שופינגIL: השעות האחרונות של המבצעים השווים

יומיים (6-7 בנובמבר) של חגיגת קניות ישראלית בלתי נגמרת ברשת האינטרנט יתחילו הלילה, שופינגIL הוא התשובה הציונית ההולמת לכל מבצעי הקניות בכל העולם בחודש נובמבר. הבאנו לכם את המבצעים השווים ביותר ליום הקניות הישראלי.

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/19 16:05 ט בחשון התשפ

שופינגIL: השעות האחרונות של המבצעים השווים
צילום: shutterstock

חודש נובמבר הפך רשמית לחודש של קניות, מבצעים וחגיגות ברשת ובחנויות, ואם כבר זה טרנד עולמי אין מצב שבישראל לא יצטרפו לחגיגה, שופינגIL הוא התשובה הציונית ההולמת לכל אירועי החודש הזה, יומיים של מבצעים והנחות בקנייה ברשת האינטרנט בישראל. מה אפשר לקנות?

פריטי אופנה לנשים גברים ילדים ותינוקות, אקססוריז והנעלה, מוצרים לבעלי החיים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, טבע ופארם, תכשיטים, מוצרי פנאי ספרים ומוזיקה, רהיטים לבית ולמטבח, צעצועי ילדים וכמובן כל פריטי הסלולר והמחשבים. 

הקטגוריה בה ישתתפו הכי הרבה אתרים וייתנו מבצעים היא כמובן אופנת נשים וגברים. 

טיפוח:

L'OCCITANE- מותג הטיפוח הבינלאומי מוסיף התפרצות של ניחוחות פרובנסיאלים לחג הקניות הישראלי ברשת ומציע מגוון מבצעים אטרקטיביים , 25% הנחה על מגוון ענק של מוצרים יוקרתיים באתר בנוסף 30% הנחה על 10 מוצרי BEST SELLER. 

כגון: צמד וורבנה – לחות וסבון לידיים, צמד שמן רחצה שקד – שמן רחצה ומילוי, קרם אנטי אייג'ינג אימורטל דיווין במהדורה מיוחדת, מסכה לטיפול בשיער יבש ופגום, או דה טואלט נרולי וסחלב ועוד.

צילום: רפאל מיחלוק

רשת האיפור והטיפוח SACARA: כל האתר ב- 20% הנחה וכן - בכל קנייה מעל 150 ₪  מקבלים פלטת שפתונים בשווי 29.90 ₪ המכילה 12 גוונים שונים + משלוח חינם. בין פרטי הקולקציה המשתתפים במבצע: מוצרי איפור וטיפוח, אקססוריז לאיפור ולשיער, מוצרים משלימים, לקים, טואלטיקה ועוד.

צילום: קית גלסמן

 

אופנה:

סטודיו שחרית- אופנה נשית דתית שמשתתפת גם היא במבצעים ונותנת עד 30% הנחה על כל האתר. 

צילום: לי אגמון


ננה- אופנה נשית, 70% הנחה על הפריט השני באתר.
 

צילום: לנה זלדץ ננה

 

TERMINAL X - כל האתר עד 50% הנחה לכבוד חגיגת הקניות הישראלית. באתר תוכלו למצוא מגוון קטגוריות בתחום האופנה, HOME וביוטי, ועשרות מותגים בינלאומיים אוהבים ומוכרים לילדים ולמבוגרים. 

צילום: אלכס בלוז

 

טימברלנד - מותג האופנה הבינלאומי משתתף בחגיגות ומציע עד 70% הנחה על כל הפריטים באתר ובנוסף מבצע כל החנות ללא מע"מ בסניפי הרשת. בין הפריטים המשתתפים במבצע: נעלי גברים/נשים/ילדים, חולצות טי, חולצות מכופתרות, סווטשרטים, מכנסיים, ז'קטים, מעילים, ג'ינסים, כובעים, תיקים, צעיפים, ארנקים ועוד..
 

צילום: יחצ חול


אירוקה - במבצע משתתפים דגמים של המותגים המובילים בינהם: טומי הלפיגר, פנדי, מארק ג'ייקובס, רייבאן, ארמאני, דולצ'ה גבאנה, גס, פראדה ועוד במחירים שווים שלא נראו כמותם! בין 99-899 שח!  ליומיים בלבד! אספקה עד לסניף הקרוב לבית בחינם! 

דוגמאות למבצעים:
משקפי שמש מבית ארמאני אקסצ'נג' בדגם  קלאסי בצבעוניות מונוכרומטית בעלות 299 ₪ במקום 699 ₪ .
משקפי שמש מבית ריי באן בדגם עם עדשות שחורות או כחולות בעלות 299 ₪ בלבד במקום 999 ₪. 
משקפי מארק ג'ייקובס אוברסייז שחורים אל זמניים בעלות 299 ₪ בלבד במקום 999 ₪.
 

צילום: ערן תורג'מן

 

רשת אימפרס- מציעה מבצעים ומחירים בלעדיים באתר האינטרנט של הרשת עד 70% הנחה על שעוני אוריס, המילטון, לומינוקס, טיסו, קלווין קליין, אובקו, D1, קנת קול, סווטש. בנוסף מחירים בלעדיים על קולקציית תכשיטי היהלומים של אימפרס הכוללת טבעות, שרשראות ועגילים משובצים יהלומים במחירים מיוחדים החל מ-690 ₪!
 

צילום: יחצ חול

 

ילדים:

במותגים קרטרס,  אושקוש וסקיפ הופ יינתנו עד 70% הנחה על קולקציית החורף החדשה, על כל בגדי ומוצרי התינוקות והילדים. 
 

צילום: טל טרי