חידושים לתינוקות ששווה להכיר

ביום הילד הבינלאומי, גם לתינוקות בא להתחדש. חידושים במוצרי תינוקות ומבצע שכדאי לבדוק. ויש גם מתנות לילדים מוזיקליים במיוחד

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 20/11/17 14:43 ב בכסלו התשעח

חידושים לתינוקות ששווה להכיר
מתנות לתינוקות , צילום: shutterstock

"ילדים זה שמחה"' ותינוקות שמחה בריבוע. ולכבוד יום הילד הבינלאומי שחל היום, הם גם סיבה למתנה. על המתנות המוכרות, כמו אוברולים ורגליות לגיל אפס, נדלג הפעם. אספתי חמישה חידושים ומבצע אחד, שעשויים להלהיב גם אימהות טריות שיש להן כמעט הכול.

תוספות לעגלת התינוקות המיובאת מצרפת Yoyo+ של Babyzen: מטריה- שמשיה מבד מסנן קרינה עד לרמה של 50, ואביזר לפעוט שתופס טרמפ על עגלת התינוק החדש, עד למשקל של 20 ק"ג שלא דורשת מתאמים מיוחדים. בורד הטרמפיסט עולה 450 שקלים, והשמשייה-מטריה: 200 שקלים.

תוספות לYOYO+

תוספות לYOYO+ צילום: יח"צ

חינוך למוזיקה יכול כידוע להתחיל עוד בטרם לידה, כאשר משמיעים יצירות לעובר שבבטן, ואחרי לידה כמעט מגיל אפס כאשר מציעים לתינוקות צעצועים עם קלידי פסנתר. בתערוכת צעצועי סקאל טויס בה ביקרתי לאחרונה (סקאל טויס היא היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים מאטל), ראיתי סדרה חדשה של כלי נגינה מבית פישר פרייס, עם פסנתר פיל, פסנתר אריה, פסנתר פנדה, מערכת תופים פנדה, מיקרופון מקליט, מחצלת ריקוד מוזיקלית, מיקרופון לשירה בציבור, גיטרת צעצוע מנגנת ועוד לגילאי שנתיים פלוס.

פישר פרייס

פישר פרייס צילום: יח"צ

בתערוכת צעצועים של ישראטויס ראיתי מחצלת תינוקות מבודדת חום וקור שניתן גם לרחוץ, ועליה איורים, מילים ואותיות של בעלי חיים וצעצועים. מחקרים הוכיחו שתוך כדי זחילה התינוק "מצלם" בעיניו את צורת האותיות העבריות ובבוא היום יקל עליו ללמוד קריאה.

ישראטויס

ישראטויס צילום: יח"צ

חדש הוא גם סט של שמיכת פליז וכרית תמיכה לראש של המותג האיכותי "לורה סוויסרה". הכרית מותאמת לתמיכת הצוואר של התינוק בסל קל או בכיסא בטיחות ומיועדת לתינוקות עד גיל שנתיים. המחיר המומלץ של הסט: 42 שקלים.

לורה סוויסרה

לורה סוויסרה צילום: יח"צ

ברשת טלפרמה יש מוצץ שהוא גם מדחום. מי שהתנסתה בקשיים של מדידת חום לתינוק לוהט וצורח, שאפילו לקרב אליו מדחום אוזן לא קל, תדע להעריך את הפטנט.

טלפארמה

טלפארמה צילום: ניר עצמון

לתינוקות רכים ופעוטים, לרגל יום הילד הבינלאומי, הוחלט ברשת O&H ורשת קרטרס אושקוש, על מבצע של 1+1 על אוברולים, חליפת שלושה חלקים עם בגד גוף, מכנס ועליונית, שמלות, קרדיגנים, שמיכות, חצאיות, פיג'מות, ועוד. במבצע משתתפים בין היתר גם נייק, קונברס ודקס. 

קרטרס

קרטרס צילום: טל טרי