להנגיש את ארון הספרים היהודי

יעקב ביבלה מבעלי רשת אור החיים עושה מהפכה בשוק ספרי הקודש ומתקדם ל-2021, עם אתר חדש מלא באפשרויות ייחודיות ומגוון ספרים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/02/21 20:24 ב באדר התשפא

להנגיש את ארון הספרים היהודי
ארון הספרים היהודי, צילום: יחצ אור החיים

"ספרים הם כמו אוויר לנשימה" אומר ספרא בחיוך רחב. ספרא הוא הדמות האייקונית שמלווה את פרסומי רשת אור החיים, חסיד מאיר פנים השופע פניני חכמה וטיפים ללקוחות אור החיים. ואכן נראה שהמוטו הזה מניע את הרשת להפתיע כל הזמן עם עוד ועוד חידושים עבור קהל הקוראים והלומדים.

כבר 13 שנים קיימת רשת אור החיים, כל ילד יודע שהיא הכתובת הראשונה אליה פונים בכדי לרכוש ספרי קודש. היא מונה 23 סניפים ברחבי הארץ ואלפי כותרים במלאי. ועכשיו היא מתרחבת עם עוד חידוש מפתיע מבית היוצר של יעקב ביבלה שנועד לתת מענה לבעיה קשה.

ימי הקורונה והסגרים התכופים מקשים עבור רבים להתחדש בספרים חדשים, בתי הכנסת נסגרים ונפתחים ולא ניתן להסתמך על אוצר הספרים שלהם, המסחר סגור ונראה שגם חנויות הספרים הם לא אופציה כרגע.

מהסיבה הזו ומהרצון לאפשר לכל לומד לקבוע עיתים לתורה בספר שלבו חפץ, השיקה רשת אור החיים אתר דיגיטלי חדש ומתקדם שטרם נראה כמותו בשוק ספרי הקודש. האתר מכיל מגוון ענק של כותרים ויש בו הכל כולל הכל. החל מספרי עיון והגות כמו אורות הקודש דרך ספרי תלמוד והלכה ועד ספרי מוסר והדרכה.

מלבד גולת הכותרת של האתר שהיא כמובן ספריית הקודש העצומה, האתר לא מוגבל לספרי קודש בלבד. וניתן למצוא בו גם ספרי קריאה למבוגרים ולילדים, ואפילו ספרי בישול כשרים למהדרין, הכל תחת קורת גג אחת.

האתר מתעדכן באופן שוטף בספרים החדשים שרואים אור, והמלאי מתחדש כל הזמן על מנת לעמוד בקצב ההזמנות. המגוון הרחב מתבטא גם בעושר השפות שמציע האתר, בין היתר: עברית, אנגלית, אידיש, צרפתית, פורטוגזית וצרפתית. הכל מתוך הרצון לאפשר לכל אחד להזמין ספר בקליק אחד

הרוכשים באתר זוכים לטיפול מהיר. הצוותים בספרי אור החיים מקבלים את ההזמנה שנקלטה, מלקטים אותה ביעילות, אורזים בצורה מוקפדת ושולחים במהירות לעבר הכתובת הנבחרת. "ניתן לעקוב אחר ההזמנה ולוודא את הסטטוס שלה בכל שלב, וצוות מיומן עומד במטרה לענות על שאלות המתעוררות במהלך התהליך ולטפל בכל בקשה והעדפה".

הקליקו עכשיו והספרים בדרך אליכם >>>