טיפים לעריכת שולחן השבת

אוהבים ששולחן האוכל שלכם נראה מעוצב אבל לא אוהבים להתאמץ ? רשת "חד פעמית" מציעה טיפים לעיצוב השולחן

חדשות כיפה שירה רביד 13/05/14 13:36 יג באייר התשעד

טיפים לעריכת שולחן השבת
יחצ, צילום: יחצ

נפגשים עם המשפחה בשבת? רוצים לערוך שולחן מעוצב ויוקרתי אבל בלי מאמץ מיוחד? כשאתם הולכים לערוך את שולחן השבת כדאי לחשוב על האווירה אותה אתם רוצים להשרות בחדר. משפחות רבות הפנימו שכיום שווה לא פחות להשתמש בכלים חד פעמיים. הכלים בעיצובים מרשימים וחגיגיים משרים אווירה מלכותית, כמעט כמו כלי הזכוכית הרגילים. עם כלים חד פעמיים תחסכו מעצמכם את הצורך לקרצף ולשטוף כשמיד עם תום האירוע תוכלו לקפל את המפה עם כל הכלים המשומשים וליהנות מאירוע נהדר ללא מאמץ מיותר.

לפניכם מספר טיפים באדיבות רשת "חד פעמית" לעיצוב שולחן סעודת השבת בהתאם לאווירה ולטעמכם האישי:

לשולחן מלכותי: הבסיס יהיה מפה בצבעי האופווייט - בז' עליה ישתלב נפלא גוון הבורדו - יין. תוכלו לשלב אותו באלמנטים שולחניים שונים בצבעי האדום והבורדו לדוג' חבקי מפיונים, או מפיונים בצבע דומה.

לשולחן עכשווי: לשולחן עדכני יתאימו צבעי השחור לבן, צבעים אלו חזקים מאוד באופנת עריכת השולחנות. הצלחות תהיינה גם כן בצבעי השחור לבן (ניתן להשיג צלחות מרובעות למראה עדכני מושלם), וכן כלי הגשה בצורות עדכניות שונות. ניתן לפזר עלי ורדים מיובשים אשר יעניקו לשולחן מראה רענן ומעניין כך נשלב את הגוון האדמדם אשר יגוון את העריכה.

שימוש רב פעמי: ה"ראנרים" (מפות בד שקופות) ישדרגו כל שולחן, כדי לשמור על הראנר לפעמים הבאות ניתן להניח אותו מתחת למפת הניילון כך שהוא יישאר נקי וישמש עוד פעמים רבות.

תוכלו למצוא מגוון עצום של כלים מהודרים לשולחן השבת, מצלחות מהודרות, כוסות אופנתיות, מפות שולחן מרהיבות ועד מגוון ענק של סכו"ם ומפיות מכל הגוונים. את המבחר הנהדר של כלים חד פעמיים שבתיים ומכובדים תוכלו למצוא בכל סניפי רשת חד פעמית.

סניפי חד פעמית בירושלים: סניף גבעת שאול: גבעת שאול 23, סניף גאולה: מלאכי 7, סניף סנהדריה: שמואל הנביא 97, סניף תלפיות: הסדנא 12 (מעל נגב קרמיקה), סניף פסגת זאב: שד' משה דיין 170/2.