איך הסדר יאיר לנו את הבית?

חנוכה חג האור, ויש כמה דרכים להאיר את הבית ואת הלב, יש את אלו שיעשו תאורה מאירה או יצבעו את הקירות בצבע לבן חדש שיאיר להם את החיים. בת אל אליאב מביאה לכם את הטיפים שלה כיצד להאיר את הבית בעזרת סדר וארגון

חדשות כיפה בת אל אליאב 25/12/19 08:00 כז בכסלו התשפ

איך הסדר יאיר לנו את הבית?
צילום: shutterstock

לעיתים, ישנן פינות חשוכות במרחב הביתי שלנו. לא דווקא מכיוון שאין שם מספיק תאורה, אלא מפני שהסידור והארגון אינם מאירים מספיק. כפי שאנו יודעים מרחב פנוי מאיר את הלב, מרחיב אותנו מבפנים ומשחרר אנחת רווחה. 

מה מאפשר למרחב הביתי להיות מאיר?

פניות. רצוי שהמרחב עצמו יהיה פנוי יחסית. מספר הפריטים מדויק ומאוזן כדי שנראה את הריהוט,  הרצפה והסביבה הכללית. במידה וישנו עומס, נשתדל לפנות עד כמה שניתן ולהעביר פריטים לאיזור פנוי יותר.

אסתטיות. פריטים אסתטיים מאירים את המרחב הביתי. מעניקים תחושה צבעונית, ביתית, חמימה ומזמינה. כגון: עציצים קטנים, ציורים או פרטי אמנות, נרות צבעוניים, שעון נוכח ועוד. כמובן שרצוי לשים פרטי נוי במידה ולא כמות גדולה מדי שתיצור עומס במרחב הביתי.

צבעים בהירים. רצוי לשלב במרחב הביתי גוונים בהירים כגון לבן או שמנת. מגוון של צבעים בהירים בקירות, בריהוט או בפריטים השונים, יוצרים תחושה עדינה ונקייה למראה.
 

צילום: shutterstock


כמובן שכל בית הוא שונה ומיוחד בפני עצמו ורצוי לבחון מהן הדרכים הנכונות והמתאימות ביותר על מנת ליצור סביבה ביתית מוארת יותר והעיקר מתוך רצון לשיפור והשתדרגות. 

אין ספק שבני הבית והנעשה בתוך המרחב הביתי הם אלו שמאירים את הבית גם כן..

הסדר והארגון הם המעטפת החיצונית שמחזקת ומשפיעה על הפנים מתוך החוץ. 
 

לטורים נוספים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן