ט"ו באב - הזדמנות להזכיר שאוהבים

לכבוד התאריך המיוחד הזה, אספנו עבורכם את המבצעים החמים לפריטים שיכולים לשמש כמתנות קטנות וסימליות עבור בנות ובני הזוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/20 09:03 טו באב התשפ

ט"ו באב - הזדמנות להזכיר שאוהבים
צילום: מותר לשימוש

ט"ו באב, המכונה אצל רבים יום האהבה מקורו מצוין במשנה: "שלא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב". מעלתו המיוחדת של ט"ו באב, היא בכך שהוא חל מיד לאחר הצער והמכאוב של תשעה באב; בכך הוא מבטא את העלייה הנובעת דווקא מתוך הירידה, הגאולה שצומחת מתוך החורבן.

ט"ו באב, התאריך שמביא איתו מסר של תקווה, של עתיד טוב, מסר של צמיחה מתוך החורבן, ט"ו באב, משדר לכולנו מסרים בעלי תוכן יהודי, אז הנה התאריך החשוב הזה בפתח, לצד עונת השמחות שנפתחה בקול תרועה למרות ההגבלות, השמחה של הזוג הצעיר קיימת, לכבוד התאריך המיוחד הזה אספנו עבורכם את המבצעים החמים לפריטים שיכולים לשמש כמתנות קטנות וסימליות עבור בנות ובני הזוג.

כידוע, בתאריך הזה יצאו לחולל בכרמים, והרבה שידוכים נסגרו ביום המיוחד הזה, אז לצד איחולי מזל טוב, ואיחולי הצלחה לכל מי שמחפש להקים בית נאמן בישראל, תיהנו מהמתנות. בין האופציות: תכשיטים, מארזי איפור וטיפוח ועוד מה שנותר לכם זה לקפוץ לחנות לארוז בעטיפה יפה ולהוסיף הקדשה אישית שתהפוך את המתנה למרגשת במיוחד. 

 

אסתי לאודר

בושם Bronze Goddess Azur או דה טואלט 50 מ"ל בשווי 269 ₪, יינתן במתנה בכל קניית מוצרי איפור, טיפוח או בישום של המותג ב-199 ₪ ומעלה. (לא כולל רה-נוטריב, ארין ולסט צ'אנס. ללא כפל הטבות). בתוקף בין 3-5/8 בחנות המותג בקניון איילון ובאתר.

NEW Limited-Edition Azur Eau de Toilette אסתי לאודר 269 שח  (1)

NEW Limited-Edition Azur Eau de Toilette אסתי לאודר 269 שח (1)צילום: יחצ

 

 

JO MALON LONDON- שירות חריטה אישי על הבשמים

צוות הסטייליסטים ישמחו לארח אתכם בחנויות הבוטיק של המותג, להעניק לכם ייעוץ להתאמת ניחוח אישי, עם אפשרות ליצור חריטה אישית על בקבוק בושם או נר (בבוטיק ברמת אביב), להתפנק עם שוקולד איכותי ולקבל מתנה השמורה לרגעים מיוחדים  - בושם בעט ייחודי, לנשיאה בתיק, בניחוח Nectarine Blossoms & Honey בשווי 120 שח במתנה בכל קניה בשווי 300 שח ומעלה.

המוצרים של ג'ו מלון לונדון עכשיו במשלוח גם עד הבית. בטלפון 050-8881522. משלוח חינם בהזמנה מעל 300 שח. חנויות הבוטיק בקניון רמת אביב, TLV FASHION MALL, ממילא בירושלים.

 

 

M.A.C
בושם של  דונה קארן ניו יורק,  30 מ"ל בשווי 129 ₪  במתנה על כל קנייה ב- 299 ₪ ומעלה ממוצרי מאק. בתוקף בין התאריכים 31.7-9.8 ניתן להשיג בכל חנויות M.A.C  ברחבי בארץ ובאתר.

 

 

קליניק 

שפתון בגודל מלא מסדרת  even better pop lip , בשווי.109 ₪  במתנה בכל רכישה ממוצרי קליניק באתר ובחנויות. תוקף 3-5.8 ניתן להשיג בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר האונליין www.clinique.co.il

 

סמאשבוקס

שפתון בי לג'נדרי בגודל מלא בשווי 102 ש"ח בכל רכישה במתנה. תוקף: 2-8.8
ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון גינדי TLV , קריון וחנות פופ אפ בקניון עזריאלי תל אביב.

 

 

MICHAEL KORS wanderlust 

מארז מתנה חגיגי מבית מעצב העל מייקל קורס, הכולל בושם בגודל מלא (100 מ"ל) +  תחליב גוף בגודל מל (100מ"ל) + בושם בגודל המותאם לנסיעות ולנשיאה בתיק (7 מ"ל). מחיר- 399 ₪. ניתן להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן ו-BE.

MICHAEL KORS wanderlust 399 שח

MICHAEL KORS wanderlust 399 שחצילום: יחצ

 

 

המשביר לצרכן

ברשת המשביר לצרכן 30% הנחה על מחלקות האיפור והטיפוח בין התאריכים 2-7/8 בכל הסניפים ברחבי הארץ לחברי מועדון.

צילום: המשביר לצרכן

 

 

סקארה

רשת האיפור והטיפוח סקארה שפתון מתנה בכל קניה מעל 99 ₪ באתר SACARA. בנוסף, לקראת טו באב תוכלו למצוא סדרת ליפגלוסים איכותית ומפנקת מקולקציית PRINCESS. הסדרה ליום האהבה מעוטרת בלבבות ובכיתוב: lovely princess ונראית כמו תכשיט בתיק האיפור.

הליפגלוס בגודל אידיאלי המתאים ומשתלב בתיק האיפור ואפילו בארנק! כך שתוכלי לרענן את צבעוניות השפתיים במהלך היום.  מתאים מאוד כמתנה ביום האהבה וכפינוק אישי.  תכולה -4.5 גרם

מחיר ליחידה: 9.90 ₪ להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA.

סקארה

סקארהצילום: יחצ

 

 

גולברי

בית האופנה גולברי משיק מארז אופנתי של 3 חולצות טי-שירט רומנטיות, בשלושה צבעים: אדום, לבן ושחור, כאשר זו הלבנה בעלת הדפס רומנטי "AMOR MIO". עוד ניתן לראות בקולקציה הקיימת בחנויות חולצות טי-שירט מחמיאות בגזרת V או בסיומת צוואר עגול, בהדפסי לב, כיתוב משמועתי, הדפסים רומנטים, או טי-שירט בגזרות מחמיאות ובצבעים אופנתיים. 

המארז במהדורה מיוחדת, המיועד לט"ו באב וימכר במחיר מיוחד: מארז 3 טי-שירט – 180 ש"ח בלבד
להשיג בלעדית ברשת גולברי.