כמה כסף הוציאו הישראלים ביום הבחירות?

פתיחת המשק וההכנות לחג הפסח יחד עם העובדה שמדובר ביום שבתון, הוציאו מיליוני ישראלים לשופינג היסטרי, על פי נתוני חברות האשראי הישראלים הוציאו סכום של 1.09 מיליארד בכרטיסי האשראי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/21 13:26 יא בניסן התשפא

כמה כסף הוציאו הישראלים ביום הבחירות?
עושים קניות , צילום: shutterstock

יום הבחירות לרוב מנוצל ליום של טיולים משפחתיים ובילויים, אך ניראה כי פתיחת המשק, ההכנות לחג הפסח בשילוב עם מזג האוויר האביך, גרמו לישראלים למצוא דרכים אחרות לבלות ביום הבחירות. 

על פי נתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), עולה כי במהלך יום הבחירות בין השעות 9:00 ל 18:00 הוציאו הישראלים 1.09 מילארד שקלים, שעת השיא היתה 14:11 בה נרשמו במערכות היקף הוצאות על סך של 2.72 מיליארד שקלים.

רשתות שנהנו מתנועה מוגברת בסניפים, הם רשתות האלקטרוניקה, ברשת החשמל, האלק׳ והדיגיטל א.ל.מ דיווחו היום על תנועה מוגברת בסניפי הרשת ועל גידול של עשרות אחוזים במכירות.  מאיה שלו שרוני, סמנכ״לית השיווק של הרשת ציינה: "הצרכן הישראלי מנצל מדי שנה את הימים שלפני הפסח להתחדשות ורכישת מוצרים חדשים. יום השבתון יחד עם מבצעים אטרקטיביים במיוחד השנה, הביאו לתנועת שיא בסניפי הרשת בכל הארץ. בייחוד במגזר הדתי שנערך לחג ברכישות מוצרי חשמל קטנים למטבח לקראת החג".