נגמר החופש - פרויקט שיקומי

אחרי החופש הגדול, הגיע הזמן לנקות את הנזקים, להעיף את הכינים, להתארגן על ארוחות צהריים לבית הספר ולדאוג שהמצבר באוטו יעבוד. כמה מוצרים שיעזרו לכם לחזור לשגרה 

חדשות כיפה נעמה 03/09/17 11:57 יב באלול התשעז

נגמר החופש - פרויקט שיקומי
מתאוששים מהחופש, צילום: shutterstock

החופש הגיע לקיצו וכעת כל שנותר הוא לשקם את הבית ולבחון את הנזקים. מדהים כמה בלגן מצליחות שש נפשות לעשות בימים ספורים; אם בשוטף מספיקה שטיפה של פעם בשבוע, בחופשה אי אפשר היה להתחמק מספונג'ה יומיומית. כדי להרגיש כאילו אנו נמצאים במלון חלומי, השיקה סנו תרכיז ריצפז בניחוח כזה בדיוק, המבטיח גם להגן על המרצפות. הריח נשאר עד לשטיפה הבאה והקרמיקות שלנו הבריקו. תוכלו לבחור גם בריחות: כותנה מלטפת, ספא מרגיע וסבון מפנק. 

ריצפז של סנו

ריצפז של סנו צילום: יח"צ

לרוע המזל, ילדיי נחנו בתכונה מקורית; מיד אחרי הספונג'ה אחד מהם תמיד שופך או מלכלך את הרצפה. אחרי הפעם הראשונה שזה קרה, התרגזתי. אבל מדובר בתאונות ולא במשהו שנעשה בכוונה, ולכן אין על מי להתעצבן. בפעמים הבאות זה כבר שעשע, והילדים למדו לרוץ להביא מטליות לחות לניקוי רצפה של ניקול שהוא אידאלי במיוחד כשמדובר בכתם נקודתי, או בלכלוך הדורש קצת שפשוף  ומעבר קליל של המגב. אני אהבתי את ניחוח מרכך הכביסה של המטליות, ואת העובדה שלא צריך להתעסק עם מים, סחיטה וייבוש והחזרה של הסמרטוט.

ניקול

ניקול צילום: יח"צ

המקרה הכי גרוע הוא כשהילד לא שם לב שהוא טפטף, או שפך, או השאיר את הכוס המלאה (או עם השאריות) מיץ על השולחן. למרות שמדובר בתום לב, התוצאות הרות אסון כי כשאני הולכת יחפה בבית ונתקלת בשלולית דביקה קשה מאוד שלא לכעוס. בדרך כלל שתיה ממותקת שמורה אצלנו לשבתות ואירועים אבל כשהיינו בחוץ ונזקקנו לשתיה ניסינו את מיץ התפוזים נקטר של פרימור שנגמר תוך 15 דקות. אני מעדיפה את טעם הנקטר הסמיך ומלא בטעם עשיר יותר מאשר מקביליו. סדרת המשקאות החדשה תכלול 8 טעמים: משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. 

נקטר של פרימור

נקטר של פרימור צילום: יח"צ

מעבר לניקוי הסביבה, צריך להתייחס גם לניקיון הגוף. אחרי שחזרנו מנופש מלא פעילויות גיליתי כינים בשיער הארוך והעבה של בתי. מהר, לפני שתדביק את אחיותיה, נתתי לה טיפול יסודי של תכשיר "הדרין" אותו אני מעדיפה משום שהוא מגיע בתצורת ספריי. המארז שמוצע כעת במבצע של 120.40 ₪ (במקום 142 ₪)כולל 2 מוצרים במחיר מיוחד: הדרין ONCE - תרסיס להשמדת כינים וביצי כינים, והדרין פרוטקט המונע התרבות כינים על הראש, שבו השתמשתי עבור בנותיי האחרות. תרסיס הדרין נקרא ONCE כי צריך להשתמש בו רק פעם אחת להשמדת הכינים וביציהן, בניגוד למוצרים אחרים בהם דרוש טיפול נוסף לאחר שבוע או 10 ימים. 

הדרין

הדרין צילום: אלי גיטלמן

כמו כל תחזוקת הבית השוטפת, גם קצב הכביסות התגבר. אך למרבה הפליאה (ואולי בשל הזעה מוגברת) עורו של אחד מבני המשפחה התמלאה פצעונים אדומים. לכן פניתי למוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של Skin Health Alliance, ארגון בריאות העור המוביל בעולם, אריאל בייבי. נוזל הכביסה משלב בין הנוסחה המנקה לבין חומרי סיכה הנכנסים לסיבי הבד ומרככים את נוקשותו. 

