אריאל תתחדשי | סניף חדש ומפואר של מחסני חשמל נפתח בעיר

רשת מוצרי החשמל 'מחסני חשמל', הקימה באריאל סניף חדש ומפואר לרכישת מוצרי חשמל, הגענו לבדוק ומצאנו שירות אדיב, מבחר עצום של מוצרים ומותגים וגם מלאי מוצרים המותאם לציבור הדתי לאומי | הביקור המלא בכתבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/21 15:37 ז באייר התשפא

אריאל תתחדשי | סניף חדש ומפואר של מחסני חשמל נפתח בעיר
מחסני חשמל, צילום: יחצ

רשת מחסני חשמל פרוסה בכל הארץ וכאשר יש צורך להתחדש במכשיר חשמלי חדש מגיעים לקוחות רבים לאחד הסניפים המרכזיים של הרשת. עד לאחרונה הייתה בעיה כאשר לא הייתה אפשרות לתושבי השומרון להתנייד במהירות ולרכוש את המקרר או התנור שהם זקוקים לו, ובמידה ורצו לא יכלו להינות מהמחירים האטרקטיבים של מחסני חשמל.

מה שהיה בעבר השתנה כעת לאחר שנפתח סניף מחסני חשמל חדש באריאלהמגוון הרחב של כל מוצרי החשמל וכל המותגים המובילים משתקף כבר בדלת הכניסה. עשרות דגמים של טלוויזיות, טלפונים, מכשירים למטבח וכמובן מכונות כביסה ומקררים. הסניף החדש באריאל מרווח וגדול וחווית הקנייה נהדרת. נציגי המכירות פרוסים שם בשפע ונותנים מענה לכל אדם, כאשר כולם גם הוותיקים וגם החדשים עברו הכשרה ארוכה לתת את המענה הטוב ביותר, בנוסף יועצי המכירות מחוברים לטאבלטים המאפשרים בדיקה מיידית של מחיר, מלאי ומבצעים על כל מוצר. על כן כבר לא צריך לחכות בתור לקופות! 

 

הביקור בסניף היה מהנה עם שירות אדיב ובעיקר שמענו את הלקוחות של החנות, תושבי אריאל והסביבה שסיפרו לנו על הברכה הגדולה בפתיחת הסניף שייתן להם ולתושבי האזור מענה למחירים נוחים ורשת אמינה כמו מחסני חשמל. בנוסף המוצרים כוללים דגמים פופולריים של מוצרי חשמל, הנמכרים עם פונקציית שומרת שבת, ומותאמים לבחירות המועדפות על הציבור הדתי – ממקררים ועד מיחמים ומכשירי סלולר.

כמו כן, הסבירו לנו מנהלי הסניף והאזור כי ניתן להזמין את המוצרים דרך אתר האינטרנט של מחסני חשמל ופשוט להגיע לקחת תוך כמה שעות מהסניף או גם יש אפשרות של משלוח עד הבית, אז למי שמתעצל להגיע לסניף אפשר להינות ממחסני חשמל גם דרך מסך המחשב או הטלפון שלכם.

סניפי מחסני חשמל ברחבי הארץ, כמו גם סניף אריאל החדש, בנויים על קונספט המחסנים האמריקאי של חנויות ענק ובהן הסחורה מסודרת כבר לתשלום ואיסוף על המקום. כך גם הרשת יכולה לתת מחירים תחרותיים ביותר, מהזולים בישראל מאחר וכמות המוצרים היומית הנמכרת לציבור הרחב אדירה ומתחדשת כל הזמן. לכן "שלם וקח" זה מהות הרשת – מגיעים לחנות, מקבלים ייעוץ והתאמה מקצועיים ולוקחים מיד הביתה. כל מוצרי החשמל, גדולים כקטנים במלאי זמין בתוך החנות ללא המתנה ומי שרוצה משלוח? גם באותו היום מסדרים לו הובלה מהירה ובטוחה עד לפתח הדלת בבית.

כתובת הסניף – הבנאי 6 קניון מגה אור רמי לוי. חנייה בשפע.