6 מוצרי איפור שחייבים להיות לך בתיק

השקעת לפני היציאה מהבית אבל אחרי שעה של סידורים את מרגישה שהאיפור צריך תיקון דחוף? המאפרת רוני גיג' מסבירה אילו מוצרים מומלץ לקחת לכל מקום

חדשות כיפה רוני גיג' - מאפרת מקצועית 22/06/20 14:48 ל בסיון התשפ

6 מוצרי איפור שחייבים להיות לך בתיק
רוני גיג', צילום: סטודיו כיפה, וירין שחף

מכירות את זה שאחרי שעה של סיבובים בשמש הקופחת, או אחרי שלוש שעות של מדידות בגדים בקניון, האיפור כבר לא יושב אותו הדבר? בדיוק לשם כך הכנתי לכן רשימה של שישה מוצרים שכדאי שיהיו בתיק האיפור שלכן כל יום.

המוצרים האלה משדרגים את המראה, אבל בצורה טבעית ועדינה, המעניקה מראה רענן וחיות לפנים. לפני שימוש בכל מוצר, יש לנקות היטב את הפנים, ולהעשירן בלחות, כך האיפור יוכל להיתפס טוב יותר, והעור יקבל את ההגנה שהוא צריך לכל יום. 

 

1. מייקאפ

האמת, לא כל אחת חייבת אותו ליום יום, אם יש לך עור חלק ללא פגמים, מספיק קרם לחות עם הגנה לפנים ואת מסודרת. אבל אם לא, המייקאפ נותן צבע אחיד לכל הפנים. חשוב להתאים אותו במדויק לצבע העור שלך, שלא יהיו הבדלים.


2. קונסילר 

לאלה מבינינו שסובלות  מכהויות מתחת לעיניים, קונסילר עם תת גוון כתמתם מסתיר את הכהויות באופן מיטבי. כדאי לעבור מעליו עם מייקאפ בצבע העור על מנת לוודא כיסוי מלא, ולמנוע הבדלי צבעים בעור.

 

3. סומק

כדי להוסיף  קצת צבע טבעי וחיות לפנים, אפשר להניח מעט סומק מתחת לעצמות הלחיים, או סומק בובה בתפוחי הלחיים למי שיש מבנה פנים ארוך.

צילום: shutterstock

 

 

4. פודרה

אני אוהבת להשתמש בפודרה שקופה, בצורת אבקה. זה שומר על הצבע הטבעי שלי, לא צריך להתאים לצבע העור שכמובן משתנה בקיץ עם השמש והשיזוף. והיתרון הוא בעיקר על מייקאפ, שהיא מקבעת את המייקאפ או הקונסילר ששמת, ומשאירה אותה במקום עד סוף היום.

 

5. מסקרה

מומלץ להדגיש מעט את העיניים במסקרה שחורה, מאחר וזה מבליט את העיניים, תמיד מחמיא, ומעניק מראה רענן ונעים.

 

6. ליפסטיק

מי שלא רגילה לא חייבת, לפעמים מספיק להשתמש בלובלו או קצת גלוס עם צבע למראה טבעי, המדגיש מעט את הצבע הטבעי של השפתיים.

 

לטורים קודמים

 

נותרו מקומות אחרונים ליום חווייתי של איפור וצילום מקצועי, לצורך שדרוג תמונת פרופיל, בעלות של 200 ש"ח בלבד. 

לפרטים נוספים: 052-3121542 או חפשו בפייסבוק "רוני איפור כלות וערב".