התמודדות עצמית עם מגוון בעיות במזגן ובחירת טכנאי מקצועי ואמין במידה ואתם לא מצליחים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/06/20 11:44 ג בתמוז התשפ

התמודדות עצמית עם מגוון בעיות במזגן ובחירת טכנאי מקצועי ואמין במידה ואתם לא מצליחים
כשרות למזגן?, צילום: shutterstock

לפני שאתם בוחרים את טכנאי המזגנים שלכם, ישנם מספר פרטים חשובים שכדאי לכם לדעת. ראשית, יש לא מעט תקלות שכיחות במיוחד אשר כולנו יכולים להתגבר עליהם בקלות רבה וללא כל ידע מקצועי. תקלות שכיחות אלה פוקדות את המזגנים של כולנו מעת לעת ובמקרים אלה הפתרון הוא לא אצל טכנאי המזגנים המקצועי אלא אצלכם. התקלות השכיחות ביותר איתם תוכלו להתמודד הן בעיקר נזילות מהמזגן בעת פעולתו ומשך זמן קירורו או חימומו. לא אחת קורה שלאחר כמה דקות עבודה של המזגן על קור בימי הקיץ החמים ביותר הוא פתאום מתחיל לטפטף. נוזלים אלה על פי רוב אינם מעידים על תקלה בחלקיו הפנימיים של המזגן אלא על חוסר אטימות הדירה וחדירה של משב רוח חמים.

נזילות מהמזגן? הדרך הקלה והמהירה ביותר לפתרון הבעיה

כאשר אנו מדליקים את הזמן על קור בימי קיץ חמים במיוחד ולא כל חלונות דירתנו סגורים, הדבר עלול ליצור נזילות מים משילוב האוויר הקר והחם. דוגמה לכך ניתן לראות כאשר מוציאים בקבוק קר מהמקרר אל אוויר חם יותר, הוא אט אט יתחיל לטפטף. לכן אל לכם להיבהל מטפטוף המזגן שלכם, יתכן שסגירת כל החלונות ואטימת הדירה יסייעו לכם בהתמודדות עם הבעיה.

חשוב להקפיד על ניקיון המזגן כל חצי שנה, כך תשמרו על קירור/חימום מהיר של חלל דירתכם

בעיה נוספת ושכיחה לא פחות היא התחושה שלוקח יותר מידי זמן למזגן לקרר או לחמם את חלל החדר. אם אתם בטוחים שבעבר המזגן שלכם קירר או חימם מהר יותר, קיים סיכוי סביר שאכן קיים משהו שמפריע לו לעשות זאת באותה מהירות שעשה בעבר. הגורם המפריע הוא לרוב הצטברות אבק ולכלוך בפנים המזגן אותו תוכלו לנקות בקלות לגמרי בעצמכם תוך מספר דקות בלבד. אנשים רבים לא יודעים זאת אך חשוב לבצע ניקיון פנימי למזגן כל חצי שנה לכל היותר. חוסר ניקיון יביא להצטברות לכלוך ואבק שימנע מהמזגן שלכם לקרר במהירות אליה התרגלתם. נוסף על כך המזגן יתאמץ הרבה יותר בעת פעולתו מה שכמובן יבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל.

בחרו נכון טכנאי מזגנים מקצועי שיבטיח פיתרון מיטבי לאורך זמן

אז במידה ומדובר בתקלות שכיחות אלה, נסו לפתור אותן לגמרי בעצכם לפני לפני הזמנת טכנאי מזגנים. במידה ולא הצלחתם, חשוב לדעת לבחור נכון טכנאי מזגנים מקצועי אשר ידע לזהות את מקור התקלה מהר ולטפל בה בצורה יסודית ומקצועית. צוות טכנאי מזגנים מיכאל ובוריס יבטיחו לכם שירות ברמת מקצועיות גבוהה במיוחד תוך זיהוי מהיר של מקור הבעיה והתמודדות מיטבית במחירים נוחים והוגנים. לעומתם יש לא מעט טכנאי מזגנים פחות מקצועיים אשר מטפלים בבעיה באופן לא מדוייק מה שגורם לה לחזור זמן קצר לאחר מכן.