לבבתני: מוצרי הלב המומלצים לכבוד ט"ו באב!

לב זהב, לב ארנק, לב ממתק, לב שעון, ולבו של פיקסו, כל הלבבות שתרצו לרכוש לכם או לאהוביכם לקראת ט"ו באב!

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 14/08/19 14:43 יג באב התשעט

לבבתני: מוצרי הלב המומלצים לכבוד ט"ו באב!
צילום: יחצ זר פור יו

פתגם אמריקני ידוע מתאר אדם אמין וישר כמי "שנושא את לבו על שרוולו". לקראת ט"ו באב, המתקשר עם אהבה זוגית מאז יצאו בנות ירושלים בימי קדם לחולל בכרמים ולמצוא חתנים, מציעים בחנויות צורת לב שניתן לשאת גם על האוזן (עגילים), האצבע (טבעות), פרק היד (שעונים), הגוף (חולצות), לצפות בו במוזיאון (בציור של פבלו פיקסו במוזיאון תל אביב לאמנות החלק העליון של דמות נשית מעוצב כלב), על רקע הים (בנמל תל אביב בתוך פסל המורכב מאותיות שם העיר), לאכול (כשוקולד) ועוד, הבאנו לכם היום רשימה חלקית של מוצרי הלב המומלצים.

צילום: יחצ מוזיאון תל אביב

המקור לצורה הגרפית של הלב לא ברור ויש עליו גרסאות שונות, אבל מדוע דווקא לב מתחבר לאהבה די ברור: בעבר, שלא כבימינו, נחשב הלב כמקום משכנם של הדעת, הרגש ואפילו החיים עצמם. כיום משייכים כידוע את כל אלה למוח, אבל התרבות והמסורת דבקות עדיין בלב, וגם צובעות אותו באדום, צבע הדם ולכן צבע הרגש.

אוהבים יכולים להגיש כשי תכשיטים בצורת לב, פרלינים בצורת לב, זרי פרחים ובלונים בצורת לב, ארנקים, מציתים ובגדים עם הדפס או איור של לב. כמה מאלה, שקל למצוא ולרכוש, בטווח מחירים מגוון, אספתי כאן. למשל הצמיד העשוי שרוך שחור ונסגר בלב מתכת בציפוי זהב ברשת תכשיטי רוני קהאן. את דוכני הרשת הזו ניתן למצוא במעברים של קניונים גדולים במרכז הארץ (נתניה, מודיעין, קריית אונו, איילון רמת גן ועוד), והתכשיטים עולים בהן 49-209 שקלים.

צילום: אייל קרן

מי שיכול להרשות לעצמו לרכוש תכשיטי זהב משובצים ביהלומים, ימצא ברשת אימפרס קולקציית קפסולה של הסטייליסטית סנדרה רינגלר עם תליונים ועגילים משולבים ביהלומים. במחירי מבצע לט"ו באב כמו עגילי לב ב-1090 במקום 2838 שקלים, או תליון לב ב-490 במקם 890 שקלים.

צילום: אורי לבני

נחזור לכיוון הפחות יקר עם תכשיטי הלבבות של מיכל נגרין, המשובצים בקריסטלים של סברובסקי, ומצטיינים בצבעוניות עזה. יש כאלה עגילים, טבעות ושרששראות, כולם עבודת יד, במחירים הנעים בין 199 ל-285 שקלים. תכשיטי הלב ברשת מגנוליה עשויים כסף וציפוי זהב ומשובצים בזרקונים (יהלומים מלאכותיים), והם כוללים צמידים ועגילים, טבעות ושרשראות ב-99 עד 319 שקלים.

אבל אם אהובי לבנו מכורים לשוקולד (ומי לא בעצם), אפשר להגיש להם את בונבוניירות הפרלינים של רשת מקס ברנר, בתוך קופסאות פח מאוירות וצבעוניות ב-49 עד 249 שקלים. בעיני שי כזה משדר לא רק מסר של אהבה אלא גם מסר של הכלה: לא משנה המשקל שלך, לא משנה כמה קלוריות אוכלים, אנחנו מקבלים ואוהבים.

צילום: יחצ מקס ברנר

ברשת ZER4U לקראת ט"ו באב סדרה מוגבלת של סידורי פרחים בצורת לב ומארזי שי עם פרחים, שוקולדים ויינות בוטיק מיקבים ישראלים ב-199 עד 359 שקלים ובימים 15-16 באוגוסט הנחה על מארז ספא של המותג "סבון" שניתן לקנות ב-19 שקלים במקום 69, על כל קנייה של מעל 179 שקלים.

שעוני היד של סווטש, יצרנית השעונים השוויצרית, מכוסים באיורי לבבות בגדלים שונים, ומצוידים ברצועת סיליקון בצבעים כמו  ורוד, אדום, לבן ושקוף. החל מ-289 שקלים.
ברשת גולברי, לב אדום ולב לבן, מעטרים בצורה מעודנת וקטנה תיקים וארנקים, ואפילו חולצות טי. תיק נסיעות עם איור לב עולה 99 שקלים. חולצות הטי – כ-60 שקלים.

ואסיים במתנה מפתיעה ובלתי צפויה: מנורה בצורת לב אדום עם נקודות לבנות העולה ברשת סלקט 16 שקלים.