שבת חורף אחרונה - 5 המלצות לפעילויות במוצ"ש ארוך

שבת פרשת ויקהל פקודי היא השבת האחרונה בה יהיה מוצאי שבת ארוך של שעון חורף. הנה כמה המלצות לניצול מיטבי של הערב הארוך האחרון של השנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/23 14:18 כד באדר התשפג

שבת חורף אחרונה - 5 המלצות לפעילויות במוצ"ש ארוך
בילוי חברתי, המוצ"ש הארוך האחרון, צילום: Nati Shohat/Flash90

מחליפים שעון: ביום שישי הבא נחליף כולנו את השעון ונחזור לשעון קיץ. הדבר אומר שבשבת הקרובה, שבת ויקהל פקודי, יהיה לנו את המוצ"ש האחרון השנה שבו יהיה לנו ערב ארוך. אז כדי שלא נפספס את הערב המיוחד ושננצל אותו כמו שצריך, הנה כמה המלצות למוצ"ש הארוך האחרון השנה.

1.  מלווה מלכה מושקעת:

מה יותר כיף מלהתחיל את השבוע בנחת, בלי לרוץ חזרה לעולם שבחוץ. ערב ארוך של מוצ"ש מאפשר למשפחה עוד שעה-שעתיים של ביחד. זה לא אומר שצריך להשקיע בארוחה חגיגית, הפוך, קפה ועוגה ויש לכם את הערב המושלם. אתם אצל ההורים? מעולה יש עוד קצת זמן להישאר. אתם בבית? למה לא להתחיל את השבוע בפינוק משפחתי.

כל המשפחה יחד, לעוד כמה שעות

כל המשפחה יחד, לעוד כמה שעות צילום: Nati Shohat/FLASH90

2. סרט (או כל בילוי אחר)

יציאה לבילוי היא תמיד סיבה למסיבה, אבל הקולנוע מספק לנו חוויה אחרת לגמרי. ריח של פופקורן, נערים מתבגרים מרעישים ופוסטרים צבעוניים. סדרו לעצמכם אסקפיזם מושלם ופנקו את עצמכם בישיבה נינוחה מול מסך ענק והתעמקות בצרות של אחרים. הנאה מובטחת.

קולנוע, יש בילוי יותר כיף?

קולנוע, יש בילוי יותר כיף? צילום: Flash90

3. לנקות לפסח

אנחנו לא ממליצים על זה אמנם, אבל מכירים בעובדה שעבור רבים זו האופציה היחידה בערב הארוך שנותר. אנו מקבלים זאת בהבנה אך דוחקים בכם לנסות ולדחוק לערב הארוך, משהו שיתן לכם קצת אנרגיות לפתיחת השבוע. ואם לנקות נותן לכם אנרגיות, אז קדימה, צריך להספיק גם את המקרר.

אוהבים לנקות?

אוהבים לנקות? צילום: Sophie Gordon / Flash 90

4. חיילים - אתם חייבים לפגוש חברים

אנחנו יודעים מה זה חיילים, משתחררים לשבת לפני שבועיים או שלושה בבסיס, עם ציפיות בשמיים. נצא, נבלה, נפגוש את החברה אתם אומרים לעצמכם, ובפועל? נטרקים על הספה בבית של ההורים. אנחנו ממליצים לנצל את המוצ"ש הארוך האחרון ובכל זאת לאגור כוחות ולפגוש חברים ויהיה מה. ולאלה שחוזרים מקוצרת, ליבנו איתכם, לפחות הפעם תגיעו לבסיס לפני חצות, גם משהו.

חיילים, אתם חייבים לנצל את זה

חיילים, אתם חייבים לנצל את זה צילום: Miriam Alster/FLASH90

5. לעבוד - מה שלא נעשה היום, נעשה מחר

ההמלצה האחרונה היא לוורקוהולים שבנינו, אתם יודעים שמחכה לכם שבוע ארוך ומתיש? יש לכם יכולת לפתוח מחשב מהבית ולהוריד לחץ? מעולה, בדיוק בשביל זה יש לכם את המוצ"ש הארוך האחרון. סדרו את הבית, תכינו קפה ותנו איזה שעה שעתיים עבודה, זה בטוח ישתלם בהמשך השבוע.