אריאל בייבי

אריאל בייבי צילום: יח"צ

אחרי שבמהלך החודש ביקרנו כולנו אצל רופא השיניים, החלטתי להכניס שעון סטופר לחדר האמבטיה שיעזור לילדים לאמוד את זמן הצחצוח כך שיקפידו לקחת את הזמן הנצרך. חברת אלמקס מאפשרת לתת לכל ילד את המשחה המתאימה לו: אלמקס ילדים לגילאי 2-6 המגינה על שיני החלב מפני עששת, ואלמקס ג'וניור לגילאי 6-12 המעניקה הגנה יעילה מפני עששת לשיניים הקבועות החדשות. בנוסף לצחצוח כדאי להרגילם להשתמש במי פה, וכדי שלא יהיה להם חריף מדי אני מציעה את מי פה ג'וניור.

אלמקס

אלמקס צילום: יח"צ

העובדה שאני מקפידה על ניקיון השיניים של הילדים לא מונעת ממני לאפשר להם לאכול שוקולד מדי פעם, ולהנות ממתוקים. מילקה הוציאה טעם חדש שפשוט חייבים לנסות, המשלב שכבה דקה של שוקולד DAIM קרמלי, פריך וקריספי. השוקולד החדש מצטרף לתשעת טעמי שוקולד MILKA הקיימים כיום על המדף: חלב, אוראו, אגוזים, צימוקים ואגוזים, קרמל, יוגורט תות, אקסטרא קקאו, חלב עם נגיעות שוקולד לבן ומילקה שמנת.

מילקה

מילקה צילום: יח"צ

בשנה שעברה גיליתי בתחתית הילקוטים מושבות שלא היו מביישות מעבדות כימיה, ולכן השבוע חשבתי על דרכים שאולי יביאו לתוצאות אחרות. ראיתי שרשת נעמן מציעה קופסת אוכל מתקפלת בעלת 3 תאים שאחד מהם מתאים בול לצורה ולגודל הלחמנייה הישראלית. לאחר השימוש הילדים יוכלו לסגור ולקפל את הקופסה המגיעה בצורה זו לכשליש מגודלה הפתוח. היא עשויה סיליקון איכותי, ניתנת לשטיפה במדיח כלים ולשימוש במיקרו -ללא מכסה.  

נעמן

נעמן צילום: שירה רז

אחד מהדברים שניתן לשקול לתת להם לאכול בימי בית הספר הארוכים הוא שניצל טבעול בסדרה החדשה "המון חלבון" שמוצריה מכילים %50 יותר חלבון שישווק באריזות של 664 גרם, להבדיל משניצל התירס הרגיל המשווק באריזה של 750 גרם, אך המחיר יישאר זהה. הסדרה כוללת גם את "נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון" - נקניקיה חדשה עם 12 גרם חלבון במנה של 2 יחידות. הנקניקיות של טבעול, כמו כל מוצרי החברה, אינן מכילות חומרים משמרים ומכילות חלבון איכותי העשוי משילוב של חלבון חיטה, חלבון סויה וחלבון ביצה. 

טבעול

טבעול צילום: יח"צ

רוב החופש עבר עלינו בנעימים וצברנו חויות נהדרות אך לעולם לא אשכח את הפעם בה נכנסנו כולנו למכונית: אני עם ארבעת ילדיי, וחברתי עם בתה, בדרכנו לים שמחים ומרוצים. המכונית לעומת זאת, סירבה לשתף פעולה. המצבר שבק. דבר ראשון שעשיתי היה להיכנס לפניקה, הדבר שני היה להודות לקב"ה שזה לא קרה בדרך חזרה מהים, תחת השמש הקופחת. אחרי שהעניין טופל והמצבר הוחלף שמעתי על שירות שאני חייבת לשתף לטובת אחרים הנתקלים בבעיות שכאלה: רשת אוטודיפו השיקה ניידת שירות התקנה והחלפת מצברים בשם המצבריה. השרות כולל הגעה למקום שבו נמצא הלקוח, בדיקה מקצועית של מצב המצבר וטעינת האלטרנטור על ידי מכשיר מקצועי ומתקדם, ובמידת הצורך החלפת המצבר בחדש במחיר זהה למחירו בסניפי רשת אוטודיפו, ללא כל תוספת תשלום על השירות. חייגו 3775*.

אוטודיפו המצבריה

אוטודיפו המצבריה צילום: הילה דפנה