'המשביר' איתך בצבע חי וזוהר כל הדרך לשמחה

רשת 'המשביר לצרכן' מציעה לך את המותגים המובילים והטרנדים החמים בעולם האיפור, למראה מושלם בעונת השמחות: אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון וסמאשבוקס ועוד מותגי יוקרה, צובעים לך חלום יפהפה בצבעי האיפור החמים של קיץ 2020

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/20 10:07 א בתמוז התשפ

'המשביר' איתך בצבע חי וזוהר כל הדרך לשמחה
צילום: בובי בראון

רשת 'המשביר לצרכן' מאפרת את פנייך בחיוך ומציעה לך לבחור את האיפור לשמחה שלך מהמותגים האיכותיים והמובילים בעולם. כל מותגי היוקרה שמציעים לך איפור מושלם מחכים לך על המדפים, עם דיילות היופי המקצועיות והאדיבות של 'המשביר לצרכן', שיתאימו לך סט איפור מושלם מהמותגים היוקרתיים: אסתי לאודר, קליניק, סמאשבוקס  ועוד. כעת הם מוצעים בהנחות ענק, במחירי דיוטי פרי ובאווירת חו"ל מושלמת.

כלה? מחותנת? בעלת שמחה? בימים אלה כשאי אפשר לקפוץ לחו"ל ועל הדרך להצטייד במוצרי האיפור האהובים עלייך בדיוטי פרי – המשביר מביא לך את חו"ל לכאן – אלפי מוצרים במחירים ללא מע"מ, בנוסף להנחות הקיימות.  כך תוכלי למלא את תיק האיפור שלך במוצרים הכי שווים, באווירה יוקרתית ומפנקת.

 

לפני האיפור חשוב הטיפוח

מותג הקוסמטיקה קליניק, החברה  המובילה בישראל למוצרי טיפוח ואיפור איכותיים ומושלמים, הנבדקים דרמטולוגית בניסויים קליניים לפני שמוצעים לציבור, משיק את הדבר הבא בסדרת הטיפוח SMART:CLINIQUE SMART CLINICAL MD MULTI- DIMENSIONAL AGE TRANSFORMER DUO REVOLUMIZE+ RESCULPT. כי רגע לפני שאת מתאפרת, את חייבת עור פנים מוצק וקורן שיחזיק את האיפור! שני התכשירים הינם קרמי אנטי אייג'ינג חדשניים שמצליחים לפסל את הפנים, להשיב נפח ולעצב מחדש את קווי המתאר של עור הפנים. האחד קרם לחות במרקם ג'ל ממצק ומפסל ומסייע בטשטוש קמטים וקמטוטים, והשני קרם לחות עשיר המשיב נפח לעור הפנים ומטשטש מראה קמטים וקמטוטים, הודות לפורמולה המכילה חומצה היאלורונית.

המותג אסתי לאודר מזמין אותך לרכוש את המוצרים החדישים והנחשקים וגם מעניקה לך טיפים לאיפור עמיד, עם המייק אפ האהוב מסדרת Double Wear. הדאבל וור של אסתי לאודר נטול שומן ולא סותם נקבוביות, נמרח בקלות על העור, עמיד לאורך זמן ומעניק כיסוי בינוני בגימור טבעי חצי מט ומושלם לבעלות עור שמנוני.

Mega Illuminating Moisturizer

Mega Illuminating Moisturizerצילום: אסתי לאודר

מייק אפ דאבל וור

מייק אפ דאבל וור צילום: אסתי לאודר

 

שפתון עמיד Pure Color Envy, ושאר המוצרים העמידים איתם תתאפרי נכון – יבטיחו לך איפור יפה ועמיד לאורך כל האירוע. מנהלת הדרכה, אסתי לאודר ישראל ממליצה לנו על שימוש מוצרי איפור עמידים בכל תנאי מזג האוויר: "מוצרי האיפור העמידים מיועדים לנשים הנוטות להזיע או אשר נמצאות בגיל המעבר, לבחורות צעירות עם עור שמן ומעורב ולכל אישה באשר היא המעוניינת במוצר איפור עמיד ויציב לשמחות ובעונות מזג האוויר השונות".

ועכשיו לבשורה שלשמה התכנסנו: לרגל עונת השמחות, מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר משיק לראשונה קולקציה שכולה ספא לשפתיים: PURE COLOR ENVY LIP CARE, שזו למעשה סדרת טיפוח חדשה לפיסול, החלקה, חידוש והזנה בלחות של השפתיים, שגם להן מגיע פינוק! תוכלי למצוא בסדרה מגוון מוצרים לטיפוח השפתיים:
פיסול  Pure Color Envy Lip Volumizer
החייאה ושיקום   Pure Color Envy Lip Repair Potion
חידוש פילינג  Pure Color Envy Smoothing Sugar Scrub
 
גם למותג היוקרתי והאיכותי בובי בראון  יש הרבה מה להציע פריימר בעל לחות המאפשר הנחת איפור מושלמת. הפריימר עשיר, אך הפורמולה שלו נטולת שומן  ומועשרת בוויטמינים.

ליפ טינט – שפתון הלחות הקליל, השקפקף הינו בעל כל היתרונות של קרם לשפתיים יבשות בשילוב צבע ורוד טבעי שמוציא את הטוב שבשפתיים שלך. הוא מפחית קמטוטים סביב השפתיים ויוצר מראה של שפתיים מלאות יותר וללא קילופים. מוצר חובה להכין את הפנים לאיפור מושלם.

ליפ טינט

ליפ טינטצילום: בובי בראון

סמשבוקס

סמשבוקסצילום: פרמייר

 

ועכשיו למותג שאי אפשר בלעדיו סמאשבוקס – המותג הבינלאומי המצליח שכבש בסערה גם את נשות ישראל. סמאשבוקס מציע פריימר קלאסי לעור מושלם - קנבס מושלם להנחת המייק-אפ עם תערובת משיית, קלילה של ויטמיני A ו - E, תמצית זרעי ענבים ותה ירוק. לא לחינם הוא הפך לרב המכר, כיה וא מסייע בצמצום מראש של קמטים ונקבוביות למראה עור מושלם עם גימור רך, קטיפתי, נקי מקמטים ומנקבוביות.

פלטת קאלי קונטור - עוד מוצר מנצח, פלטה קלה לשימוש מלאה בפיגמנט ומכילה אבקות היילייטר, ברונזר וסומק קלות למיזוג.

ולסיום, בואי לשמוע את הטיפים שיעזרו לך להיראות נפלא, גם בעת הצילומים האחרונים של סוף השמחה, ולשם כך גייסנו את מנהלת ההדרכה הארצית של 'אסתי לאודר:

הטיפ הכי טוב לבסיס המייקאפ, הוא לפדר את הפנים בסוף האיפור.

שימי לב שסומק במרקם קרמי הרבה יותר עמיד מסומק פודרה.

איפור העיניים: חשוב להשתמש בבסיס עמיד- צלליות קרמיות או צלליות עיפרון קרמיות.

יש למרוח שפתונים עמידים ישר על השפתיים ולא על שכבת לחות.

 

תמיד בשמחות!