הצבעוניות תכניס שמחה לילד: טיפים לעיצוב חדר הילדים

צבעי פסטל רכים או צבעים עמוקים ורועשים? משולשים, פסים או טפטים על הקירות? ואיך ואיפה נניח את חפצי הנוי והקישוט לחדר של הילדים? המעצבת שרה טייץ עם הטיפים לעיצוב חדר הילדים - החלק השני

חדשות כיפה שרה טייץ 18/02/20 11:14 כג בשבט התשפ

הצבעוניות תכניס שמחה לילד: טיפים לעיצוב חדר הילדים
צילום: shutterstock

בטור הקודם התייחסתי לתכנון וסידור הריהוט של חדרי הילדים. בטור זה אתייחס לאופן העיצוב ש חדר הילדים ואיך עושים זאת נכון. 

חדרי הילדים צריכים להיות מותאמים לדיירים הקטנים שמתגוררים בהם. כאשר מעצבים את חדר הילדים רצוי לשתף את הילדים בתהליך- לשאול אותם מה הצבעים האהובים עליהם, איזה תמונות הם רוצים על הקירות והאם יש אוסף שהם רוצים להציג. חדר הילדים זוהי הפינה הפרטית של ילדנו, והוא צריך לחוש בה בנוח. 

הנה כמה רעיונות שיעזרו לחדר הילדים להיות נעים ויפה:

  1. צבעוניות- מכיוון שמדובר בילדים, אל תוותרו על שימוש בצבעוניות! הכניסו צבע בקירות ובאביזרים שפזורים בחדר. כאשר מדובר בתינוקות וילדים צעירים כדאי לבחור בצבעי פסטל רכים, וכאשר מדובר בילדים בוגרים יותר ניתן לבחור בצבעוניות עמוקה יותר. את הצבעים ניתן ליישם על הקירות בצורות שונות ומגוונות, כמו פסים, משולשים, צורות גיאומטריות ועוד. אין לכם רעיון? מספיק שיטוט קצר ברחבי הרשת כדי לקבל השראה לצורות צביעה שונות ומיוחדות. 
     

    צילום: shutterstock

     

  2. טפטים ומדבקות קיר- חדר ילדים זהו מקום נפלא לשילוב של טפטים ומדבקות קיר. האלמנטים הללו מוסיפים עומק וצבעוניות לחדר, וניתן לשלב אותם במגוון צבעים וסגנונות. 

  3. מדף נוי- הוסיפו בחדר מדף אחד או שניים, ועליו הניחו בובות, צעצועים, תמונות ילדות או את האוסף של הילד. הפריטים הללו יוצרים תחושת שייכות ומוסיפים חיים וצבע. 
     

    צילום: shutterstock

  4. טקסטיל- הטקסטיל מעניק לחדר את חמימות ותחושה ביתית. כאשר מדובר בחדרי ילדים הטקסטיל חשוב פי כמה- הרי חשוב לנו לתת בחדר תחושת חום ורוך. הוסיפו בחדר שטיח, וילון, כיסוי מיטה וכריות נוי. הפריטים הללו אמנם קטנים אך המשמעות שלהם גדולה!

 

לטורים קודמים

שרה טייץ - מעצבת פנים. לייעוץ ופניות למעצבת - sarakl1122@gmail.com

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן