מה מחכה לנו בפתח הבית?

מה הדבר הראשון שרואים כשפותחים את דלת הבית? הכניסה היא הפנים שלנו, והיא מה שיראו אחרים ונראה אנחנו בכל פעם שנגיע הביתה, אז עיצרו רגע להשקיע ולסדר והכל יראה אחרת, שרה טייץ עם כל הטיפים לכניסה יפה

חדשות כיפה שרה טייץ 08/09/19 10:34 ח באלול התשעט

מה מחכה לנו בפתח הבית?
צילום: shutterstock

לפעמים יש לנו נטייה להניח ליד הדלת פריטים שאנחנו רוצים להשליך החוצה, שקיות למיחזור או ערימת נעליים. כך קורה שמה שמקבל את פנינו כשאנחנו נכנסים לבית אלו ערימות הבלאגן. מבאס לחזור מיום עבודה ולפגוש את השקית עם העיתונים הישנים...

הכניסה לבית מקבלת את פני האורחים שהזמנתם, את השכנה שבאה לבקש חלב והכי חשוב, הכניסה לבית מקבלת אתכם. לכן חשוב להשקיע מחשבה בעיצוב הכניסה לבית כך שתהפוך להיות מזמינה ונעימה, כזאת שתעשה חשק להיכנס אליכם הביתה. 

כניסה מזמינה ונעימה. עיצוב: שרה טייץ

כניסה מזמינה ונעימה. עיצוב: שרה טייץ צילום: סוזי לוינסון

עיצוב הכניסה צריך כמובן להתאים בסגנונו לעיצוב הבית כולו, הכניסה מרמזת לעומד בפתח מהו האופי של הבית ושל יושביו. את עיקר תשומת הלב נשקיע בקיר שרואים מיד בכניסה. זה יכול להיות קיר מימין לדלת הכניסה או ממולה. אפשר לצבוע את הקיר הזה בצבע שונה משאר הבית, או לחפות את הקיר בחיפוי דקורטיבי כמו טפט או בריקים. כך אנחנו מדגישים את הקיר הזה והופכים אותו למיוחד, כזה שיעורר קריאות התפעלות ממי שנכנס. 

אם יש אפשרות אני ממליצה להוסיף קונסולה או שידה ולהעמיד אותה באלגנטיות על הקיר היפה. זו יכולה להיות קונסולה צרה ודקורטיבית או שידה עם יחידת מגירות, וכך נוכל לאחסן בתוכה חפצים חשובים כמו ניירת או מפתחות. 

צילום: shutterstock

 

על הקונסולה נעמיד מספר אביזרים דקורטיביים שיוסיפו חיים וצבע כמו עציצים שונים, וואזות או תמונות. כדאי לגוון בפריטים השונים זה מזה בצורה ובגובה כדי לקבל מראה מעניין ומושך. על הקיר מעל הקונסולה נתלה מראה יפה או תמונות שיקבלו בשמחה את הנכנסים לבית. שימו לב שמתקיימת פרופורציה נכונה בין הקיר לבין הפריטים שבחרתם. 

צילום: shutterstock

למראה מושלם ניתן להוסיף נקודת תאורה אחת או שתיים משני צידי הקונסולה. גופי התאורה התלויים על הקיר יקשטו את הקיר ויוסיפו אור רך ונעים.

ועוד טיפ קטן לסיום: אם אתם מהאנשים שנוהגים להיכנס הביתה ולהוריד מיד את הנעליים- העמידו סלסלת קש ליד הקונסולה ותניחו בה את הנעליים. כך תוכלו לפתוח את דלת הבית ולהרגיש הכי בבית בעולם.

שרה טייץ - מעצבת פנים