המוצרים שיעשו לכם חורף חם

פיג'מות רכות וחמימות, ביסקוויטים לטבילה בתה חם, שני ספרים מומלצים וויטמינים מיוחדים לילדים: אנחנו מוכנים לחורף, ואתם? 

חדשות כיפה נעמה 26/10/17 16:48 ו בחשון התשעח

המוצרים שיעשו לכם חורף חם
לקראת החורף, צילום: shutterstock

עוד לפני שיתחיל להיות פה ממש קר וגשום, אני מוודאת שלילדים יש נעלי חורף טובות; כאלה שיוכלו ללכת איתם ברגל בגשם, שיהיו נוחות, גמישות ולא יתפרקו גם בתנאים קשים. שמעתי על חנות בקניון רמות ונסענו כל הדרך לשם רק בשבילה. הנסיעה בהחלט השתלמה; החנות קטנה אבל מצליחה להכיל הכל; גיסתי המתגוררת בבני ברק מצאה שם נעלי שבת יפות ומנצנצות לבנותיה, אני מצאתי נעלי compass  בגזרה מושלמת לחורף הדומות לבלנסטון אך גמישות ואיכותיות יותר, ואפילו מצאתי נעלי שבת לבעלי שאף פעם לא מצליח למצוא דגם אלגנטי אך נוח בדיוק כמו נעלי חול. אהבתי במיוחד את העובדה שהחנות מציעה גם מותגים מובילים כמו סקצ'רס והאש פאפיס, וגם אפשרויות פשוטות יותר, וכולם במחירים מנצחים. עד עכשיו אני לא מצליחה להבין איך מקום קטן שכזה מכיל גם קולקציה רחבה ומגוונת של נעלי שבת וחג, וגם כל מה שחיפשתי בתחום הנעלת היומיום. נקודת בונוס לבעלי החנות המקסים, בעל טביעת עין שיודע מה לבחור להביא, כמו ה"האש פאפיס צעד ראשון" החמוד.

האש פאפיס "צעד ראשון"

האש פאפיס "צעד ראשון" צילום: נעמה

בלילות אצלנו כבר צריך לצאת עם סוודר ואפילו הפיג'מות החמות של הילדים יצאו מהארון. רגע לפני שהפוך יורד מהבוידעם התחדשתי בחליפת פיז'מה נעימה להפליא של מותג "אקספוז". הבד הוא חם מבלי להעיק על הגוף, ו'לחנוק' אותו, ולא צמוד אך גם לא רופף, פשוט מושלם. בתי הבכורה כבר ביקשה פיז'מה גם בשבילה והעדיפה את זו המקושטת בדמות סנופי האהוב. תוכלו למצוא דגמים מבד סאטן, פלאנל, כותנה ופליז במחיר החל מ22 ש"ח, וכותנות במחיר 180 ש"ח, בחנויות המשביר לצרכן, H&O, אפרודיטה, בוניטה, פיתויים, ברשת אקספוז וברשתות המובחרות.

אקספוז - פיז

אקספוז - פיז'מות צילום: יח"צ

במסגרת ההכנה לחורף, אספתי מספר ספרים שילוו אותי בערבים הקרים אבל אחד מהם הוגש לי על ידי בעלי שאמר שכדאי לי מאוד לקרוא. הספר עוסק בנושא הקרוב ללבי ולחיי; "לא מבליג יותר" של שמוליק טסלר בעריכת ציפי שחרור ובהוצאת גוונים. אני ממליצה עליו קודם כל כי הוא מהנה, ושנית, כי הוא מעביר את חווית הילד עם אתגרי הקשב והריכוז בצורה אמיתית וכנה, באופן שגם מי שהעניין זר לו לגמרי- יבין. העלילה מתנהלת על רקע חיי הקיבוץ בתקופה בה צורת החיים הזו הייתה גרעין ההוויה הישראלית. מחיר: 88 ש"ח.

לא מבליג יותר

לא מבליג יותר צילום: יח"צ

הקריאה מתרחשת אצלי בכמה גרסאות; בשבת, במיטה לפני השינה, או עם כוס התה והביסקוויט. הביסקוויטים של "פתי בר" נמצאים אצלי בבית כמעט תמיד, ככיבוד לאורחים של הילדים המגיעים כמעט מדי יום, אבל לא רק: הם אחד המוצרים הבסיסיים בבית שאפשר להכין איתם מגוון רחב של דברים; עוגת הגבינה (זוכת הפרס) שלי, נקניק השוקולד שהילדים מכינים בעצמם בקיץ, כדורי שוקולד ועוד. הביסקוויט של פתי בר השתדרג לאחרונה ומכיל כעת 50% דגנים מלאים כך שהוא גם יותר בריא, ולפי דעתי גם יותר טעים. למרות התוספות, פתי בר פלוס יימכר באותו גודל אריזה ובאותו מחיר של פתי בר קלאסי 500 גרם. 

פתי בר

פתי בר צילום: נעמה

בשל ריבוי המטלות והעומס, דברים רבים שחשובים לנו נדחקים לפינה ולא מוצאים זמן. כך למשל, במהלך השבוע כמעט ולא יוצא לי להיפגש עם האחיינים שלי ולכן בסופי השבוע נעשה מאמץ שגם הוא לא תמיד נושא פרי. לא מזמן שמרתי על האחיין התינוק, ונתתי לו לשתות מהבקבוק החדש של אוונט נטורל. לבקבוק יש פטמת סיליקון רכה ובחלקה הפנימי "עלי כותרת" המגבירים את גמישותה ומונעים את הקריסה שלה פנימה. בנוסף, ישנם 2 שסתומים מובנים בגוף הפטמה המאפשרים הכנסת אוויר לתוך הבקבוק במקום לבטנו של התינוק ומונעים בליעת אויר. מבחינת המטפל האחראי- הבקבוק מתפרק לשלושה חלקים וקל לניקוי. בקבוק בגודל 260 מ"ל במחיר 54.90  ש"ח.

