קיר משפחה: זה הבית שלי

מעבר לרהיטים שאנחנו בוחרים לשים בבית כדי שירגיש אישי ומיוחד לנו, אחד הדברים שהופכים את החלל בו אנו גרים לבית הם תמונות של המשפחה. שרה טייץ בטור עיצובי וטיפים לקיר משפחה יפייפיה

חדשות כיפה שרה טייץ 22/09/19 10:11 כב באלול התשעט

קיר משפחה: זה הבית שלי
צילום: shutterstock

נכנסתם לדירה חדשה, מיקמתם את הספות והשטיח, הכל עומד במקומו. עכשיו מגיעה השאלה החשובה מכולם: מה לתלות על הקיר מאחורי הספה?
כמובן שיש המון אופציות להלבשת הקירות, אחת מהן היא ליצור קיר משפחה. קיר משפחה הוא למעשה קיר שעליו תלויות אוסף תמונות משפחתיות בווריאציות שונות. אני מאוד אוהבת לשלב קירות משפחה במקומות שונים בבית, שכן הקיר הזה יוצר תחושה מאוד ביתית ואישית. 

צילום: shutterstock

 

את התמונות המשפחתיות ניתן למקם כאמור מעל הספה, מעל שידה, במסדרון או בחדרים. בכל מקום שבו נמקם את קיר המשפחה, חשוב להתאים את אופי התמונות לחדר שבו הן תלויות. כך למשל, בחדר הילדים נתלה תמונות של הילדים וביחידת ההורים תמונות זוגיות. כאשר החלטתם איפה ברצונכם למקם קיר כזה, חשבו על סוג התמונות שתרצו לתלות- ישנה אפשרות לתלות תמונות ממוסגרות, או להדפיס על קנבס או עץ. לאחר שבחרתם את סוג התמונה, החליטו על הקומפוזיציה שתרצו ליצור על הקיר. התמונות יכולות להיות בגדלים שונים ואפילו בצורות שונות, או תמונות בגודל זהה התלויות בצורה סימטרית. 

 

צילום: shutterstock

התמונות עצמן יכולות להיות אוסף של תמונות נבחרות ממאגר התמונות המשפחתי שלכם. אם ברצונכם ליצור שפה אחידה בצבעוניות ובסגנון של הצילום, אני ממליצה להשקיע בצילומי משפחה בסטודיו לצילום. לפני התלייה הסופית של התמונות על הקיר, כדאי לסדר את התמונות על הרצפה כדי לבחון האם הקומפוזיציה נכונה. צלמו את התמונות כאשר הן על הרצפה ותיעזרו בתמונה בעת התלייה הסופית על הקיר. 

 

לטורים קודמים

שרה טייץ - מעצבת פנים