חכם וחדש - המלון במצפה רמון שאתם צריכים להכיר

ניצלנו את החורף לחופשה קצרה ונעימה במצפה רמון, ומלון חדש וחכם שנפתח במקום היה הבחירה המושלמת, הכל קרוב ונוח, וגם, מה אסור לכם לפספס?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/03/23 12:44 כא באדר התשפג

חכם וחדש -  המלון במצפה רמון שאתם צריכים להכיר
מלון אבן דרך, צילום: יח"צ

אין זמן טוב יותר מהחורף בשביל לנסוע לחופשה בדרום, ואם בדרום, אין כמו מצפה רמון. ניצלנו את סוף השבוע הארוך של פורים, ארזנו מזוודה קטנה ונסענו לעיירת הפיתוח היפה בישראל. והפעם, מלון חדש וקצת אחר, מלון אבן דרך מרשת סמארט הוטל, מלון חכם ומוקפד במרכז המסחרי של מצפה רמון

בהשראת נוף מדברי

הגענו לחדר נעים שמעוצב בהשראת הנוף המדברי ונהננו ממרפסת גדולה ולובי נעים עם מכונת קפה, בנוסף, אין כמו מלון חדש ונוח, במיוחד כשרוב המלונות בישראל הם כבר די מיושנים, צמוד למלון תמצאו מאפיות טובות, סניף של גולדה,סופר גדול ולא מעט אופציות למזון מהיר ומסעדות. מדובר ביתרון משמעותי כשמתארחים בסמארט הוטל, מלון שאין בו ארוחות, למי שמחפש מחיר נוח. 

לובי מיוחד

לובי מיוחד צילום: יח"צ

הליכה קצרה מהמלון הביאה אותנו אל תצפית מההמת על מכתש וטיילת נעימה שלא תרצו להפסיק ללכת אליה, בנוסף, במלון תמצאו הסברים לשורה של אטרקציות ונקודות טבע שכדאי להגיע אליהם, עם טלפון לפרטים נוספים שאפשר להתייעץ איתו תמיד. 

מרפסת במלון אבן דרך

מרפסת במלון אבן דרך צילום: יחצ

צילום: יחצ

המלון נתן לנו בשמחה צ'ק אאוט מאוחר, מה שאפשר לנו לחזור ולהתרענן בחדר המלון אחרי עוד קפיצה למכתש רמון המהמם, עם היעלים שמסתובבים לידך כמו חתולים מקומיים. אל תפספסו את רובע דרכי הבשמים עם בתי הקפה, גלריות האומנים ומאפיית לאשה הנהדרת. 

כתובת: שדרות דוד בן גוריון 2, מצפה רמון

טלפון: 08-621-3333

הכותב היה אורח המלון.