חדש על המדף שטוסים: זה מה שהילדים שלכם צריכים בליל שבת חורפי

שטוסים הוא משחק חדש מרשת "בוטיק הצעצועים "(מקבוצת קליק טוי) שמותאם למגזר הדתי/ החרדי – רווי ערכים יהודיים, נקיים והולמים. המשחק מכיל 400 קלפים של שאלות ותשובות לכל המשפחה – ומבטיח שעות רבות של הנאה וצחוק, מצרך שנחוץ בימים אלה יותר מתמיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 16:44 יג בשבט התשפד

שטוסים: זה מה שהילדים שלכם צריכים בליל שבת חורפי
שטוסים, צילום: יחצ

"שטוסים", משחק הקלפים מרשת "בוטיק הצעצועים" (קבוצת קליק טוי) הוא מקור שופע לשעות רבות של הנאה וצחוק לכל המשפחה – ויתר על כן, הוא גם מותאם במיוחד למגזר הדתי/ החרדי, נובע מהווי הבית היהודי ומשלב הומור משובח יחד עם ערכים יהודיים, נקיים והולמים.

המשחק מבוסס על 400 קלפים של שאלות ותשובות, שהשילובים ביניהם יוצרים צירופים מצחיקים ומלאי הומור. עיקרון המשחק הוא, שבכל סיבוב נשאלת שאלה מכרטיסי השאלות והמשתתפים עונים תשובות מכרטיסי התשובות שבידיהם – והזוכה הוא מי שענה את התשובה המצחיקה והשנונה ביותר.

שטוסים: משחק מהנה לכל הילדים

את השאלה שואל "השטוסר" התורן, הוא מנחה המשחק, תואר שעובר בסבב בין כל הנוכחים. את התשובות נותנים המשתתפים. כמות הצירופים בין השאלות והתשובות היא למעשה אין סופית, ובכל סיבוב נולד צירוף מצחיק חדש. למעשה, שטוסים הוא משחק שלא נגמר אף פעם, ובכל פעם שמשחקים אותו מחדש הוא מפתיע, מקורי ומשעשע עד בלי די, ממש כמו בפעם הראשונה.

כפיר גבאי מנכ"ל רשת "בוטיק הצעצועים" (מקבוצת קליק טוי) אמר כי "בימים אלה, שבהם קשה יותר ויותר למצוא הומור שמתאים לכל בית, למצוא רגעי צחוק ובדיחות המתאימים לעולם הערכים היהודי, 'שטוסים' הוא פתרון מעולה. אבות ובנים, אימהות ובנות יכולים לשחק ללא חשש – וליהנות מהומור יהודי משובח ונקי."

שטוסים - מחיר מומלץ לצרכן 99.90 ₪

את המשחק ניתן לרכוש באתר "קליק טוי", רשת חנויות "בוטיק הצעצועים", אתר פק"ל ספרים ובחנויות נבחרות בפריסה ארצית. טלפון: 1-700-555-829. עמותות, חברות והזמנות עסקיות יכולות לרכוש את המוצר במיתוג הארגון בייצור מותאם אישית.

קבוצת קליק טוי היא מהחברות הבולטות בתחום הצעצועים והמשחקים בישראל. קבוצת קליק טוי מחזיקה מגוון משחקים עצום של מעל 40,000 פריטים, משחקי קופסא, מותגים, מוצרי תינוקות וצעצועים.

החברה עוסקת בפיתוח, משלב הרעיון ועד השקת המוצר ומשווקת משחקים לחברות הצעצועים בישראל ובעולם. הפיתוח והייצור נעשה כאן בישראל - כחול לבן - ועושה שימוש ביכולות ייצור מתקדמות ובמכשור חדיש מהמיטב הקיים בתעשייה. כמו כן החברה מייבאת צעצועים מסין גרמניה ספרד צ’כיה ומלטה.