חורף מושלם במטבח – המוצרים שיהפכו את המטבח שלכם ללהיט

חגיגות סוף שנה במשביר, לצד המבצעים במחלקות האופנה והילדים, אל תפספסו את ההזדמנות להכניס אופנה חמה למטבח הביתי, קבלו את חמשת המוצרים החמים של הרשת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/12/21 15:11 יא בטבת התשפב

חורף מושלם במטבח – המוצרים שיהפכו את המטבח שלכם ללהיט
צילום: ללא

הגשם יורד, רוחות בחוץ, נוסטלגיית המטבח והחורף מתעורר גם אצל אלו שהמטבח הוא בעיקר המלצה עבורם, ובוודאי שאצל חובבי המטבח והמרק. ריח הגשם שנוגע באדמה מעיר בכולנו מיתר חבוי בלב, רצון למרק מבעבע על הכיריים, תבשילי קדירה, ושייקים בריאים.

ליקטנו עבורכם את הפריטים הכי חמים שאפשר להציע למטבח הביתי.

החורף כאמור מעורר תיאבון, ואנחנו שנלחמים לשמור על המשקל והקלוריות מחפשים את הדרך לשלב בין אהבה לאוכל, לשמירה על המשקל. אז איך תהפכו את המטבח שלכם למטבח חורפי? בחרו פריט מהרשימה והצלחתם במשימה.

צילום: ללא

נינג'ה פודי – סיר שהוא מוצר אחד בעל שבע תוכניות בישול, שיתנו מענה אמיתי, גם סיר לחץ אידוי, בישול איטי, בישול צריבה, טיגון באוויר חם, אפייה צליה וגריל.

בהשוואה לשיטות טיגון מסורתיות הוא מפחית  כ-75 אחוז מהשמן.

מכונת קפה - אם חלמתם על קפה חם ומהביל, מכונת קפה נספרסו עם קפסולות שיעניקו למטבח ריח של ארומה ולכם הנאה טיפ: אפשר להרתיח במכונת קפה חלב לשוקו אמיתי לילדים.

נוטרי נינג'ה בלנדר- 12 תוכניות שף להכנת שייקים, מרקים במרקם חלק, חליטות תה, קוקטיילים ושייקים על טהרת הבריאות.

סיר גריל חשמלי לאפיית פיתות – אין כמו ריח של אפייה בבית, לא צריך לאפות עוגות כדי לקבל את אדי הריח הנפלא, קבלו סיר גריל חשמלי לאפיית פיתות. אפשר להכין פיתות מקמח מלא, קמח כוסמין ועוד.

ואם סתם בא לכם להתכרבל עם כרבולית כוס מיץ תפוזים טבעי יעשה את העבודה.

עד 50% הנחה על מגוון פריטי הכלבו שבמבצע בתוקף עד 18.12 בכל סניפי הרשת בכל רחבי הארץ.

צילום: ללא