מדוע סדנת שוקולד היא הבחירה המושלמת לאירוע שלכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/06/20 18:02 ח בתמוז התשפ

מדוע סדנת שוקולד היא הבחירה המושלמת לאירוע שלכם
צילום: shutterstock

חוגגים יום הולדת? מסיבת רווקות? או אולי יום נישואין עגול להורים או לסבא וסבתא? אתם ודאי מחפשים אטרקציה מהנה שתשדרג את האירוע ותהפוך אותו לחגיגי ובלתי נשכח עבור כל המשתתפים. אז יש לנו הצעה נהדרת עבורכם, הצעה שמתאימה ממש לכל אירוע, בכל זמן, ולכל מספר משתתפים - אנו מציעים לכם לבחור בסדנת שוקולד.

מה מיוחד בסדנת שוקולד?

אתם ודאי מנחשים את התשובה - סדנת שוקולד היא קודם כל סדנה שמתאימה לכולם. בניגוד לסדנאות כגון: סדנת סושי, סדנת יוגה או סדנת שזירת פרחים, הרי שסדנת שוקולד כוללת את המאכל האחד שכולם, ללא יוצא מן הכלל, כל כך אוהבים. זוהי סדנה שמתאימה כמובן לילדים, ובאותה מידה גם למבוגרים. היא מתאימה למי שמרגיש פחות בנוח להשתתף בסדנאות, ממש כפי שהיא מתאימה למי שאוהב לקחת חלק פעיל ולהיות ׳ראש גדול׳ בסדנה.
ניתן לבחור בסדנתס שוקולד טבעונית, סדנת שוקולד כשרה, סדנת שוקולד עם הרבה אלכוהול, סדנת שוקולד כשרה למסיבת רווקות, סדנת שוקולד קלאסית ואיכותית לאניני הטעם שבינכם. סדנאות שוקולד מותאמות בקלות ונתפרות על פי צרכי הלקוח, וגם תוך כדי הסדנה, האווירה והסגנון מותאמים לרצון המשתתפים.

מה צריך בשביל לקיים סדנת שוקולד?

סדנת שוקולד יכולה להתקיים בסטודיו של שוקולטיירים מומחים, או אצלכם בבית, במקום העבודה, או אפילו בגינה. מומלץ לקיים את הסדנה במקום ממוזג, על מנת להגיע לתוצאות איכותיות ומגוונות. שוקולד הוא חומר גלם שאוהב את טמפרטורת החדר. זוהי הטמפרטורה הנוחה ביותר לעבודה, אך בהחלט ניתן להתאים את הסדנה לכל סצנה, ומנסיוננו, סדנת שוקולד מוצלחת תלויה ביכולת הניצוח של השוקולטייר ובאווירה הנוצרת סביב השולחן. לרוב, המארגנים מתבקשים לדאוג לחדר ממוזג ולמקרר פנוי, והשוקולטייר מגיע עם כל הציוד והחומרים. הסדנה עצמה מתנהלת סביב השולחן, כך שאין סיבה לחשוש מלכלוך או בלאגן בבית.

האם סדנת שוקולד היא יקרה?

עלות סדנת שוקולד תלויה מאד בסגנון הסדנה אותו תבחרו, במספר המשתתפים, וכמובן בסוג הסדנה שיציע לכם השוקולטייר. על פי סקר שערכנו, הסדנאות היקרות ביותר, הן דווקא הסדנאות המתקיימות בסטודיו, עם מספר רב של משתתפים, כאשר השוקולטייר בעיקר מציג את מלאכתו בפני הקהל, ומידת ההשתתפות של הקהל היא פחותה יחסית. בסדנאות אלה תוכלו ללמוד להכין פרלינים בטכניקות ייחודיות, מילויי גנאשים בטעמים מיוחדים שלא נתקלים בהם על בסיס יומי, ועוד מטעמים המצריכים מכשור מיוחד. אלה הן סדנאות מרהיבות ומעניינות, אך הן לא תמיד עונות על הצורך של המשתתפים לציין אירוע, לחגוג, לטבול את האצבעות בשוקולד ולהתלקק ולהנות מחברת שאר המשתתפים. דווקא סדנת שוקולד שמגיעה עד הבית, זו שתפורה לצרכים שלכם, תהיה לרוב הסדנה הזולה יותר.
כמובן שהמחירים משתנים ותלויים במשתנים רבים, אך לרוב סדנת שוקולטייר בסטודיו תתומחר סביב 200-300 ש״ח למשתתף, ואילו סדנת שוקולד בבית, סדנת שוקולד ליום הולדת, סדנת שוקולד למסיבת רווקות וכיוצא בזה, אלו הן סדנאות שיתומחרו בין 100-200 ש״ח למשתתף.

איך מחפשים את הסדנא מתאימה?

חיפוש פשוט בגוגל, יעלה מגוון של סדנאות שוקולד. אנו ממליצים לכם לבחור מספר אתרים שנראו לכם אסתטיים, מושקעים ומזמינים ולפנות לשוקולטייר באמצעות הטלפון, או טופס יצירת קשר. שימו לב אם המענה הוא מיידי, שימו לב אם ניתנים לכם כל הפרטים הרלוונטיים לכם, נסו להתרשם באם השוקולטייר נעים ומסביר פנים, או שמא הוא עונה בצורה לקונית ועסקית. זכרו שזהו האדם שינהל את האירוע החשוב שלכם, ורצוי מאד שתהיה ביניכם התאמה, על מנת שאכן יהיה זה אירוע מהנה ובלתי נשכח עבורכם, ועבור האורחים שלכם.

בהצלחה ושתהיה לכם סדנה מתוקה!