"דבר האבד" – הזדמנות שלא תחזור

מיד לאחר תשעה באב עונת החתונות בפתח, לצד החתונות שנערכות לפי ההוראות, את הנדוניה צריך להכין את כל צורכי הנדוניה אפשר לקנות תחת קורת גג אחת

חדשות כיפה בשיתוף המשביר לצרכן 26/07/20 19:51 ה באב התשפ

"דבר האבד" – הזדמנות שלא תחזור
צילום: יח"צ המשביר לצרכן

רשת המשביר לצרכן במבצע במיוחד לתקופה זו, אחד ועוד אחד לכל עם ישראל. לפי ההלכה, דבר האבד הוא הזדמנות שלא תחזור. לכו ותעמיסו את כל הנדוניה לזוגות שנישאים מיד אחרי תשעה באב. ולא רק; גם אתם יכולים לנצל את המבצעים במחלוקות השונות של הכלבו הגדול בישראל, ולהתחדש במחלקת החשמל, הקוסמטיקה, במחלקת בגדי הילדים, הנשים, הגברים, הספורט ועוד, במבצע מיוחד במינו. נצלו את מבצע "דבר האבד"!

עונת החתונות בפתח. מיד לאחר תשעה באב תחזור השמחה לשכון במעוננו. לצד החתונות שנערכות לפי ההוראות, את הנדוניה צריך להכין את כל צורכי הנדוניה אפשר לקנות תחת קורת גג אחת, באחד מסניפי המשביר לצרכן, ולחסוך ריצות בין חנויות. הסניפים ממוזגים, השטחים רחבים, וקיימת שמירה קפדנית על כל הוראות משרד הבריאות לרווחת הקונים.

בתחילת יוני יצאה הרשת במהלך שיווקי גדול תחת הקונספט "המשביר לצרכן במקום הדיוטי פרי". במסגרת המהלך הציעה הרשת הנחות TAX FREE מהרשת מוסרים "נעשה כל שבאפשרותנו לייצר חוויית קנייה ייחודית, חדשנות, מבצעים וריגושים חדשים בהשקעה לא מבוטלת של משאבים", ומזמינים את כל הזוגות הנישאים ובני משפחותיהם ליהנות מחוויית הקנייה ולרכוש את הנדוניה במחירים הכי אטרקטיביים וכמובן תחת קורת גג אחת.

צילום: יח"צ המשביר לצרכן

 'המשביר לצרכן' הבטיח חו"ל וגם קיים. רשת בתי הכלבו המובילה בישראל ממשיכה להפתיע ברעיונות מטורפים (שמריצים אלפי קונים אל הסניפים). בשבועות האחרונים מבצע חו"ל הגיע למשביר ואִפשר לרבבות קונים לרכוש במבצעים משתלמים (והזויים), במחירי חו"ל נמוכים, ללא מע"מ, וכל זאת עם הסניפים שהפכו לבירות מובילות בעולם וכך העניקו לקונים חוויית קנייה מעולם אחר.

צילום: יח"צ המשביר לצרכן

כל זוג שמתחתן יכול למצוא את המצעים במחירים הכי שווים במחלקת הטקסטיל, שמיכות פוך, כריות, מצעים, מגבות ועוד, מצעים טרנדיים בהדפסים וכל מה שכל כלה חולמת עליו. במחלקת כלי הבית תמצאו מגוון רחב של כלים, סירים ומחבתות, במחלקת הלבשה אישית תמצאו מגוון פיג'מות, וכמובן במחלקת האופנה הן של הנשים הן של הגברים אפשר למצוא את כל המותגים המובילים.