מתלבטים למי לתת פדיון כפרות? 4 עמותות שכדאי להכיר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/10/19 19:37 ד בתשרי התשפ

מתלבטים למי לתת פדיון כפרות? 4 עמותות שכדאי להכיר
תרנגול כפרות, צילום: pexels (Moon Bhuyan)

פעמונים

פעמונים מדריך ומעניק ייעוץ פיננסי לכל המעוניין, ומספק ידע, כלים והרגלים נכונים בתחוםאלפי מומחי פעמונים בתחום כלכלת המשפחה, מסייעים ומעניקים מענה בתחום ההתנהלות הכלכלית, בהתאם לצרכיהם וליכולתם של הפונים.

הסיוע ניתן באמצעות הפצת מידע וכלים לעבודה עצמית, מענה מקוון לשאלות, פגישת ייעוץ חד-פעמית וליווי כלכלי אישי או קבוצתי שנמשך חודשים אחדיםבמקביל מפעיל הארגון תכניות לחינוך פיננסי בכל הארץ, הכוללות הרצאות, מערכי לימוד וסדנאות קבוצתיות.

לתרומה לעמותת פעמונים הקליקו >>

 

עזר מציון

עמותת עזר מציון הינה העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. המוטו של "עזר מציון" הינו הבחירה בחיים: הרצון האמיתי והמאמץ האדיר לתת לכל אדם באשר הוא, ויהיה מצבו קשה ככל שיהיה, את ההזדמנות לבחור בחיים.
"עזר מציון" מלווה את הנעזרים בכל שלבי ההתמודדות – עוטפת את החולים ומשפחותיהם בחום, באהבה ובמערך רחב של שירותים ייחודיים וחדשניים הניתנים בצורה מקצועית.

לפני כעשרים שנה הקימה עזר מציון את המאגר הלאומי לתורמי מח עצם. המאגר הוקם במטרה לסייע לחולי סרטן ולחולים במחלות קשות אחרות למצוא תורם מח עצם מתאים ובכך להציל את חייהם. כיום ישנם במאגר קרוב למיליון תורמים פוטנציאליים, ונעשו למעלה מ-3,000 השתלות מצילות חיים. בימים אלו מתקיים מבצע התרמה למימון פענוח דגימות מח עצם חדשות. 

לתרומה לעזר מציון הקליקו >>

 

מקימי

עמותת מקימי מאמינה ביכולת של כל משפחה ומשפחה לנהל באופן נכון ובריא את משק הבית בכוחות עצמה. העמותה מעניקה לפונים סיוע מקצועי של עורכי דין רואי חשבון ועוד, לצד סיוע כספי שעוזר לייצד את המשפחה ולהעמיד אותה על הרגליים.

העמותה רואה באחריות העצמית ערך עליון ושמה את הדגש על השתתפות המשפחה בדרך להבראה כלכלית. בכלל עקרון זה יש למשפחה את החובה (והזכות) לנהל את התקציב שלה באופן מסודר, לנהל סדרי עדיפויות נכונים ולא להשתמש בכספים שאין לה. לדוגמא- משפחה ששקועה בחובות תודרך באופן כזה שיש להימנע מהלוואות ומתשלומים, ולצמצם את השימוש בכרטיס האשראי. עקרונות אלו מועברים באמצעות ידע וניסיון פיננסי רב, ומתן כלים ואופני פעולה שונים, ליצירת שינוי אמיתי. 

לתרומה לעמותת מקימי הקליקו >>

 

חיים של טובה

עמותת חיים של טובה הוא ארגון חסד העוזר למשפחות ואנשים המתמודדים עם קשיים בזוגיות, דיכאון, חרדות וקשיים נפשיים שונים, וזקוקים לעזרה בהכוונה. העמותה מסייעת בהכוונה ובסבסוד של טיפולים פסיכולוגיים שוניםמאז הקמתה מובילה העמותה, טיפין טיפין, לשינוי מפת ההתמודדות המשפחתית והקהילתית במצבי מצוקה אישיים ומשפחתיים.


פעילות העמותה מקיפה תחומים שונים ומגוונים: הכוונה לטיפול מתאים, סבסוד טיפולים משפחתיים, זוגיים ופרטניים, הרצאות מניעה לקהילה והפקת חומרים בכתב ובמדיה לציבור הרחב. החזון של העמותה הוא להפוך את הטיפול הזוגי והמשפחתי לראלי מבחינה כלכלית למשפחות הזקוקות לכך.

לתרומה לעמותת 'חיים של טובה' הקליקו >>