פרויקט לפני ואחרי - הדירה של סי

עיצוב פנים בדירה פרטית, צפו בדירה לפני השיפוץ ולאחריו. מעצבת הפנים חיה חנן מסבירה על הבחירות וההעדפות

חדשות כיפה חיה חנן 08/05/16 13:32 ל בניסן התשעו

פרויקט לפני ואחרי - הדירה של סי
חיה חנן, צילום: חיה חנן

בשיחת הטלפון הראשונה שלנו היא אמרה לי, כי חדר השינה שלה שנמצא בקומה השנייה של הבית טרם קיבל יחס. הם עברו לדירה לפני חמש שנים, סידרו את הקומה הראשונה ולא נותר פניי וזמן לקומה השנייה, כך עברו השנים - שעוברות מהר..

"זהו אני חייבת לטפל בקומה השנייה של הבית יש גם גג גדול ויפה שלא מקבל את המגיע לו", נפגשנו, הפוטנציאל היה כה ברור, הנוף משגע. סגרנו על תחילת עבודה כבר ביום המחרת. היה ברור שהולך להיות חמים, צבעוני ובהחלט רגוע ושלוו. החלונות בחדר השינה הרחיבו את ליבי.

(צילום: חיה חנן)

(צילום: חיה חנן)

(צילום: חיה חנן)

(צילום: חיה חנן)


חדר השינה שלנו הוא סוג של מקום מפלט מכל שעות היום שלנו. לסי היה חשוב מקום איחסון היא חובבת טיולים בשווקים וקניות של בגדים משובחים. יש צורך במקום איחסון רב.

ביצעתי תוכנית העמדה, החדר תוכנן מחדש. נתתי לארון הבגדים מקום כבוד של 5 מטר, ארון בצבע לבן שהוזמן מנגר. קיר הגבס שחצץ את החדר - נשבר, הטלויזיה עברה לקיר הכניסה, אין צורך בשבילה להעמיד קיר באמצע החדר הנפלא הזה. האלומיניום הוחלף לבלגי לבן.

(צילום: אנסטסיה פרילוצקי)

הכניסה לחדר שונתה, הריצוף בגדלים שונים בגוונים של צבעי השמנת החליף את פרקט הלמינציה. החדר נצבע בצבע בהיר שלא יכביד על השוהים בו.

(צילום: אנסטסיה פרילוצקי)

קיר גב המיטה קיבל טון כהה מעט, ועליו נתלו 2 גופי תאורה מנימליסטים שיוצרים אלומת אור זהירה.

(צילום: אנסטסיה פרילוצקי)

(צילום: אנסטסיה פרילוצקי)

חדר הרחצה קיבל שיפוץ חלקי - היה תקציב שהיינו צריכים להישאר בו. מכונת הכביסה והמייבש יצאו לגג.

הנישה בה היה המייבש נסגרה בדלתות מעץ לטובת מקום איחסון. קיר המראה - החיפויי בו הוסר, הקיר נצבע בצבע שליכט על גווני האפור ירוק.

הגג - הגג היה ערום, האויר בו הנעים את זמני ומחשבתי, הוא נצבע מחדש, הפרגולה הקיימת שופצה קיבלה טיפול בצבע חדש - זוכרים תקציב.

יצרתי במה שמדגישה את אזור הישיבה, נבנה בר שמשקיף על כל ת"א, בשעות בין הערביים זו אחת התמונות השלוות. גופי התאורה הוחלפו, נרכשו עציצים שאי אפשר בלעדיהם. ואני מחברת חיבורים, מחברת צבעים וחומרים.

חיה חנן - מעצבת פנים

(צילום: אנסטסיה פרילוצקי)

(צילום: אנסטסיה פרילוצקי)