נמצאים שעות במשרדים ממוזגים? הכירו את המוצר שיטהר לכם את האוויר

רובנו לא יודעים עד כמה עלול להיות מסוכן האוויר הביתי והמשרדי שאנו נושמים. למעשה, מערכות מיזוג אוויר עלולות להפוך למפגע בריאותי משמעותי. הכירו את BETTER AIR שינקה ויטהר את האוויר שאנו נושמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 15:51 כ באב התשעט

נמצאים שעות במשרדים ממוזגים? הכירו את המוצר שיטהר לכם את האוויר
צילום: אשר שרביט

BETTER AIR המשווקת בישראל ע"י מוריה STORE, היא חלוצת מטהר האוויר הפרוביוטי הראשון בעולם, בעל פטנט טכנולוגי ENVIRO-BIOTICS TM המופק מזן BACILLUS SUBTILIS  - בקטריה טובה הצורכת מזיקים פוטנציאלים כמזון ופסולת אורגנית, גם באוויר וגם על גבי משטחים ואובייקטים, בכל חלל המבנה, ומשמרת בכך את האיזון האקולוגי. המערכת מותקנת ישירות למערכת המיזוג והאוורור ומופצת דרכה לכל חלל המבנה, או בפני עצמה כיחידה לחדרים ואזורים ספציפיים. מערכת ה Enviro Biotics TM משחררת לאוויר ברציפות אדים, ויוצרת שכבת מגן למשטחים ואובייקטים המצויים בחלל המבנה. שכבת ההגנה נוצרת כנגד מזהמי אוויר ומשטחים, יוצרת סביבה “עוינת” לחיידקים ולמזיקים, ומשמרת את האיזון האקולוגי.
 
על ידי שימור האיזון האקולוגי התוך מבני, פרוביוטיקה בריאה עוזרת להפחית משמעותית את המצאותם של מזהמים סביבתיים, גדילת המיקרופלורה המזינה מעלה את רמת החסינות ובמקביל מפחיתה את הסיפטומים הנגרמים עקב גירויים תוך מבניים.
 
דגם ה- Bio logic של BETTER AIR  ייחודי בכך שניתן להטעינו ולשאתו לכל מקום, חלל או חדר. אפילו לבית מלון, לרכב או לטיסה, וליהנות מהגנת אוויר מושלמת (המוצר מגיע עם כבל הטענה).
BETTER AIR הוא פרי פיתוח ישראל, ומשווק בכל רחבי העולם. בעל תו תקן ישראלי ואמריקאי.
מחיר לצרכן: 650 ₪
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן