חדש על המדף עובדים על החושים: ספרים מנגנים לפעוטות וילדים

מה יכול להיות טוב יותר מספרים חדשים לפעוטות קטנטנים? נכון מאוד, ספרים מנגנים לפעוטות. רק דמיינו את הידיים השמנמנות המתוקות שלהם לוחצות על המקשים, והעיניים התמימות נפערות בהתלהבות למשמע צלילים קסומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 15:24 ה בטבת התשפד

עובדים על החושים: ספרים מנגנים לפעוטות וילדים
ספרים חדשים, צילום: Rawpixel.com,Shutterstock

כלי נגינה מהעולם

כלי נגינה מהעולם מסדרת מלודי – ספרים מנגנים לפעוטות מאת מריון ביה, מצרפתית: מיכל לבינסון. בואו לגלות מסע קולי מרתק לגילוי כלי נגינה מהעולם. מבחר מנגינות וצלילים שנבחרו בקפידה כדי להעשיר את החוויה: הבנדונאון מארגנטינה, חליל הפאן מדרום אמריקה, הקורה מאפריקה, הדרבוקה ממגרב, הבלליקה מרוסיה. לחצן מיוחד בסוף הספר, למשחק חפשו ומצאו.

כריכת הספר כלי נגינה מהעולם

כריכת הספר כלי נגינה מהעולם צילום: דוברות

מחקר משנת 2016 במכון המוח והיצירתיות של אוניברסיטת דרום קליפורניה מצא כי חוויות מוזיקליות בילדות יכולות להאיץ את התפתחות המוח, במיוחד בתחומים של רכישת שפה וכישורי קריאה. המוזיקה מעוררת את החושים, מעודדת תרגול של מיומנות מוטורית, כולל תנועה לפי הקצב, ביטוי עצמי,וחיזוק מיומנות הזיכרון.

יום הולדת שמח

ספר נוסף מסדרת מלודי – ספרים מנגנים לפעוטות מאת מריון ביה, מצרפתית: מיכל לבינסון. חברים שירים ועוגה טובה: הכל מוכן ליום הולדת בלתי נשכח. מבחר מנגינות וצלילים שנבחרו בקפידה כדי להעשיר את החוויה. כך למשל תוכלו למצוא: דינג דונג! – ברוכים הבאים אורחים, שירת יום הולדת שמח, כבו את נרות, פתחו את המתנות, שחקו. איזו מסיבה.

מחיר: 84 שקלים / הוצאה: מטר הוצאה לאור.

הספר החדש של מטר הוצאה לאור, יום הולדת שמח

הספר החדש של מטר הוצאה לאור, יום הולדת שמח צילום: דוברות