מתקתקים תיק שווה לשירות הלאומי

אחרי החגים, גם בנות השרות חוזרות לעבודה במקומות השונים. חלקן יראו את הבית רק בעוד שבוע וחלקן רק בעוד חודש. ולכן, תיק חזק וטוב הוא תנאי בסיס לשירות מוצלח, ויש לנו כמה כאלה להציע לכן

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 23/10/17 15:13 ג בחשון התשעח

מתקתקים תיק שווה לשירות הלאומי
תיק לשרות הלאומי, צילום: shutterstock

גמרנו עם החופשות, החגים והחגיגות וצריך לחזור ללימודים, לעבודה ולשירות. שירות לאומי הכוונה. הפרידה מהמשפחה ומהחדר הפרטי למשך שבועיים-שלושה לא קלה, אבל היא נעשית קלה יותר כאשר הבנות לוקחות איתן רבע מהבית, הרבע שלהן. כולל הכרית הצבעונית, תריסר חולצות טי, חצי תריסר חצאיות, עוגיות של אימא, ספר שאוהבים, שקית לכביסה מלוכלכת וזו רשימה חלקית בהחלט. 

לשם כך צריך להצטייד בטרולי נוח או תיק גדול. ואת אלה, התברר לי אחרי שוטטות די ארוכה בחנויות, או שלא מוצאים בקלות, או שמוצאים, אבל הם עולים את משקלם בשקלים. אפילו אחרי מבצעים והנחות. ובכל זאת, שמעו עצה מאחותכם – אל תתפשרו על מציאות זולות. כשצריך לארוז הרבה, חשוב שהתפרים יחזיקו מעמד, שהרוכסן או האבזם, אם יש כאלה, יהיו חסינים, שהבד, אם הולכים על אופציית הסלים האופנתית, יהיה בלתי-קריע, ובכלל, שיהיה מוצר שיחזיק מעמד שנים, או לפחות עד סוף שירות לאומי בן שנתיים. 

הזכרתי מבצעים, ואתחיל בזה של חברת סמסונייט, אחת המובילות והמפורסמות בתחום המזוודות ותיקי הנסיעות. בימים אלה היא מציעה הנחה של 30% על סדרה קלילה אבל איכותית, בשם UPLITE. הסדרה כולל טרולי (גלגלים) עם כיס עליון לחפצים זמינים שצריך להגיע אליהם בקלות. מנעול שסוגרים בקוד אישי, ומבחר של שישה צבעים כולל אדום, כחול כהה, כחול בהיר ולבן שמנת. גם אחרי ההנחה המשמעותית הזו, המחירים לא זולים, ונעים בין 740 ל-875 שקלים למזוודות הטרולי, ובין 130 ל-385 שקלים לתיקים הגדולים. אבל בעניין הזה אני חוזרת לעצה שנתתי קודם. המבצע נמשך עד סוף נובמבר או עד גמר המלאי והחברה נותנת חמש שנות אחריות.

סמסונייט

סמסונייט צילום: יח"צ

הטרולי המגניב ביותר בו נתקלתי, שייך למותג ברשקה. הוא ורוד, ועליו איורים שונים כולל חתלתול, קונוס גלידה, אווירון וגלובוס. שווה לחפש - ובזכותו להאריך עוד קצת את ימי הילדות והנעורים. מחירו 399 שקלים. טרולי צנוע יותר, במראה ובמחיר, אבל גם הוא במגוון צבעים כולל ורוד אופנתי, אפשר למצוא ברשת H&O ומחירו 160 שקלים.

ברשקה

ברשקה צילום: יח"צ

H&O

H&O צילום: ישראל כהן

מי שאוהבת את טרנד הסלים, ולא מפריע לה לזרוק אל התיק באופן חופשי את כל מה שהיא לוקחת מהבית, שתחפש בחנויות עיצוב ברחבי הארץ את מותג הטקסטיל לה פורט בלאנש. מדובר בתיקי שק גדולים בצבע אפור-לבן או אדום-לבן ב-130 שקלים. תיקים גדולים בסגנון סל, יש גם ברשת קלראקס במחירים הנעים בין 450 ל-1000 שקלים וברשת באקלס ראיתי תיקי עור גדולים ומרובי כיסים ורוכסנים בחום בהיר.

לה פורט בלאנש - סל

לה פורט בלאנש - סל צילום: מירי שמעונוביץ

לה פורט בלאנש - סל

לה פורט בלאנש - סל צילום: מירי שמעונוביץ

קלארקס - סל

קלארקס - סל צילום: יח"צ

קלארקס - סל

קלארקס - סל צילום: יח"צ

קלארקס - סל

קלארקס - סל צילום: יח"צ

תיק עור

תיק עור צילום: באקלס

שירות נעים!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן