הרשתות יוצאות בקמפיין עם ילדים שלא קיימים

רשת "גלי" וחברת "אלטמן בריאות" יוצאות בקמפיין משותף המבוסס על בינה מלאכותית (AI). כוכבי הקמפיין הם ילדים ווירטואליים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 10:38 ז בשבט התשפד

הרשתות יוצאות בקמפיין עם ילדים שלא קיימים
ילד וירטואלי, צילום: יחצ

רשת הנעליים גלי וחברת אלטמן בריאות יוצאות בשיתוף פעולה לחורף: "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ", במסגרתו ברכישת נעליים מקולקציית החורף לילדים בחנויות הרשת, מקבלים תוסף תזונה "יומי" חורף בגודל מלא במתנה. שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין חדשני, וראשון מסוגו בישראל, המבוסס על בינה מלאכותית (AI. כוכבי הקמפיין הם ילדים וירטואליים, שנוצרו על ידי בינה מלאכותית לצד הדמות המצוירת של "יומי" המייצגת את סדרת הוויטמינים לילדים של המותג אלטמן.

הילד נוצר ב AI

הילד נוצר ב AI צילום: יחצ

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "מדובר במהלך רחב שמטרתו לייצר פעילות אסטרטגית שיווקית בין 2 מותגים שלכאורה אינם קשורים, אך מטרתן, קהל היעד וערכי המותג: אמינות, איכות ומשפחתיות, זהים. שיתוף הפעולה נולד מתוך הזדהות עם ההורים שרוצים להגן על ילדיהם מנזקי החורף מבפנים ומבחוץ ומתוך מחשבה והקשבה ללקוחותינו הנאמנים, לפנק אותם במתנה איכותית בעלת ערך מוסף גבוה במיוחד". אלון מוסיפה: "את הקמפיין לפעילות המשותפת ייצרנו בשיתוף עם אלטמן ויחד בחרנו לצאת עם קמפיין AI חדשני כחלק מאסטרטגיית הפרסום המתמקדת בעולמות הסושיאל והדיגיטל ומתוך רצון להפתיע ולפנות גם לקהלי צרכנים חדשים ובעיקר להורים צעירים, אשר נמצאים ברשתות החברתיות, מכירים את עולם ה- AI והוא עבורם הדבר הכי נכון והכי מסקרן בימים אלו. לצד הקמפיין הווירטואלי מתוכננת גם פעילות משפיענים רחבה ולהשלמת המסר השיווקי עוצבו אביזרי תצוגה ייחודיים שיוצבו בכל 70 הסניפים של הרשת".

לדברי לימור לנדאו, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בחברת אלטמן בריאות: "אלטמן בריאות, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל גאה להוביל יחד עם רשת 'גלי' שיתוף פעולה שכל מטרתו להגן על הילדים של כולנו מבפנים ומבחוץ. הערכים המשותפים והנכונות לשמור על בריאות ילדנו בחורף הקרוב, יצרו מהלך משמעותי הן להורים והן לילדים. מזמינים את כולם להנות מהמוצרים האיכותיים ולחזק את הגוף בימי החורף הקרים".