כל ענב זהב

הישוב ענב שבשומרון מציע הרבה: אוכלוסייה דתית לאומית מגוונת, נוף מרהיב באווירה ייחודית, זוגות צעירים וחיי קהילה עשירים, ועכשיו גם פרויקט חדש של חברת "בתי אמנה" יחד עם חברת "ש.א.ג ולול" הכולל 12 בתים דו משפחתיים עם גינה במחיר אטרקטיבי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/07/19 09:00 כה בתמוז התשעט

כל ענב זהב
הדמיה, צילום: יח"צ

כל זוג צעיר מכיר את הדילמה בחיפוש אחר מקום מגורים להשתקע בו, לגדל בו ילדים וליהנות מחיי קהילה ואיכות חיים.
רבים חולמים על יישוב עם קהילה דתית-לאומית אבל גם עם קהל מגוון, שיהיה נוף ייחודי ואווירה של יישוב אבל גם עם כל השירותים וקרוב למרכז, שיהיה בית עם גינה בפרויקט איכותי עם קבלן טוב אבל גם במחיר אטרקטיבי ומותאם. לא מעט זוגות מתייאשים, מוותרים על החלום ונאלצים לבסוף להתפשר, אבל אפשר לעצור את החיפושים- נמצא הפתרון, יישוב שעונה על כל הציפיות- ענב.

ענב הוא ישוב קהילתי אשר ממוקם במערב השומרון, כחצי שעה מכפר סבא ומנתניה וכ-20 דקות מכביש 6. היישוב אשר הוקם בשנת 1981 מונה כ-200 משפחות, כולן דתיות לאומיות מכל הסוגים. ביישוב ישנם זוגות צעירים רבים לצד ותיקי ומקימי הישוב ובעיקר ישנם חיי קהילה עשירים אשר באים לידי ביטוי בפעילות חברתית מגוונת ואווירה צעירה ותוססת.

יניב (31) ואיילה (32) טרבלסי הם הורים לשניים, גרים כמעט שנה וחצי ביישוב ענב. יניב מספר על קבלת הפנים שחיכתה להם כשרק הגיעו לישוב: "רק עברנו לפה, באנו להיכנס לבית, וכבר היה לנו  שלט על הדלת 'ברוכים הבאים', בלי שהכרנו אף אחד. ובשבועיים הראשונים אנשים באו, הביאו דברים, באמת מדהים".

על הישוב הוא מספר: "זה ישוב מדהים, האנשים מחבקים ואוהבים, זה ישוב מאוד קהילתי. הבדל של שמים וארץ מהישובים האחרים בהם גרנו. כל הזמן עוזרים אחד לשני, יש גמ"חים, מועדון יולדות ששולחים ארוחות לנשים שילדו".

בישוב ישנם גני ילדים, צהרונים,  מעונות, מרפאה, דואר, חדר כושר, מכולת, מקווה ספריה. בית ספר יש בישוב הסמוך, שבי שומרון, מרחק של כ- 5 דקות נסיעה.

חברת "בתי אמנה" מכרה בעבר 2 פרויקטים שכבר מאוכלסים ביישוב ובימים אלו מציעה למכירה פרויקט חדש אותו מבצע הקבלן המוערך ש.א.ג ולול, אשר ממוקם ממש במרכז הישוב סמוך לגנים ולבית הכנסת.
בפרויקט מוצעות למכירה 12 יחידות דו משפחתיות.

הדמיה

הדמיהצילום: יח"צ

בפרויקט 6 בתים דו משפחתיים צמודי קרקע תחתונים בני 4 חדרים, 119 מ"ר, ו-6 בתים דו משפחתיים עליונים בני 4 חדרים, 116 מ"ר. כל הבתים עם מפרט עשיר כולל גינה.

"אני ממליץ להגיע לישוב, בדקנו הרבה מקומות, וכשבאנו לענב רק כדי לבדוק את הישוב הרגשתי בית, אמרתי לאשתי: פה אני רוצה שהילדים שלנו יגדלו" מספר יניב טרבלסי, "יש לנו גם קבוצת ריצה פה בענב, שנקראת 'רצים בענב', קבוצה מאוד כיפית שמעידה גם על המקום עצמו, אני התחלתי מלרוץ קילומטר והיום אני כבר רץ עשרה. זה ממש הרוח של המקום, שאחד עוזר לשני".

אז בקרוב מאוד הבתים יהיו מוכנים, הנוף מרהיב, והקהילה איכותית.
כל שנותר הוא רק לרוץ לסגור, ולהצטרף ליישוב שעונה על כל הציפיות של זוגות צעירים.


 

לפרטים נוספים אודות הישוב ענב הקליקו >>