משפחת נתניהו: זו רשימת מעבר הדירה שאתם חייבים להכיר

אחרי 12 שנים ארוכות משפחת נתניהו אורזת את הבית בבלפור ובעוד שלושה שבועות תעבור דירה. אל תפספסו את רשימת המעבר המלאה, שלא תשכחו שום דבר מאחור, בטח לא סיגרים או שמפניות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/06/21 08:34 י בתמוז התשפא

משפחת נתניהו: זו רשימת מעבר הדירה שאתם חייבים להכיר
מעבר דירה , צילום: shutterstock

עוברים דירה? בשעה טובה! אך לפני שאתם מתחילים לארוז ולהתקשר אל חברת ההובלות הראשונה שמצאתם, תנו לנו לנסות ולעזור לכם להפוך את המעבר להרבה יותר יעיל ונוח.

לא תמצאו כאן כותרות בסגנון "עוברים בכיף" מפני שקשה לראות מצב שמישהו נהנה לארוז את כל תכולת הדירה במשך חודש ואחר כך לסדר אותה בדירה החדשה או מישהו אחר שמחכה לשיחה הבאה עם המובילים...

אז מה כן תמצאו כאן? טוב ששאלתם. ריכזנו לפניכם רשימה מקיפה של הדברים העיקריים שכל מי שעובר דירה צריך להכיר.

בין טיפ לטיפ, הכנסנו גם שירותים מעניינים שספק אם כולם מכירים אך בהחלט יכולים לסייע לכם ולהפוך את התהליך להרבה יותר מהיר ונוח.

הדברים שצריך לעשות כדי לעבור דירה

לפניכם הפעולות שנכללות במעבר דירה ממוצע. תעשו אותן כמו שצריך, והדרך למעבר דירה מוצלח כמעט מובטחת לכם.

  • אריזת הדירה
  • הזמנת חברת הובלה מומלצת
  • התארגנות בדירה החדשה
  • עדכון כתובת מגורים

אל תתנו לרשימה הקצרה להטעות אתכם מפני שברגע שנתחיל לפרוט כל אחת מהנקודות, נגלה מהר מאוד שלפנינו תהליך לוגיסטי שצריך להתייחס אליו בכבוד ולפנות לו מספיק זמן.

כאן המקום להדגיש את אחד הגורמים למרבית הבעיות במעברי דירות. אנחנו קוראים לו היערכות מאוחרת או בשפת העם – ברגע האחרון.

אנחנו יודעים שאתם עסוקים ושיש לכם הרבה דברים לעשות מלבד לארוז את חדר השינה או לעשות סדר במחסן.

יחד עם זאת, אם לא תעשו את זה כפי שמתבקש, אתם עשויים למצוא את עצמכם עוברים דירה בלחץ שמוביל לאריזה חפיפניקית, נזקים לציוד, חברת הובלה שלא הייתם בוחרים אם היתה לכם האפשרות ואפילו מחירים יקרים בלי הצדקה.

בקיצור – פנו את הזמן וכבדו את התהליך. מומלץ להתחיל ולתכנן מעבר דירה של משפחה ממוצעת כ-6 שבועות לפחות לפני המועד ואם תתחילו מוקדם יותר, מה טוב.

אריזת הדירה

אריזת דירה למעבר היא המשימה המרכזית מפני שהיא הממושכת מכולן ויכולה לעשות את ההבדל בין מעבר יעיל אל בית מסודר, לבין מצבים של כאוס בדרגות שונות – החל מחיפוש אינסופי אחר פריט כזה או אחר ועד להתארגנות מתמשכת שעולה על שבוע.

הזמינו קרטונים למעבר דירה

האמצעי המרכזי בכל אריזה הם הקרטונים. לכאורה עניין פשוט אך אם תנסו להתחיל ולחפש כאלה שמתאימים למעבר, סביר להניח שתבזבזו הרבה זמן ושהתוצאה לא תהיה משביעת רצון.

הסיבה לכך היא שכדי לארוז דירה בהצלחה, עליכם להיעזר בקרטונים נקיים במידות וסוגים שונים.

לדוגמה, קרטונים קטנים וחזקים יהיו מעולים לאריזת צלחות וכוסות שבירים וכבדים באופן יחסי, בעוד שקרטונים סטנדרטים יתאימו לאריזת בגדים וחפצים אחרים.

ההמלצה היא לרכוש קרטונים וציוד אריזה באתרים שמתמחים בכך כמו האתר 'בסטבוקס' שמספק קרטונים לאריזת דירה עם שליח עד הבית.

העלות של הזמנת קרטונים וציוד אריזה למעבר דירה באינטרנט מסתכם לכל היותר בכמה מאות שקלים בודדים אך הוא יכול לחסוך לכם הרבה זמן ולאפשר לכם לארוז כל דבר במהירות, יעילות וכמובן שבצורה בטוחה שתבטיח את שלמות התכולה בדירה החדשה.

חברות אריזה

אם אתם ממש לא אוהבים לארוז ומוכנים לשלם כסף כדי שמישהו יעשה את זה עבורכם, תוכלו לשכור את שירותי חברת ההובלה או חברות שההתמחות שלהן הוא ארגון וסידור.

