יוצאת לדייט עם מסיכה מביכה? כך תתאפרי בהתאם

מרגישה שאת משקיעה בהכנות לפני דייט, אבל ברגע חבישת המסיכה כל הקסם נעלם? המאפרת רוני גיג' מסבירה כיצד יש להתאים את האיפור לאביזר שיעטר את פנייך בהגיעך לפגישה

חדשות כיפה רוני גיג' - מאפרת מקצועית 09/02/21 14:29 כז בשבט התשפא

יוצאת לדייט עם מסיכה מביכה? כך תתאפרי בהתאם
צילום: רוני גיג'

"אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" אומר הפתגם הידוע, ועל אף ההבנה כי מדובר בחובה בעלת ערך, חבישת מסיכה, יכולה להיות גם בעלת אפקט פחות מוצלח כשזה מגיע לדייט. בדיוק לשם כך, הבאתי לכן מספר טיפים חשובים, שיעזרו לכן למקד את ההשקעה למקום שבאמת יקבל חשיפה, והן - העיניים. וגם טיפ קטן לגבי מעבר המייקאפ למסיכה. 

אז מכיוון שאנחנו מסתובבים כל היום עם מסיכה, וכאמור, גם בפגישות היכרות, האיפור המתאים ביותר הוא זה ששם דגש על העיניים, אותן רואים בעיקר. איפור עיניים חזק יכול להתאים לא רק לפגישות ערב, ואירועים נוצצים, אלא גם ואולי במיוחד לתקופה זו, כדי להרגיש טוב יותר כאשר את מסתובבת עם אביזר נוסף על פנייך, ולא מבחירה. לכן, זה הזמן להשתולל עם הצבעים, ולהרגיש נהדר גם עם מסיכה על הפנים.

ישנן שתי אפשרויות לאיפור עיניים מודגש. הראשונה, להניח צלליות כהות, אפשר על כל גלגל העין, ונקודת אור, כלומר, צללית בהירה בזווית הפנימית של העין, וכמובן להוסיף בסוף מסקרה שמקפיצה את הלוק.

צילום: shutterstock

 

והאפשרות השנייה היא, להניח צללית כהה רק בשליש החיצוני של העין, ובאמצע העין צללית מקשרת (בגוון לא בהיר ולא כהה מדיי), ובזווית הפנימית -  נקודת אור בצבע בהיר או מבריק. ולאחר מכן לטשטש טוב בין הצבעים. כמו כן, מומלץ מאוד להתאים את צבעי הצללית לצבע הבגדים או למסיכה.

צילום: shutterstock

 

 

ואם אתן מוצאות עצמכן מתוסכלות מכך שהאיפור נמרח על המסיכה, גם לכך יש פתרון. ההמלצה שלי היא, להניח פודרה שקופה על המייקאפ על מנת שהאיפור יהיה יבש, וכמה שפחות ממנו יעבור למסיכה. לפעמים אפילו יותר מפעם ביום. כמו כן, ניתן גם להספיג את הלחות בפנים, עם ניירות מיוחדים להספגת לחות.

בהצלחה!

 

לטורים קודמים

 

מוזמנות להצטרף ליום חווייתי של איפור וצילום מקצועי לצורך שדרוג תמונת פרופיל, בעלות של 200 ש"ח בלבד. לפרטים נוספים:

052-3121542 או חפשו בפייסבוק "רוני איפור כלות וערב".