נמצא הפיתרון לגבאי בתי הכנסת: האפליקציה שתאסוף את הכסף של מכירת העליות בשבת

אפליקציה חדשה מתיימרת להקל על חייהם של הגבאים אך לא רק. דמיינו כמה כאב ראש היה יכול להיחסך מכם?

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף PYABOX 27/12/17 10:15 ט בטבת התשעח

נמצא הפיתרון לגבאי בתי הכנסת: האפליקציה שתאסוף את הכסף של מכירת העליות בשבת
צילום: יחצ

הסיטואציה הזו מוכרת באלפי בתי כנסת בכל שבת. הגבאים מכריזים כי מעכשיו תתחיל מכירת העליות לקריאת התורה והקהל קונה בעל פה. אבל מה קורה כשיוצאת השבת? לרוב הגבאים צריכים לרדוף אחרי העולים לתורה, ופעמים רבות זה מגיע למצבים לא נעימים בהם פשוט אנשים לא משלמים והגבאים נותרים נבוכים. 

אפליקציית התשלומים PAYBOX, היא פתרון מצוין לבעיה הזו. אם בשנים האחרונות התרגלנו לשלם דרכה לעל האש, ימי הולדת ומתנות משותפות מסתבר שהכפפה הזו תתאים מאד ליד של הגבאים בבתי הכנסת. 

PAYBOX היא אפליקציית תשלומים חברתית מתקדמת המאפשרת גביית תשלום עבור כל מטרה שהיא בקלות וביעילות, בעולם דיגיטלי מתקדם. השירות של PAYBOX ניתן בחינם וללא עמלות כלשהן.

רוצים לקנות מתנה לגננת של הילדים? שלחו לינק לכל ההורים והם ישלמו דרך הסמארטפון. חולצות חודש ארגון של בני עקיבא? המדריכים שולחים לינק להורים. קונים מתנה לפסח להורים? שלחו לינק בקבוצה של האחים. 

צילום: יחצ

מעבר לכך, האפליקציה מציעה מגוון פתרונות למעקב אחרי מי עוד לא שילם, איסוף קבלות ויצירת רשימות. גם פתיחת הקבוצות לתשלום היא מהירה וקלה. מפתחי האפליקציה PAYBOX, מסבירים כי "אין אחד שלא חי את עניין החזרת הכסף לאנשים כל הזמן. כל ישראלי חייב לשים את האפליקציה הזו אצלו בטלפון, כי לרדוף אחרי כסף שחייבים לך זה הכי ניינטיז". 

איך זה עובד? ב-3 שלבים פשוטים: מורידים את האפליקציה לסמארטפון, פותחים קבוצה חדשה ושולחים את הלינק של הקבוצה לכל מי שצריך לשלם.

לאחר שהחברים מצטרפים, הם משלמים באמצעות כרטיס האשראי שלהם והכסף מועבר ישירות לחשבון הקבוצתי. בסוף התהליך הקצר הזה, מנהל הקבוצה רשאי למשוך את הכסף שנאסף לחשבון הבנק האישי שלו.

להורדת האפליקציה