במסגרת השירות, עובדים שמתמחים בארגון הדירה יארזו אותה לשביעות רצונכם ואם תלכו ממש רחוק, הם גם יסדרו את הדירה החדשה.

טיפים לאריזה

  1. השתמשו בציוד אריזה מתאים.
  2. התחילו לארוז את כל מה שלא משמש אתכם על בסיס יומי.
  3. ארזו כל חדר בנפרד.
  4. ציינו על גבי הארגזים את התכולה בכל קרטון ולאיזה חדר שייך.
  5. הכינו ארגז אחד או יותר עם ציוד אישי לימים הראשונים.

הדרך הנכונה לבחירת חברת הובלה

אומרים שמעבר דירה מוצלח תלוי בחברת ההובלה שלכם ואנחנו נוטים להסכים עם המשפט הזה.

בחרתם בחברת הובלה מומלצת? נכונה לכם חווית מעבר נינוחה עם מובילים שהם קודם כל אנשים טובים שיהיו קשובים אליכם ברגעים המלחיצים והמבלבלים שמלווים את יום המעבר.

השאלה הגדולה כיצד מוצאים חברת הובלה טובה כזאת?

התשובה מסתכמת בכמה נקודות:

  1. חברות הובלה מומלצות עשויות שלא להיות פנויות אם תפנו אליהן ברגע האחרון ולכן כדאי לסגור עם אחת מהן כחודש - חודש וחצי לפחות לפני המעבר.
  2. חפשו מובילים מומלצים עם חוות דעת טובות ואמיתיות. מצאתם כאלה? התקשרו ובקשו מהם רשימת ממליצים.
  3. השוו כמה הצעות מחיר. אפשר לעשות את זה באמצעות האתר ASK5 להשוואת מחירי הובלות לפי סוג, יעד ותאריך. באופן הזה תוכלו להזמין חברת הובלה מומלצת במחיר זול יותר באופן משמעותי.
  4. לצורך קבלת הצעת מחיר, קבעו עם המובילים בדירה שלכם כדי שיוכלו לאמוד את המחיר הסופי באופן מדויק וכדי שלא תהינה הפתעות.
  5. נסחו חוזה וחתמו עליו יחד עם המובילים.

צריכים לאחסן משהו?

אחסון דירות הוא עוד שירות ששווה להכיר בתקופה של המעבר כשאין לכם מספיק מקום לאחסן את התכולה.

הסיטואציה הזאת יכולה לתפוס אתכם כשאתם עובדים לדירה קטנה יותר או כאשר אתם מצטרפים לדירה של בן או בת הזוג ולא יודעים מה לעשות עם הרהיטים, מוצרי חשמל או אפילו ארגזי בגדים.

הפתרון המומלץ במקרים כאלה הוא להיעזר בשירותי אחסון תכולת דירה שבמסגרתם אתם שוכרים מחסן בנפח הרצוי ומאחסנים שם כל דבר באופן בטוח ובראש שקט בתמורה לשכר חודשי שבדרך כלל אינו יקר במיוחד.

מומלץ להשקיע מעט יותר ולשכור יחידות נפרדות שמספקות ביטחון גבוה יותר ביחס לחלופות האחרות. ניתן ללמוד על כך יותר באתר של חברת 'תיבת נח' המתמחים באחסון תכולה של דירות ובתים במגוון שיטות. חשוב להכיר את השיטות הללו ולהבין מה צריך לבדוק לפני שמאחסנים תכולת דירה מהסיבה הפשוטה שאחסון תכולת דירה באופן הנכון הוא תנאי הכרחי לשמירה על הרהיטים ושאר החפצים במצבם המקורי.

הדרך המהירה לעדכון הכתובת

עוד אחד השלבים בתהליך המייגע הוא לעדכן את הגופים הרלוונטיים בכתובת המגורים החדשה שלכם.

העדכון יבטיח שלא תשלמו עבור שירותים שאינכם צורכים, שהדואר ימשיך להגיע אליכם ושתשמרו על קשר רציף עם מי שצריך.

ישנם גופים שאפשר לעדכן באופן מאוד פשוט כמו חברת חשמל שיסייעו לכם בשיחה טלפונית עם נציג או משרד הפנים שמאפשר לעדכן את כתובת המגורים באתר האינטרנט בחינם.

אם תרצו לעדכן חברות וגופים נוספים כמו קופת חולים, חברות אשראי, בנקים וכיוצא בזה, תוכלו להרים טלפון או לשלוח הודעה אל הכתובת שמצויה באתר האינטרנט.

לא עניין מורכב אך אם אתם צריכים לעדכן מספר רב של גופים, שווה לנסות את האתרים השונים שמציעים עדכון של כתובת מגורים עבורכם.

כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור את מי שתרצו לעדכן, למלא את הפרטים ולשלוח את ההודעה באופן מהיר.

משפט סיום

מעבר דירה יכול להיות מורכב ומעצבן (לא מצאנו מילה עדינה יותר לתאר את התהליך) אך באפשרותכם להפוך אותו להרבה יותר נינוח ומהיר.

היערכות מוקדמת, שימוש בשירותים מקיפים ובחירת אנשי המקצוע המתאימים, עושה לעתים קרובות את ההבדל בין מעבר מלחיץ לבין מוצלח ורגוע.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן