חדש על המדף עם ריח מטריף חושים: הכירי את המסכה לפנים עם 24 קראט זהב

בימים איומים כמו שעוברים על כולנו, אנחנו צריכות איזה קסם שיחזיר לנו את האור לפנים. הכירו את המוצרים החדשים מבית מכבי אסתטיקה, סרום זהב וגם מסכת זהב עם 24 קראט, שמחדשת את תאי העור וגורמת לך להיות קורנת מתמיד. בונוס: ריח מטריף חושים ועור רך במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 16:58 יב בטבת התשפד

עם ריח מטריף חושים: הכירי את המסכה לפנים עם 24 קראט זהב
טיפול פנים שיקרין את האור שלך החוצה, אילוסטרציה, צילום: Kitreel,Shutterstock

מכבי אסתטיקה השיקה את המוצרים החדשים לשנה הקרובה, מתוך הבנה כי שימוש במוצרים המכילים חלקיקי ננו זהב, תורם לעליה בייצור קולגן. המולקולה הכי חשובה בשמירה על העור, שיפור האלסטיות של העור ועור מוצק ומתוח. בנוסף, משפר את חילוף החומרים הבין תאי ותורם לשיפור מרקם העור.

מוצרי הקוסמטיקה החדשים

סרום זהב 24 קראט חדשני זה תורם בהשגת מראה מושלם על ידי הרמה, מיצוק והדגשה של הזוהר הטבעי של העור. הסרום מכיל אבקת זהב 24 קראט, רכיב פעיל יוקרתי המעניק תחושת יופי מיידית. בנוסף, הסרום מכיל TMRenovage, חומר פעיל המסייע בטיהור העור והשגת מראה עור רענן ואחיד. מחיר: 370 ש"ח.

ניתן לרכוש במרפאות רשת מכבי אסתטיקה בניהולה הרפואי של ד"ר מוניקה אלמן, בערים: ת"א, חיפה, אשדוד, ראשל"צ ורעננה.

סרום זהב

סרום זהב צילום: מכבי אסתטיקה

מסכת זהב 24 קראט מגנה ומחדשת את מראה העור. המסכה מסייעת בהשגת מראה עור מושלם על ידי הגברת הזוהר של העור, מיצוקו, הרמתו ושיפור הגמישות והמרקם שלו. המסכה מכילה אבקת זהב 24 קראט, רכיב פעיל יוקרתי המעניק תחושת יופי מיידית. בנוסף, המסכה מכילה TMRenovage, חומר פעיל המסייע בטיהור העור והשגת מראה עור רענן ואחיד. למסכת הזהב יש ריח נהדר, יתכן שלא תרצי להסיר אותה מהפנים בדיוק בגלל זה. אבל תאמיני לי, שווה לך להסיר את החומר כדי לקבל במהירות עור פנים רך וגמיש. מחיר: 370 ש"ח.

מסכת זהב

מסכת זהב צילום: מכבי אסתטיקה

ניתן לרכוש במרפאות רשת מכבי אסתטיקה בניהולה הרפואי של ד"ר מוניקה אלמן, בערים: ת"א, חיפה, אשדוד, ראשל"צ ורעננה. בנוסף, הרשת מעניקה הטבת סוף שנה לכלל חברי קופות החולים:
30% הנחה על כלל הטיפולים ברשת עד לתאריך 31.12.23 כולל.