התעוררנו במלון הבוטיק הכשר והיינו בטוחים שאנחנו בחו"ל

חולמים על חו"ל אבל רוצים לדלג על הטיסה? מחפשים על מלון בוטיק אמיתי עם אוכל כשר? תתפלאו לשמוע אבל המקום הזה קיים, והכל במרחק של שעתיים נסיעה ובמחיר נוח

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/04/24 19:57 ג בניסן התשפד

התעוררנו במלון הבוטיק הכשר והיינו בטוחים שאנחנו בחו"ל
עכותיקה, חדרים עוצרי נשימה, צילום: איה בן עזרי

אחרי שהרבה חברים המליצו לנו על מלון הסוויטות הזה, ואחרי שראינו כמה תמונות של החדרים המיוחדים והאוכל הכשר ועוצר הנשימה, החלטנו שאנחנו חייבים לנסות את מלון הבוטיק 'עכותיקה' ואין סיבה יותר טובה מחזרה ממילואים בעזה לפינוק אמיתי, וכזה שנותן חוויה של חו"ל במרחק נסיעה.

המלון בנוי כוללו מסוויוטות מיוחדות, שאף אחת לא דומה לאחרת, כולן נבנו בבתים העתיקים של העיר עכו, ומשקיפים לים, בניגוד לכל מה שהתרגלתם בבתי המלון של הרשתות בארץ, החדרים עצומים, מאובזרים, ומעוצבים ברמה מעוררת קנאה שגורמת לך לתהות בקול איפה אפשר למצוא פריטים יחודיים כל כך.

מה תמצאו בסוויטה?

הסוויטה שנתפרה לבילוי זוגי, כללה חימום תת רצפתי באזור הרחצה, אמבטיה ענקית בנויה בתוך במת אבן מקומית; כיור "מרחף" מאבן קוורץ; מקלחת מפנקת עם ראש גשם גדול, טלויזיה חכמה, מכונת קפה ופינת ישיבה.

מסעדת המלון, טעמים נדירים

מסעדת המלון, טעמים נדירים צילום: גלעד הר שלג

אוכל ערבי ודגים טריים מהים

אחרי התרעננות בחדר, הלכנו לארוחת הערב שממוקמת על גג המלון וצופה גם היא לים, מסעדת ליווא בכשרות צהר היא פרוייקט של היזם הקולינרי העכואי חמודי ברגוט, ומגישה ארוחות בוקר וערב שמשלבות מטבח ערבי אותנטי עם שילובים עדכניים, עם מנות דגים מיוחדות וטריות, הכל מגיע מהים ממול. בין המנות שאתם חייבים לנסות תמצאו קובה בורגול בעבודת יד ממולא בדגים, דג נא ביוגורט עיזים ועוד שלל מנות שקשה למצוא כשרות כמותן בארץ לצד בר עשיר.

ארוחת בוקר אותנטית

ארוחת בוקר אותנטית צילום: גלעד הר שלג

במהלך היום הלכנו לאיבוד בסימטאות היפיפיות של העיר העתיקה, ביקרנו בנמל של עכו וטיילנו על החומות היחודיות של עכו והרגשנו הכי חו"ל שיש. כחלק משירותי המלון תוכלו להתפנק במסאג' איכותי שמתקיים בחללים יחודיים, עתיקים שמעוצבים גם הם ביופי בלתי רגיל.

במלון יש 18 סוויטות מעוצבות, כל אחת באופן ייחודי לה, חלקן עם נוף מרהיב לים, חלקן היסטוריות בנות מאות שנים, ממוקמות בתוך סמטאות העיר העתיקה בעכו בשהות במלון תרגישו חלק מהלב הפועם של העיר העתיקה. ברוח התקופה, במלון קיבלו החלטה יפה והעניקו הטבות לאנשי המילואים ונשותיהן, מקום מומלץ להרגע בו ולצבור כוחות.

הכותב היה אורח המלון