רמי לוי מציג: רשת חנויות בלי קופה - לוקחים הולכים

איש העסקים רמי לוי ואבי כץ ממובילי המהפכה הצרכנית בישראל, פורצים דרך נוספת עם מהפכה טכנולוגית חדשנית בתחום הקמעונאות שפותחה על ידי הסטארט אפ הישראלי "CYB-ORG AUTO SHOP"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/07/21 17:52 יא באב התשפא

רמי לוי מציג: רשת חנויות בלי קופה - לוקחים הולכים
אבי כץ ורמי לוי. פורצים דרך, צילום: איציק בירן

עולם הקמעונאות בישראל עתיד לעבור מהפכה טכנולוגית - צרכנית עם רשת חנויות חדשה שהושקה היום ומציעה חווית קניה ייחודית המבוססת על פיתוח ישראלי מקורי ובלעדי. רמי לוי ואבי כץ, שחוללו מהפכות  בתחום הקמעונאות בישראל, משיקים  בשיתוף חברת הסטארטאפ "CYB-ORG AUTO SHOP", את הדבר הבא בתחום הקמעונאות – Q, מיזם חדש של רשת חנויות המבוססות על קניה אוטונומית.

הלקוח מבצע הרשמה חד פעמית באמצעות מערכת זיהוי ביומטרית של טביעת אצבע  המאפשרת לו כניסה לכל חנויות הרשת ברחבי הארץ. הזיהוי הביומטרי משמש לפתיחת הארונות ולקיחה או החזרת מוצרים למדף, כאשר בסיום התהליך, מחויב הלקוח על הפריטים שאסף וחשבונית נשלחת אליו באמצעות סמס.

חנות אוטונומית ללא קופה

חנות אוטונומית ללא קופהצילום: ארז חיים

קונספט הרשת החדשנית Q יציע את כל מגוון המוצרים הקיימים ברשתות המרקט  - מגוון רחב של מוצרי ירקות ופירות ארוזים, מוצרי  בשר מצוננים וקפואים, מוצרי חלב טריים,  מוצרי פארם וטבע ואף coffee to go  - מוצרי קפה טריים כגון קפה הפוך שנטחן במקום והכל אוטומטי לחלוטין. צרכני הרשת ייהנו מחסכון משמעותי בזמן קנייה, ממגוון מוצרים איכותיים וטריים ומחוויית קנייה חדשנית.

הרשת החדשה מהווה פריצת דרך בעולם הקמעונאות באמצעות פתרונות מבוססי אוטומציה ורובוטיקה, בשפה העברית, אנגלית, רוסית וערבית. הפיתוח החדשני מאפשר הטמעה והקמה מהירה וחסכונית של סניפים אוטומטים בערים, בישובים מרוחקים, במתחמי עבודה ומרכזי סחר גדולים,  תוך יצירת פתרונות חדשניים, חסכוניים מבחינת עלות הקמה ותפעול.  

מנגנון התפעול העצמאי של הרשת חוסך זמן ועלויות ומאפשר קניה זמינה, חכמה ונוחה, ללא קופות ותורים. המערכות מזהות מחסור במוצרים ומזמינות מלאי חדש  באופן אוטומטי. בנוסף, הן מנתחות את מספר המוצרים אותם לקוחות מחזירים ומזהות את המוצרים המועדפים על הלקוחות, ובכך המערכת מצמצמת עלויות בהזמנת סחורה חדשה. החנויות האוטונומיות, של Q מאפשרות הקמת סניפים במחיר אטרקטיבי גם בישובים קטנים ומתחמי עבודה, בהם לא משתלם לפתוח חנויות רגילות המבוססות על כח אדם המתפעל אותן .

מערכת הסחר של Q, פותחה על ידי הסטארט אפ ""CYB-ORG AUTO SHOP" של היזם ארז גור ובניגוד למערכת של אמזון העושה שימוש במצלמות ואלגוריתמים, המערכת החדשנית עושה שימוש בחיישני שקילה וראיית מכונה. 

כץ ולוי

כץ ולויצילום: איציק בירן

החנות כולה מרושתת באמצעים טכנולוגים חכמים. מנגנון הקניה עושה שימוש במערכת ארונות שקופים ומקררים מבוססי טכנולוגיה ייחודית  של שקילה המזהה את הלקוח שלקח את המוצרים. המדפים החכמים המותקנים במדפים, מזהים את המוצרים שנלקחו והוחזרו ממנו, המערכת המתקדמת לניהול ושליטה בנעשה בסניף, כוללת גם מעקב אחר לוגיסטיקה, מלאים סליקה וחיוב הלקוחות. 

הקניה האוטומטית חוסכת זמן יקר של תור בקופה.  בכל שלב בקניה הלקוח מודע לסכום החיוב העדכני  -דבר המאפשר שליטה בהוצאות הקניה בלי "הפתעות בקופה".

המהפכה אינה רק בחיסכון רק בקופות אלא מדובר במערכת ניהול חכמה החוסכת עבודת מטה ועלותה נמוכה משמעותית מחנות קמעונאית מסורתית

אבי כץ המוביל את המיזם: "העשייה מרגשת במיוחד היות ולא כל יום זוכים לפרוץ דרך game changer ברמה בינלאומית בשוק הקמעונאות. מדובר בטכנולוגיה חדשנית שבכוחה לייצר טרנספורמציה של ממש בעולם הקמעונאות, יחד עם קבוצת משקיעים, רכשנו את כל כושר הייצור של חברת "CYB-ORG AUTO SHOP" הישראלית לשנתיים הקרובות. מדובר על עסקה בהיקף ראשוני של 64 מיליון שקל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן