אביזרי אמבטיה? אלמנטים למטבח? JB י.בירותי מחדשת לכם

כל האדריכלים מסכימים כי שני החללים החשובים ביותר מבחינה עיצובית הם האמבטיה והמטבח | JB י.בירותי יכולים לשדרג את לכם את הבית עם מבחר של סדרות יוקרה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/08/21 11:15 ט באלול התשפא

אביזרי אמבטיה? אלמנטים למטבח? JB י.בירותי מחדשת לכם
עיצוב מיוחד, צילום: freepik

אם תשאלו אלף אדריכלים ומעצבי פנים מהם שני החללים החשובים ביותר בבית מבחינה עיצובית, תרשו לנו להניח שרובם המוחלט ישיב "המטבח והאמבטיה". הסיבות לכך מגוונות – גם מבחינה פיזית (אנחנו שוהים שם זמן ממושך) וגם נפשית (אין כמו הרוגע שבאמבטיה חמה בסוף יום מתיש), כך שאם יש חדרים בבית שמומלץ להשקיע בעיצוב שלהם, אלו הם. JB י.בירותי גאה להציג מגוון אלמנטים וסדרות יוקרה לחדרי אמבטיה ומטבחים, כאלו שישדרגו את הבית שלכם מבחינה עיצובית ופונקציונאלית גם יחד. הנה סקירה של כמה מהחידושים שהחברה מציעה לכם בימים אלו.

האלמנטים הנפלאים שיחוללו מהפכה במטבח שלכם

  • אריחים וקרמיקות – בין החידושים המבוקשים ביותר בהיבט הזה ניתן לציין מותגים כמו SARTORIA האיטלקית ו- APAVISA הספרדית אשר מייצרים קולקציה מופלאה של אריחים יפהפיים וחזקים על בסיס פורצלן וקרמיקה. המגוון הרחב יאפשר לכם להתאים את הרצפה והקירות במטבח לכל סגנון עיצובי של החללים הסמוכים והבית כולו וליהנות ממוצרים באיכות הכי גבוהה שיש.
     
  • ברזי מטבח – אלמנטים הכרחיים בכל מטבח, אשר הבחירה בהם צריכה לקחת בחשבון גם את הנושא הפרקטי (אורך, ברז נשלף), גם את הנושא האיכותי (ברזים זולים באיכות נמוכה נוטים להתקלקל חדשות לבקרים) וגם את הנושא העיצובי (ברז יפה משפיע ישירות על כל מראה סביבת הכיור). ברזים ממותגים אמריקאיים דוגמת BRIZO  ו- DELTA נחשבים לאיכותיים במיוחד ותוכלו למצוא אותם במגוון גימורים (ניקל, נחושת וכו') שיאפשרו התאמה למתכות האחרות במטבח.
     
  • כיורים – קולקציית הכיורים למטבח התעצמה בשנים האחרונות והפכה את הבחירה לקשה במיוחד. מותגים דוגמת BLANCO ו- CHAMBORD יאפשרו לכם לבחור בין כיורי חרס ונירוסטה איכותיים ביותר, כאלה שעמידים בפני מכות, שריטות וכתמים ויחזיקו לכם שנים ארוכות.
     
  • טוחני אשפה – אלמנטים שכאלו כבר מזמן לא נחשבים למותרות של האלפיון העליון. מדובר במוצרים חשובים, המונעים סתימות וריחות לא נעימים ומפחיתים שימוש בשקיות אשפה. אחד מטוחני האשפה המתקדמים ביותר הוא דגם ה- WASTE KING 8000  אשר מתאפיין ב- 1 כוח, כולל מפסק לחץ אוויר V200 ומגיע עם לחצן זהב, ניקל, מוברש, לבן או שחור. עוד מידע כאן.

האלמנטים שישיגו לכם חדר אמבטיה מהחלומות

  • אמבטיות – אחד הטרנדים המבוקשים ביותר בתחום זה הוא אמבטיות פרי סטנדינג ובחברת JB י.בירותי תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד שלהן – אמבטיות יצוקות, אמבטיות אקריליק או כאלה אשר עשויות מפלדה וטיטניום, במגוון גדלים, סגנונות וצבעים נהדרים.
     
  • כיורים וברזים – מותגים דוגמת AZZURRA ו- CISAL האיטלקיות ו-BRIZO האמריקאית, יאפשרו לכם בחירה מבין כיורים יצוקים או מונחים, ברזים נשלפים או קבועים, במגוון רחב של סגנונות עיצוב. חלק מהקולקציות כוללות גם ברזי אמבטיה מוזהבים, אם המראה הכסוף והסטנדרטי פחות מדבר אליכם.
     
  • אריחים וחיפויים –  גם במישור הזה, מותגים דוגמת SARTORIA האיטלקית ו- APAVISA נחשבים לשולטים ויאפשרו לכם להשיג כל קונספט עיצובי שחשבתם עליו. תוכלו לבחור בין אריחי פורצלן או קרמיקה, כאלה בעלי מראה חלק, צבעוני ואף באריחים תלת מימדיים.
     
  • אסלות – רוצים להתקין גם שירותים שישתלבו בחדר האמבטיה בצורה מושלמת? אסלות תלויות, עם ניאגרה מוסתרת, טריקה איטית (מאוד חשוב ובטיחותי, במיוחד אם יש ילדים בבית) ובעיצוב נאה, הן אפשרות נהדרת, במיוחד כאלה תוצרת חברות דוגמת PALAZZANI ו- GLASSIA האיטלקיות.

את כל סוגי האלמנטים הללו ועוד רבים נוספים, תוכלו למצוא באתר חברת JB י.בירותי, אשר כבר למעלה מ-30 שנה מתמחה בייבוא של סדרות יוקרה למטבחים וחדרי אמבטיה.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן