איפה הזהב? מנורת הזהב נותנת השראה לעיצוב הבית

עיצוב הבית בזהב בשנים האחרונות תופס תאוצה, לא בגדול ומצועצע אלא נגיעות עדינות של זהב שמאירות את הבית באור יקרות. מנורת הזהב היא אחד המוטיבים בסיפורי החנוכה ונותנת השראה לעיצוב בית יפיפייה

חדשות כיפה שרה טייץ 29/12/19 08:00 א בטבת התשפ

איפה הזהב? מנורת הזהב נותנת השראה לעיצוב הבית
צילום: shutterstock

אחד המוטיבים המרכזיים בסיפור חנוכה היא מנורת הזהב והנס שהתרחש סביבה. כשחשבתי על הטור הזה שנכתב באווירת חנוכה, מיד עלתה בראשי מנורת הזהב, גדולה ומרשימה. 

בשנים האחרונות הזהב חוזר ובגדול- מה שהתחיל כטרנד על מסלולי האופנה מהר מאוד הגיע לחנויות עיצוב הבית, והזהב שטף אותנו בגל גדול. אמנם הטרנד כבר התמתן מעט, אך עדיין ניתן למצוא אותו בכל חנות עיצוב. 

עיצוב הבית בזהב אמנם נשמע מוגזם ומצועצע, אך כאשר משלבים אותו בנגיעות קלות הזהב מעניק מראה מלכותי ויוקרתי. הסוד למראה אלגנטי נמצא במינון המדוייק, ואני רוצה לתת כאן כמה דוגמאות איך ניתן לשלב את הזהב בצורה נכונה גם אצלכם בבית: 

מסגרות של מראות או תמונות- בחנויות רבות ניתן למצוא מראות במסגרת פליז בצורות שונות. את המראות אפשר לשלב בכל מקום בבית- בסלון, בחדרי השינה או בחדר הרחצה. 
 

עיצוב: שרה טייץ

עיצוב: שרה טייץ צילום: סוזי לוינסון


אופציה נוספת היא תליית תמונות במסגרת זהב או במסגרת עם נגיעות מוזהבות. 

פריטי נוי- פסלונים, עציצים או עששיות, הזהב נראה מצוין כאשר הוא מגיע במנות קטנות ומפוזר בפינות שונות בחדר, על מדפים או על השולחנות. 

 

עיצוב: שרה טייץ

עיצוב: שרה טייץ צילום: סוזי לוינסון

גופי תאורה- גופי תאורה רבים מגיעים עם מוט וחבק מוזהב, בדיוק הנגיעה הקלה והמנצנצת שאנחנו רוצים ליצור. התאורה יוצרת הקשר לצבע המוזהב גם בתקרה וכך נשמר מראה אחיד. 
 

צילום: shutterstock

ידיות ברהיטים- דרך נהדרת לתת נגיעה של זהב גם ברהיטים היא הוספה של ידית זהב מיוחדת, שמעניקה לרהיט את המראה האלגנטי הרצוי. ידיות הזהב מגיעות בצורות שונות ומשונות, כך שניתן לייחד לכל רהיט ידית אחרת וליצור מראה מעניין ומיוחד. 
 

צילום: shutterstock


לטורים קודמים

שרה טייץ - מעצבת פנים. לייעוץ ופניות למעצבת - sarakl1122@gmail.com