5 דרכים יצירתיות וקלות לחידוש מראה הבית

רבים מאיתנו נמצאים כרגע בבתים, וזו הזדמנות טובה לנצל את הזמן הפנוי, ולרענן בו כמה מקומות במספר דרכים פשוטות

חדשות כיפה דנית הרוש - מעצבת פנים 17/03/20 16:48 כא באדר התשפ

5 דרכים יצירתיות וקלות לחידוש מראה הבית
עיצוב פנים, צילום: shutterstock

פסח מתקרב ואווירה של ניקיון, סדר ויצירה מגיעה עמו, ועקב ההנחיות החדשות שהביא נגיף הקורונה, רבים מאתנו נמצאים כרגע בבתים והסיטואציה לא פשוטה, מאידך, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הזמן הפנוי שנוצר ולרענן את מראה הבית במספר דרכים פשוטות.

 

יצירת קיר תמונות

העידן הדיגיטלי גורם לנו לשפע תמונות שאנו מצלמים ושוכחים מהן, זוהי הזדמנות לעשות סדר במצבורי התמונות שצילמנו, לפתח את אלו שאנו אוהבים, למסגר ולעצב קיר תמונות ייחודי וכייפי. ניתן לשים בו תמונות של האהובים שלנו, תמונות נוף שצילמנו בטיולים, תמונות המתארות שלבים בהתפתחות הילדים, כיתובים וגרפיקות שונות ועוד..

ניתן לשלב בין מסגרות מחומרים, צורות וצבעים שונים, ניתן גם ללכת על סגנון אחיד ועדין, הכול בהתאם לסגנון העיצובי של הבית שלכם ולמיקום שתבחרו לקיר התמונות בבית. אני ממליצה למדוד את גודל הקיר המיועד, בהתאם לכך להחליט על גודל וסידור המסגרות, כדאי לסדר את התמונות על הרצפה ולנסות סוגי קומפוזיציות שונות עד שתמצאו את המתאימה והנאה ביותר עבורכם, לאחר מכן, ניתן לתלות את המסגרות על הקיר.

קיר תמונות

קיר תמונותצילום: shutterstock

קיר תמונות

קיר תמונותצילום: shutterstock

 

 

יצירת אדניות לצמחים

בוודאי במהלך סדר פסח שתערכו תגלו מגוון כלים אשר לא בשימוש, אז במקום להשליך אותם לאשפה, עם מעט צבע וקצת יצירתיות ניתן לשדרג את הכלים מיושנים לאדניות מרהיבות וייחודיות. ניתן להשתמש בקומקום ישן, צנצנות, כלי חרס וכל כלי שעולה על רוחכם. גם יפה וגם אקולוגי.  

אדניות

אדניותצילום: shutterstock

 

 

מיחזור בגדים ישנים

אז המשכתם עם סדר פסח, הגעתם לארונות הבגדים וגיליתם לא מעט בגדים שאתם רוצים לזרוק.. אפשר כמובן לתרום אותם או למסור למחזור, אך כדאי שתשקלו את האופציה להשתמש בהם שוב אך למטרה שונה! תוכלו למצוא ברשת מגוון קישורים ליצירות מבגדים משומשים שיכולות לשדרג לכם את הבית, מביאה לכם כאן שתי אופציות הכוללות הדרכות DIY נחמדות:

1. יצירת כריות נוי 

 

2.יצירת שטיח לכניסה

https://www.youtube.com/watch?v=yKiioktI6Ys

(גם כאן, מיחזרנו ושמרנו על הכדור וגם יצרנו פריט ייחודי לבית שלנו).

 

 

מהפך לרהיטים - חושבים לקנות ריהוט חדש? חישבו שוב..

את הריהוט הישן שלכם ניתן לשדרג בעזרת קצת שיוף, צבע, הדבקת טפט, ריפוד מחדש, החלפת ידיות ועוד... כל רהיט והשדרוג שמתאים לו. אין ספק שרהיט ששודרג על ידכם מכניס נגיעה אישית לבית שלכם.. והיי.. שוב.. זה אקולוגי!

חידוש רהיטים

חידוש רהיטיםצילום: shutterstock

חידוש רהיטים

חידוש רהיטיםצילום: shutterstock

 

 

צביעת קיר יחיד ומיוחד

מזג האוויר המתחמם הוא סיבה מצוינת לצבוע את הבית. אך לא תמיד יש צורך לצבוע את כל הבית, וניתן להסתפק בצביעת קיר אחד מרכזי בחלל כדי ליצור שינוי משמעותי. תוכלו לצבוע את כל הקיר, או את חלקו, באופן סימטרי או אסימטרי, תוכלו לבחור לשים עליו דקורציה או להשאירו ריק.

שימו לב שאל הקיר שתבחרו תוסב תשומת הלב ולכן כדאי לבחור את מיקומו בחוכמה. הקפידו לבחור גוונים שמתאימים לאווירה שאתם רוצים להשרות בחלל: לחלל רגוע מומלצים צבעים רכים, ניטרליים, עדינים וצורניות עדינה. לחלל עם אווירה יותר תוססת ניתן להתפרע עם גוונים, אפקטים וצורניות יותר מורכבת. חברות הצביעה מציעות שלל אפקטים וצבעים מרהיבים לקירות, אם תעקבו ותבצעו את ההוראות באדיקות תוכלו להגיע לתוצאות מרשימות.

קיר ייחודי

קיר ייחודיצילום: shutterstock

 

 

לשאלות, שיתופים איך יצא ועוד.. מוזמנים לפנות אלי למייל: danit.harush@gmail.com 
 


בהצלחה,
דנית.