רשת המשביר בשלל הנחות לחג

ברשת המשביר נערכים לחגים ומציעים שלל מתנות למארחים, לבני המשפחה וגם לשולחן החג הבייתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/21 21:05 כג באלול התשפא

רשת המשביר בשלל הנחות לחג
כלי ארוח לחג, צילום: יחצ

 בימים אלו ערב ראש השנה הבעל"ט רובנו עסוקים בליקוט מתכונים יצירתיים, קניית כלי שולחן ואביזרים ליצירת שולחן חג מפואר ורכישת מתנות מפנקות לחברים ולבני משפחה, שולחן החג הוא חלק בלתי נפרד משמחת החג, המארחים מבקשים לערוך את השולחן הכי יפה שאפשר ברשת המשביר תוכלו למצא הכל במקום אחד ממפות שולחן מהודרות, ראנרים וכמובן כלי הגשה מעוצבים שישרו אווירת התחדשות לכל הבית, בנוסף למבחר האדיר תהנו ממבצעי מחלקת כלי הבית של המשביר עם 40 אחוז הנחה.

רשת המשביר מביאה לכם את חו"ל עד הבית. אנחנו חייבים להתכונן לחג, בגדים, נעליים, אין צורך להסתובב בין חנויות, אפשר למצוא הכל בחנות הכלבו היחידה בישראל. קולקציות חג נחתה על המדפים בכל המחלקות עם שלל מבצעים.

מתנות לחג

מתנות לחגצילום: יחצ

במחלקת ההלבשה האישית תמצאו את המותגים הבינלאומיים המובילים כמו טריומף עם קולקציית חג מהממת שתיתן מענה לנערות ונשים, פיג'מות וחלוקים, הכל חדש ומרהיב, כיאה למי שרוצה לקבל את החג בהתחדשות ובשמחה.

במשביר שעבר מיתוג חדש, ומתיחת פנים שרק העצימה את חווית הקניה, תמצאו הכל כולל הכל: מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מהחברות המובילות בעולם, אופנת נשים, גברים וילדים ממותגי העל, בגדי ונעלי ספורט איכותיות, טקסטיל יוקרתי, כלי בית, נעליים ממותגים בינלאומיים, אביזרי אופנה ואקססוריז מפנקים ועדכניים, הלבשה אישית, מוצרי חשמל, תכשיטים מרהיבים, תיקים מזוודות ועוד.