בואי נעשה לך סדר - כך תתאפרי בקלות בין כל משימות הבוקר

בין הסנדביצ'ים, הילד שבדיוק התעורר, הבעל ששואל איפה החולצה שלו ועוד שלל 'מעכבי בוקר', איך תצליחי להתחיל את היום עם מראה טוב ולהתאפר בקלות? חלי ברוור עם הטיפים החשובים לאיפור יומיומי ברגע

חדשות כיפה חלי ברוור 09/09/19 11:15 ט באלול התשעט

בואי נעשה לך סדר - כך תתאפרי בקלות בין כל משימות הבוקר
צילום: shutterstock

בשבוע שעבר כולנו חזרנו לשגרה (המבורכת בעיני) ובכל בוקר אנו שולחות את הילדים כל אחד למסגרתו שלו. אז איך נצליח להתאפר בין הסנדביצ'ים, הילד שבדיוק התעורר, הבעל ששואל איפה החולצה שלו ועוד שלל 'מעכבי בוקר'? הכנתי לכן מדריך לאיפור קליל המתאים לימי הקיץ ובזמן קצר ביותר.

בהנחה שהפנים שלנו נקיות משאריות איפור או כל לכלוך אחר, נתחיל במריחת BB קרם (מקדם הגנה לחותי עם גוון). בימי הקיץ החמים חשוב לשמור על העור שלנו מפני קרני השמש. את ה BB קרם אני מורחת עם הידיים בתנועות סיבוביות ועדינות על כל חלקי הפנים וכמובן יורדת לאיזור הצוואר בכדי ליצור אחידות. לאחר המריחה אני מטמיעה את החומר עם כפות הידיים בעדינות על כל הפנים.
חלקכן תרצו לשים מעל גם מייקאפ אבל ליום יום אני מסתפקת בשכבה העדינה הזו.

לוקחים קונסילר שצבעו בהיר יותר בגוון אחד מגוון העור שלנו.שמים מתחת לעיניים בצורת משולש, טיפה על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, ומוסיפים גם על העפעף כבסיס לצלליות. מטשטשים במעין טפיחות-מריחות.

צילום: חלי ברוור

 

בצללית בהירה נשתמש לכל גלגל העין וממשיכים בצללית כהה יותר לשליש החיצוני.

 

צילום: חלי ברוור

 

ניתן לעשות מעין איילינר מצללית כהה (שחור או חום כהה) שמוסיף עומק לעיניים ועדיין קליל ודורש פחות דיוק מאיילינר נוזלי. עם אותה הצללית נתחום בעדינות את קו הריסים התחתון. נוסיף מסקרה ובמקרה הצורך נעגל ריסים.

 

צילום: חלי ברוור

ועכשיו נגיע לשלב שאני כל כך אוהבת כי הוא פשוט מוסיף לכל אחת! נבחר בצללית בגוון חום אפרפר למראה הצללה טבעית ונשים בעדינות מתחת לעצם הלחי (מרכז האוזן כלפי השפה, ונעצור בקו העין) נחתום את המראה בסומק על תפוחי הלחיים ועם השאריות נצא לכיוון ההצללה ונטשטש.
אני ממליצה להשתמש בסומק מעט מנצנץ ליצירת מראה טבעי וזוהר.

וזה המראה הסופי.. תמיד ניתן להוסיף עוד שלבים בהתאם לזמן שיש להשקיע.

צילום: חלי ברוור


אלו המוצרים בהם השתמשתי:

צילום: חלי ברוור

 

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair