"חזרת מחו"ל?" זו השאלה שתקבלי אחרי ביקור במחלקת הנשים של המשביר לצרכן

במחלקת אופנת הנשים של 'המשביר לצרכן' תמצאי אופנה צעירה ועכשווית עוצרת נשימה! עדכנית ומתוחכמת עם פריטי לבוש אופנתיים וייחודיים, בגוונים קיציים. הכי חשוב: כל מה שמתאים לאישה הדתית והחרדית מבלי לוותר על צו האופנה העדכני

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/07/20 12:43 כב בתמוז התשפ

"חזרת מחו"ל?" זו השאלה שתקבלי אחרי ביקור במחלקת הנשים של המשביר לצרכן
המשביר לצרכן לאס וגאס, צילום: המשביר לצרכן

חזרת מחו"ל? זה מה שישאלו אותך בהתפעלות, אחרי שתבקרי במחלקת אופנת נשים של 'המשביר לצרכן'. אופנה צעירה ועכשווית עוצרת נשימה! עדכנית ומתוחכמת, פריטי לבוש אופנתיים וייחודיים, בגוונים קיציים מטריפים לצד אקססוריז ואביזרים משלימים יפהפיים שישדרגו כל מראה שלך – להופעה מדהימה! לרשותך מגוון אפשרויות ללוקים מיקס אנד מטש מחולצות בשלל הדפסים שתוכלי לצוות לחצאיות החל מדוגמאות ג'ינס ליום יום ועד לדוגמאות אופנתיות לאירוע ערב, שמלות פרחוניות לצד שמלות מחויטות. חגיגה עשירה של אופנה.

הדבר החשוב ביותר: אופנה לפי הדרישות שלך מבלי לוותר על צו האופנה העדכני, כל מה שמתאים לאישה הדתית והחרדית – יופי מעולם אחר, גזרות מטריפות – תוכלי למצוא במחלקת האופנה של 'המשביר לצרכן'.

במחלקה קולקציות שהגיעו ממיטב מותגי האופנה בעולם: מורגן, פונט רומה.

להשלמת הלוק תוכלי למצוא במחלקת ההנעלה את קולקציית הקיץ של המותגים הבינלאומיים המובילים כמו nine west ועוד.

השבוע המשביר נחת בלאס וגאס, כאשר בכל קניה מעל 299 ₪ תוכלי לזכות באחד מפרסי גלגל המזל, כאשר כל סיבוב זוכה ובנוסף ל-50% הנחה.

ההנחות תקפות עבור חברי מועדון ומצטרפים חדשים בלבד! אתם מוזמנים לקנות ללא מע"מ בנוסף להנחות הקיימות ברשת.

אתם מוזמנים להנות מהמבצעים חסרי התקדים וממגוון מותגים שווים במחירים משתלמים, באחד מ-38 הסניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים.

צילום: המשביר לצרכן

צילום: המשביר לצרכן

צילום: המשביר לצרכן

 

צילום: המשביר לצרכן

צילום: המשביר לצרכן

 

צילום: המשביר לצרכן