עצבו את הבית בסגנון בוהו שיק ב-5 צעדים

סגנון הבוהו שיק תופס תאוצה ומנכיח את עצמו בעולם האופנה, ולשמחתנו גם בעיצוב הבית. כך תשדרגו את הבית בסגנון, בכמה צעדים פשוטים

חדשות כיפה דנית הרוש - מעצבת פנים 18/05/20 14:13 כד באייר התשפ

עצבו את הבית בסגנון בוהו שיק ב-5 צעדים
בוהו שיק, צילום: shutterstock

בשנים האחרונות, סגנון הבוהו שיק תופס תאוצה ומנכיח את עצמו בעולם האופנה ולשמחתנו גם בעיצוב הבית. הבוהו שיק, הינו סגנון המושפע מהתרבות הבוהמיינית הדוגלת באורח חיים ייחודי, יצירתי, חופשי וחסר מחויבות.

בעיצוב הבית נוכל להבחין בסגנון משוחרר, פשוט, רך, נטול חוקים ולא מתאמץ אך עם זאת שיקי ומוקפד. יהיו נוכחים בו שלל חומרים מהטבע ולא מעט אלמנטים העשויים ממלאכת יד. סגנון זה נותן אופציה לדייריו לבטא את עצמם ואת ייחודם דרכו. הבוהו שיק מאפשר ל"התפרע" ולהשתמש בשלל אקססוריז שונים ומגוונים, עם צבעים, מרקמים וטקסטורות מגוונים, כדי לשמור על הסגנון לא עמוס מדי המלצתי היא, שקירות החלל יהיו צבועים בצבעים בהירים ממשפחת הלבנים, והריהוט יהיה בקווים נקיים ופשוטים.

אז במידה ואתם מעוניינים לאמץ את הסגנון בביתכם, קבלו 5 רעיונות לאקססוריז שיעזרו להפוך את החלום למציאות:

 

מקרמה

מלאכת יד של הכנת טקסטיל על ידי קשרים. המקרמה מזוהה מאוד עם סגנון הבוהו שיק. תוכלו לתלות פריט מקרמה על הקיר, להשתמש בו בתור אהיל, ככיסוי לכרית ועוד..

מקרמה

מקרמהצילום: shutterstock

 

 

אהיל ייחודי

צרו לכם בחלל תאורה רכה ונעימה. לשם כך, השתמשו באור חם בעל גוון צהוב, את הנורה כסו באהיל מרכזי ודומיננטי (בהתאם לגודל החלל כמובן). האהיל יכול להיות עשוי מקש, קרושה או מקרמה, הוא ירכך את האור ו"יקפיץ" את נראות החלל שלכם ברגע לכיוון מראה הבוהו שיק. חשוב לשים לב שאתם משתמשים בנורה בטיחותית שלא מתחממת.

צילום: shutterstock

 

 

טקסטיל

אבזרו את החלל שלכם בכריות, שטיחים, שמיכות ווילונות העשויים מבדים טבעיים, תוכלו להשתמש באחד מהם, אך לטעמי כדאי להשתמש בכולם לתוצאה מיטבית. ההמלצה שלי היא, לתלות וילונות קלילים ואווריריים בגוון בהיר, שישתלבו עם הקירות וייצרו מסגרת נקייה לחלל.

כמו כן, רצוי שהשמיכות תהיינה בגוון אחיד. כריות מומלץ לפזר בשפע, הן יכולות להיות בעלות טקסטורות, מרקמים וגוונים שונים. אל תחששו לשלב, זה רק יוסיף להשגת סגנון הבוהו הרצוי. השטיח יכול להיות ארוג בעל דוגמאות אתניות, שטיח ברבר, שטיח חבל, או שטיח שאגי מפנק.

כריות בשפע

כריות בשפעצילום: shutterstock

 

 

עציצים

ככל שתשתמשו ביותר צמחיה, כך החלל יקבל יותר מראה של בוהו שיק! (ושוב, הכול בהתאמה לגודל החלל כמובן). שימו עציצים מחומרים טבעיים כגון: קש, חבל, בטון וחרס. פזרו את העציצים על הרצפה, תלו אותם מהתקרה, הניחו על שולחן ועוד.

כמה שיותר עציצים

כמה שיותר עציציםצילום: shutterstock

 

 

חפצים אישיים אהובים

שלבו על הקירות, השידות, או בוויטרינה, חפצים אותנטיים ומעניינים, שאספתם מטיולים בעולם. תוכלו לשלב גם פריט מיוחד שאתם אוהבים, או פריט שיצרתם בעצמכם. בוהו שיק הוא הסגנון בשביל להוציא את החפצים האלו לאור ולתת ביטוי לעצמכם.

 



לשאלות ושיתופים, מוזמנים לפנות אליי במייל: danit.harush@gmail.com 

בהצלחה!

 

לעיצובים נוספים, היכנסו לטורים קודמים