השקת רכב - סיטרואן C3 AirCross

סיטרואן C3 AirCross נחת בארץ ומצטרף חדש לקטגוריית הג'יפונים החדשים כשהוא מציע עיצוב בהתאמה אישית, נוחות, אבזור ושימושיות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/18 00:10 כא בסיון התשעח

השקת רכב - סיטרואן C3 AirCross
צילום: מוטי שטרן

קבוצת לובינסקי יבואנית סיטרואן השיקה דגם חדש בארץ – סיטרואן C3 AirCross (מכאן והלאה אסתפק בכינוי AirCross). ה- AirCross משתייך לקטגוריה B-SUV ומלבד בני דודיו פג'ו 2008 ואופל (שנרכשה בסוף 2017 ע"י קונצרן פג'ו-סיטרואן) קרוסלנד X מתחרה גם עם סיאט ארונה, רנו קפצ'ור, סוזוקי ויטארה ועוד.
כמו כל הקטגוריות של רכבי ה-SUV, גם קטגוריית B-SUV  נמצאת בצמיחה ובעקבות הביקושים הגבוהים הוקצתה לישראל כמות מוגבלת של רכבים.

אפשרות להתאמה אישית מתוך מגוון רחב של צבעים

אפשרות להתאמה אישית מתוך מגוון רחב של צבעיםצילום: מוטי שטרן

 

ה- AirCross מתבסס על דגם הסופרמיני של סיטרואן – C3, וכמוהו הוא מאופיין בעיצוב הגורם לכל מי שמביט בו לחייך...
בזכות 8 צבעים בסיסיים, 3 צבעי גג, 3 צבעי קישוט ו-3 בדי ריפוד יש אין ספור אפשרויות להתאמה אישית של הרכב ללקוח. כיאה לרכב SUV ה- AirCross מתהדר בסממני שטח: מוטות גגון, סיומת קשתות גלגלים מאסיביות מפלסטיק שחור, מגני גחון כסופים והכי חשוב מרווח גחון מרשים של 17.5 ס"מ.
נגיעות הצבע של צבעי הקישוט מוסיפות המון לעיצוב הכללי הנאה שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

 

אי אפשר להישאר אדישים לעיצוב החיצוני

אי אפשר להישאר אדישים לעיצוב החיצוניצילום: מוטי שטרן


מימד הגובה הנדיב מעניק ל- AirCross מרווח פנים נדיב למרות המידות החיצוניות, ישבתי במושבים הקדמיים והאחוריים ונהניתי ממרווח טוב לכל הכיוונים ובמיוחד ממרווח הראש הנדיב.
גם עיצוב תא הנוסעים מזכיר את ה- C3 והוא כולל מסך מגע בגודל 7 אינץ' השולט על מערכת המולטימדיה, מחשב הרכב ויחידת המיזוג. הדשבורד האופקי מגדיל את מרווח הפנים. נגיעות הצבע נכנסות פנימה לרכב בחלק התחתון של ההגה ובמסגרות פתחי המזגן ומכניסות את העיצוב החיצוני לתוך הרכב.
נוחות היתה תמיד שם נרדף לסיטרואן ובדגמים החדשים היא מועצמת ע"י תפישת ה- Citroen Advanced Comfort הבאה לידי ביטוי במושבים נוחים, הנדסת אנוש, מרקם חומרים נעים, יעילות ושימושיות.
אפרופו שימושיות, בגרסת האבזור הגבוהה – המושב האחורי יכול לזוז 15 ס"מ קדימה או אחורה לטובת הגדלת נפח תא המטען מ-410 ל-520 ליטר בחלוקה של 1/3-2/3 וניתן לקבע את רצפת תא המטען בשני גבהים.

שימושיות, נחות ואבזור עשיר

שימושיות, נחות ואבזור עשירצילום: מוטי שטרן

 

יחידת ההנעה מוכרת מדגמים נוספים של פג'ו, סיטרואן ולאחרונה גם באופל – מנע 1.2 ליטר טורבו 3 צילינדרים בעל הספק של 110 כ"ס ומומנט מרשים של 20.5 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית של אייסין המעניקים ביצועים של 183 קמ"ש מהירות מרבית, 11.8 שניות תאוצה 0-100 קמ"ש וצריכת דלק של 17.8 ק"מ לליטר (נתוני יצרן).

ה- AirCross משווק בשתי רמות אבזור: FEEL שמחירה 121,900 ₪ ו- SHINE הבכירה במחיר 127,900 ₪.

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, התרעת ערנות נהג, החלפה אוטומטית בין אורות גבוהים לאורות דרך, התרעה על סטייה מנתיב, הצגת תמרורי מהירות, ניטור מרחק לפנים ובלימה אוטונומית.

רמת האבזור גבוהה כבר בגרסת FEEL וכוללת: חישוקי 16 אינץ', הגה מצופה עור, מערכת מולטימדיה מקורית, קיפול חשמלי למראות ושני שקעי USB, חיישן אורות, תאורת LED קדמית ליום וחיישני חניה אחוריים מקוריים עם תצוגה במסך.
ברמת האבזור הגבוהה SHINE מתווספים מראה פנימית נגד סנוור, מצלמת רוורס 360, חיישני גשם, פנסי ערפל, קישוריות Apple CarPlay למולטימדיה, כניסה והנעה ללא מפתח, אפשרות הזזת המושבים האחוריים קדימה להגדלת נפח תא המטען ושינוי זווית המשענת שלהם, משענת יד במושב האחורי וחישוקי 17 אינץ'.

כמו כל דגמי סיטרואן החדשים, גם ל-AirCross יש אחריות מקיפה בת 5 שנים או 120,000 ק"מ (המוקדם מביניהם).

 

לכל נסיעות המבחן של מוטי שטרן!