בקרוב: החידושים החמים של וואטסאפ

אפליקציית המסרים ממשיכה להתעדכן. בקרוב תוכלו לפתוח את האפליקציה באמצעות טביעת אצבע, להשתמש באותו חשבון וואטסאפ מכמה מכשירים במקביל ולערוך תמונה ללא צורך לצאת מהאפליקציה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/19 12:35 יד באב התשעט

בקרוב: החידושים החמים של וואטסאפ
צילום: pixabay

אפליקציית וואטסאפ ממשיכה לעדכן גרסאות ומוסיפה חידושים מרעננים. הפיצ'ר חדש באפליקציית המסרים יהיה Fingerprint Lock המאפשר לפתוח את האפליקציה באמצעות טביעת אצבע, בדיוק כמו החיישן המותאם בסמארטפון. 

מנעול טביעות אצבע (Fingerprint Lock) יאפשר למשתמש להחליט אם הוא רוצה להזדהות באמצעות טביעת אצבע בכל פעם שהוא פותח את האפליקציה, או שאחרי תהליך הזיהוי האפליקציה תישאר זמינה למשך דקה או חצי שעה. כמו כן, המשתמש יבחר אם הוא מעוניין בתצוגה מקדימה של הודעות בזמן שהאפליקציה נעולה.

באתר Wabetainfo, שדיווח על הפיצ'ר החדש, אומרים כי פייסבוק לא תקבל גישה לטביעות האצבע של המשתמשים, מכיוון שהזיהוי נעשה באופן מקומי באמצעות מערכת ההפעלה.

זה לא החידוש היחידי באפילקציה. כיום, אחד החולשות של האפליקציה היא שאם עברתם בין מכשירים האפליקציה נסגרת באחד מהם. ב-Wabetainfo טוענים כי בקרוב נוכל להשתמש באותו חשבון וואטסאפ מכמה מכשירים במקביל.

פיצ'ר נוסף , שיגיע בקרוב ל-iOS ולאנדרואיד, יאפשר לכם לערוך את המדיה שקיבלתם בתוך וואטסאפ - למשל לבצע חיתוכים, להוסיף טקסט ולקשט בסטיקרים או אימוג'י, ללא צורך לצאת לגלריה או ללאחסון התמונות והסרטונים בנייד שלכם.