הילדים שקועים במסך? בואו לקבל מנוי חינם למטמון

ימי החופש הארוכים גורמים לתסכול ושעמום בקרב הילדים. למגזין מקום בעולם מבית עולם קטן יש את המבצע המושלם: גם עיתון ילדים מהודר ומרתק וגם כרטיס מטמון במתנה לכל המשפחה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 05/07/21 15:04 כה בתמוז התשפא

הילדים שקועים במסך? בואו לקבל מנוי חינם למטמון
צילום: עולם קטן

כולנו מכירים את הימים המתסכלים הללו, הילדים מסיימים את הלימודים ואנחנו בטוחים כי כעת אנחנו נרביץ בהם תורה ומוסר, נבלה רגעים רבים במחיצתם ונחווה רגעים של הורים ובנם או ביתם. בפועל מה שקורה הוא שהמתבגרים מסתגרים בחדר עם מסך כזה או אחר, כותבים וקוראים מלל אינסופי בוואטסאפ ובפייסבוק, מרפרפים על תמונות באינסטגרם וצוחקים בקול מסרטונים הזויים בטיק טוק.

מוכר לכם? כנראה שגם אתם הורים המתוסכלים מהחופש הגדול של הילדים, אבל גם אנחנו אשמים לא מעט בכך. הרי גם לנו אין את כל הזמן שבעולם בשביל הילדים, למרות כל התכנונים והרצונות, גם לנו יש שגרת חיים ולא תמיד שגרת העבודה שלנו מצליחה להשתלב יחד עם החופשה של הילדים.

ואז הם ואנחנו מתוסכלים, הם מתוסכלים כי לנו אין זמן עבורם ולכן הם שוקעים בכל הדברים שלא היינו רוצים לראות, ואנחנו מתוסכלים כי הם שקועים במסכים הקטנים במקום לנצל את החופש הגדול כמו שצריך. כך אנו נכנסים ללופ אינסופי של תסכול, איפה הימים בהם שיא הטרדה הייתה במילים הידועות "אמא, משעמם לי".

במגזין "מקום בעולם" מבית עולם קטן החליטו לעצור את התופעה ולהחזיר את בני הנוער למילה הכתובה ולארץ ישראל היפה, במקום לכלות את זמנם מול המסכים המרצדים. במגזין מציעים להורים מבצע מיוחד לרגל החופש הגדול, גם עיתון ילדים מהודר ומרתק וגם כרטיס מטמון במתנה לכל המשפחה.

"זהו הפתרון האידיאלי לחופש הגדול" אומר איתי גרנק, מו"ל עולם קטן, "אנחנו מביאים לילדים שלנו את חומר הקריאה הנכון עבורם, את מה שהיינו רוצים לתת להם בעצמנו ובגלל לחץ הזמן אנחנו לא מגיעים לכך. בנוסף, אנחנו מחזירים את בני הנוער לארץ ישראל יחד עם כל בני המשפחה, אין ספק שמדובר פה בחבילה האידיאלית לחופש ולכל ימות השנה".

"הבוקר פתחנו את המבצע" ממשיך גרנק, "השתתפנו בכנס 'בכל לבבך' וכבר עשרות מנויים נרכשו כבר, הקצנו למבצע 500 כרטיסים. לא מאמין שהכרטיסים יישארו לעוד זמן רב, בכל זאת הכמות מוגבלת".

"מקום בעולם" כעת במבצע – רוכשים מינוי שנתי ב-32 שקלים לחודש ומקבלים כרטיס מטמון של רשות הטבע והגנים למשך שנה.

לפרטים נוספים על המבצע לחצו כאן