ה-MASHBIR מקדם אג'נדות חברתיות

ברשת ה- MASHBIR החליטו להעלות את חוסר שוויון נשים בשכר כאג'נדה חברתית של החברה: "המוטו של החברה מתמקד בחיזוק נשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/22 16:30 ג באדר ב'

ה-MASHBIR מקדם אג'נדות חברתיות
המשביר, צילום: יחצ

השנה חוסר שוויון נשים בשכר, היא האג'נדה החברתית שה-MASHBIR בחרו לשים כנושא מרכזי.

גם השנה נשים הרוויחו בממוצע 31.6% פחות מגברים. נתון זה הינו העדכני ביותר מתוך נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לרגל יום האישה בינלאומי 2022.  ברשת ה- MASHBIR החליטו להעלות את הנושא לקדמת הבמה ולצאת בקמפיין שיעלה את המודעות לפער לא צודק זה. קמפיין חברתי שיהפוך לשיח מוביל ברשתות החברתיות.

תמיכה גבית קיבל הקמפיין מאחת הסלבריטאיות שהתראיינה לאחרונה לחדשות ועמדה איתנה מאחורי הצלחותיה והסכומים שהיא מרוויחה. היא עבדה קשה כדי להגיע למעמד הזה, ומשמשת דוגמה כיצד נשים צריכות לעמוד בנחישות מאחורי דרישות השכר שלהן. היא מהווה דוגמה למי שאינה מתנצלת לרגע ומתוגמלת כספית בצורה הוגנת ושוויונית.

רשת ה-MASHBIR היא חברת קמעונאית צרכנית אשר 83% מהעובדים בה הן נשים. ”המוטו של החברה מתמקד בחיזוק נשים, ולאפשר להן התפתחות מקצועית ואישית" אומרת מנהלת השיווק סיגל כהן.

הרשת מובילה מזה זמן רב אג'נדות חברתיות מובילות כמו פעילות נגד אלימות ונגד החפצת נשים, לצד תמיכה בקיימות ובשמירה על כדור הארץ. אג'נדות חברתיות שהם מעבר לרווחים כלכליים כשמטרת הרשת היא להיות נושאת הדגל למודעות חברתית חשובה וחוצה ארגונים ומגזרים.

במסגרת הפעילות החברתית ביום האישה הבינלאומי, הרשת יוזמת שיתוף פעולה עם עמותת "שדולת הנשים בישראל", ותתרום סכום נכבד כדי לקדם את פעולותיה לצמצום פערי השכר בין נשים וגברים.

בנוסף במסגרת הקמפיין הרשת תיתן על מגוון פרטים מובילים שבמבצע 31.6% הנחה לחברי מועדון.