מתכננים טיול? זה המוצר שלא תרצו לשכוח לקחת

בעונת הקיץ מטיילים רבים יוצאים לפארקים, מעיינות, מסלולים בטבע וביערות שם מצויים מעופפים רבים שיכולים בקלות להפוך את הטיול לסיוט. סדרת מוצרים שישמרו עליכם מעקיצות ונזקים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/19 14:33 ג באב התשעט

מתכננים טיול? זה המוצר שלא תרצו לשכוח לקחת
צילום: אפרת אשל

עונת הקיץ, מהווה את אחד משיאי הבילוי המשפחתי בטבע. המעופפים הטורדניים, או ליתר דיוק הנקבות שהן למעשה אלה שעוקצות אותנו יכולות להפוך את הכיף לסיוט מתמשך.

אז אם אתם מתכננים לטייל בפארקים במעיינות ברחבי הארץ או הכנת על האש בחצר הבית אנחנו מציעים לכם את סדרת המוצרים של המותג אוט מחברת אס.סי.ג'ונסון, להגנה והקלה מידית בפני עקיצות של מעופפים, חרקים וקרציות, לשימוש לכל המשפחה בבית ובחוץ. 


סדרת המוצרים אוטן כוללת: 
אוטן טרופי – המוצר הייחודי והאהוב, מומלץ למטיילים במרפאות המטיילים בארץ  ספריי יבש דוחה יתושים, מגן מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ ויעיל גם נגד עקיצות יתוש הנמר האסייתי. יעיל במיוחד גם לאקלים טרופי ומומלץ עבור טיולים למדינות טרופיות במזרח ובדרום אמריקה. אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות, , עם 25% DEET, מתייבש באופן מידיי לאחר השימוש.
הוראות שימוש: מנערים היטב את התכשיר לפני השימוש ,מרססים באופן שווה על חלקי הגוף כאשר התרסיס נמצא במרחק של כ- 15-20 ס"מ. יש להימנע מריסוס באזורי הפה והעיניים. תכולה: 100 מ"ל
מחיר מומלץ  לצרכן:   19.90 ₪


אוטן תרסיס דוחה יתושים קרציות וחרקים – תרסיס ללא גז להתזה על הגוף. במרקם קל, אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות. אינו מכיל את החומר הפעיל DEET וללא ריח לוואי.
הוראות שימוש: מנערים היטב את התכשיר לפני השימוש ,מרססים באופן שווה על חלקי הגוף כאשר התרסיס נמצא במרחק של כ- 15-20 ס"מ. יש להימנע מריסוס באזורי הפה והעיניים. תכולה: 100 מ"ל מחיר מומלץ  לצרכן:   19.90 ₪

אוטן פמילי קייר סטיק – סטיק הגנה מיתושים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים מגיל שנתיים. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות. הסטיק בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני או דביק על העור ונספג במהירות, אינו מכיל את החומר הפעיל DEET , מכיל אלוורה המעניקה ריח נעים. מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. נבדק דרמטולוגית הוראות שימוש: למרוח כמות קטנה של אוטן פמילי קייר סטיק בפסים על העור החשוף. תכולה: 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן:   19.90 ₪

אוטן ג'וניור -  המוצר האהוב לילדים המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות,  בעל מירקם ג'ל נעים במיוחד, אינו שמנוני, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה דביקה על העור. קומפקטי ונוח לנשיאה, מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. 
הוראות שימוש : יש למרוח אוטן ג'וניור על חלקי גוף חשופים. לפזר באופן שווה על הידיים . במידה ורוצים למרוח על הפנים, יש לעשות זאת בעזרת הנחת כמות ג'ל על כף היד ובעזרתה למרוח על הפנים. יש להימנע משימוש באזור הפה והעיניים.  תכולה: 100 מ"ל מחיר מומלץ  לצרכן:   19.90 ₪

את מגוון מוצרי "אוטן" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות