בית המלון המיתולוגי בירושלים עבר שדרוג בעלות של 5 מיליון שקלים

הושלם השלב הראשון בשדרוג מלון פרימה פאלאס שכלל חידוש ושדרוג הקומה הראשונה והחללים הציבוריים. עשרות חדרים ממתינים לאירוח של משפחות וזוגות, בצביון המתאים לציבור הדתי ועונה על כל הצרכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 12:00 ח בניסן התשפד

בית המלון המיתולוגי בירושלים עבר שדרוג בעלות של 5 מיליון שקלים
מלון פרימה פאלאס בירושלים , צילום: איה בן עזרי

מלון פרימה פאלאס, מרשת מלונות פרימה, מתחדש ומשתדרג בימים אלו תוך המשך שמירה על צביונו הדתי. המלון, שהוקם בסוף שנות השישים תחת השם מלון המרכז והציע מתחילת דרכו חווית תיירות המיועדת למגזר החרדי, עבר בשנה האחרונה שדרוג מסיבי הכולל את חידוש הקומה הראשונה, לצד החללים הציבוריים במלון בהשקעה של 5.5 מליון שקל.

פטיו הכניסה כולל פינות ישיבה קסומות

שדרוג הקומה הראשונה של המלון, על 31 חדריה, כלל שדרוג מסיבי של החדרים עם ריצוף מחודש, חדרי מקלחת חדשים לגמרי, ריהוט חדש עדכני ועוד. כראוי לצביון של המלון, החדרים כוללים מיטות יהודיות שניתנות להפרדה (במידת הצורך) וכיור לנטילת ידיים. במסגרת השדרוג חודשו גם החללים החיצוניים במלון שכלל בין היתר חידוש לובי הכניסה, פטיו הכניסה עם פינות ישיבה קסומות, החלפת ריהוט בכל פינות הישיבה והרוגע ועוד.

במסגרת השלב השני של שדרוג המלון, שיבוצע בשנתיים הקרובות, ישודרגו שתי הקומות הנוספות הכוללות 46 חדרים, שלאחריה יציע המלון 77 חדרים משודרגים. המלון מציע, בשלב זה, ארבעה סוגי חדרים: חדרי קומפורט המתאימים לאירוח של יחידים או זוגות, חדרי סופיריור מרווחים בעיצוב ביתי ומזמין, חדרי דלקס משודרגים ומרווחים, המתאימים גם לאירוח משפחות וחדרי דלקס עם מרפסת משודרגים ומרווחים, המתאימים לאירוח משפחות.

מלון פרימה פאלאס בירושלים

מלון פרימה פאלאס בירושלים צילום: איה בן עזרי

מיקום מושלם לחובבי מרכז העיר

מיקומו של פרימה פאלאס מושלם לאלו המחפשים מיקום מרכזי הנגיש וקרוב לכותל המערבי ולעיר העתיקה. המלון ממוקם בלב ירושלים, בשכונת זיכרון משה בסמוך לשכונת גאולה, מאה שערים, כיכר דווידקה ושוק מחנה יהודה. המלון מציע חוויה מוקפדת עבור שומרי המצוות שרוצים להרגיש בבית: בית כנסת, מניין, לימוד דף יומי, שיעורי תורה, ספרי תורה, סידורים, חומשים ואפילו מקווה לגברים. במטבח ישנו משגיח כשרות של בד"צ אגודת ישראל.

אירועים משפחתיים

בפרימה פאלאס קיימת גם מחלקת אירועים האחראית על מגוון אולמות שכולל המלון המאפשרים לערוך אירועים בסגנונות וגדלים שונים עבור הקהל החרדי. האולמות במלון: יהלום, אולם שמחות מרווח לעד 450 איש, או אולמות שוהם וברקת המיועדים לאירועים מצומצמים יותר של עד 150 איש (אולמות אלו חודשו במסגרת שדרוג שלב א'). בכל האולמות ניתן לתאם אירועים משפחתיים כגון חתונות, בר מצוות, בריתות, כשבנוסף, ניתן לקיים באולמות כנסים ואירועים עסקיים. המלון מציע גם אירוח למשפחות החוגגות שבת חתן, שבת בר מצווה, שבע ברכות ועוד.

מלון פרימה פאלאס בירושלים

מלון פרימה פאלאס בירושלים צילום: איה בן עזרי

הרשת הוותיקה מעניקה חווית אירוח ייחודית

הרשת הוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות משפחת מוסקוביץ'. הרשת שמה לעצמה למטרה ליצור חווית אירוח ייחודית עם 15 מלונות פעילים הפזורים ברחבי הארץ. פרימה היא רשת מלונות קונספט המאפשרת לאורחיה להתחבר לאווירה הייחודית של כל מקום בו הם בוחרים לנפוש. לפרימה אוסף של מלונות נושא בישראל, המציעים מגוון רחב של חוויות ליצירת זיכרונות. החל מחופשה אורבנית בת"א, הרפתקה אתגרית בגליל, שלווה בים המלח, חופשה מוזיקלית באילת ועד לחופשה מלאת תרבות ומסורת בירושלים. הרשת מציעה חופשה עסקית ביחס אישי במלונות העסקים פרימה מילניום ופרימה לינק ברעננה ופתח תקווה. הרשת מעניקה בכל מלונותיה חווית אירוח ייחודית, המשלבת שירות איכותי ותוכן, תוך תמורה הולמת למחיר.