אוונט

אוונט צילום: יח"צ

רגע לפני השינה, כשהכל כבר נעשה ואפשר לנוח, אני מקדישה לעור שלי שתי דקות של יחס ונעזרת בקרם המרגיע לאזור העיניים של אוון (Avene) בכדי לשרוד את מעבר העונות. מוצרי הסדרה לניקוי וטיפוח אינטנסיבי של עור הפנים והגוף מבוססים על מים טרמליים ומתאימים להגנה מנזקי מזג האוויר הגורמים ליובש, גירוי, אדמומיות וסדקים בעור. סדרת הטיפוח כוללת: תכשיר לניקוי הפנים והסרת איפור, קרם הזנה עשיר לפנים, קרם מרגיע לאזור העיניים, מסכת לחות להרגעה מידית וקרם ידיים.הקרם נעים ומאוד מאוד עדין, כך שעור העיניים נהנה מהפינוק. מחיר: 209.90 ₪ ל-10 מ"ל.

Avene

Avene צילום: יח"צ

 
לאחרונה שמעתי הרצאה על כך שבין הדברים החשובים ביותר לתפקוד המוח ולמניעת מחלות (כגון דימנציה) נמנים תזונה וספורט. אני משתדלת מאוד לאכול מנת חלבון מדי ערב, לא תמיד בהצלחה. אני נעזרת ברוסטר האמייל מסדרת ARCOSTEEL Enamel בנפח 6.5 ליטר. הרוסטר משמש אותי להכין עוף עם אורז או תפוחי אדמה ואני אוהבת במיוחד את העובדה שמכסה הסיר משמש גם כמשטח לצלייה היכול לשבת על הכיריים ככלי נוסף בפני עצמו. על פני המכסה משטח גומות המאפשר שימור נוזלי התבשיל ופיזור אחיד שלהם במהלך הבישול. הסיר עשוי פלדה פחמנית בעלת מבנה חזק ועמיד לאורך זמן, מאובזר בידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה ומתאים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה ותנור (עד 180 מעלות). מחיר: 199 ₪ מידות 28*38 ס"מ, 6.5 ליטר.

רוסטר אמייל של ארקוסטיל

רוסטר אמייל של ארקוסטיל צילום: יח"צ

כמעט כל מי שסביבנו מכיר מקרוב את מחלת הסרטן; אם זה קולגה, ידיד או קרוב משפחה. לצערנו זה נוגע בכולם. יחד עם העלייה במספרים ובשכיחות המחלה, עולה המודעות והעיסוק בנגזרות שלה. הספר "עולם אחר לגמרי" הוא רומן המבוסס בחלקו על סיפור אמיתי ועוסק בתהליך ההחלמה של מתמודדות עם סרטן. הספר מציג את תפיסת עולמו של רן ארהרד, ששינה את חייו לאחר 'קריאת ייעוד' שקיבל, נטש את עולם ההייטק וכיום מלווה נשים להחלמה מואצת ממצבים מורכבים. במרכזו של הספר עומדת יעל אופק, בת 35, נשואה לאבנר ומנהלת מצליחה בחברת היי-טק גדולה, אשר מגלה במהלך טיפולי פוריות וכשברחמה שני עוברים זעירים, שלושה גידולים אלימים בשד. כשנדמה שעולמה חרב עליה, יעל יוצאת בעל כורחה למסע מפתיע ומטלטל. מחיר: 88 ש"ח בהוצאה עצמית.

עום אחר לגמרי

עום אחר לגמרי צילום: יח"צ

בינתיים, בכדי לשמור על התזונה של הילדים, בתקופות בהם אני מרגישה שהם פחות אוכלים פירות, ירקות, ומאכלים עם סיבים תזונתיים וכל שאר המרכיבים החיוניים להתפתחות תקינה ובריאה, אני נותנת להם תוסף הנקרא "דוביס" (Dubi's) של מותג פלוריש הישראלי. ילדי כל כך אוהבים אותו, שבני דאג לוודא שאקנה עוד, כשאלו יסתיימו. הויטמינים מגיעים בתצורת סוכריות ג'לי רכות בטעם תפוז-לימון המעוצבים כדובונים ומכילים ויטמין סי ואבץ לילדים, ומועשרים באנטי אוקסידנטים לחיזוק המערכת החיסונית. כל אחד מכיל 60 מ"ג ויטמין סי בספיגה גבוהה (חומצה אסקורבית) בשילוב 10 מ"ג תמצית פקעות וורדים, ללא שמרים, סויה, לקטוז, ללא צבעי מאכל וללא משמרים. מחיר: 50 סוכריות ג'לי רכות, במחיר של 65 ש"ח לצרכן.

דובי

דובי'ס של פלוריש צילום: יח"צ

אם אתן מחפשות בגד חגיגי במיוחד, אני מציעה ללכת ליריד SHEEK ME  המתמקד הפעם בבגדי חתונה: גם לכלה וגם לאחותה, אמה וחברותיה. כדאי בהחלט להגיע ולהתרשם מעושר המעצבות המשתתפות ביריד שיתקיים בגבעת שמואל ברח' זבולון המר 4, בתאריכים 7-8/11 בשעות הנוחות לכולן; אמהות ורווקות: 7/11- בין השעות 12:00 – 23:00, יום ד', 8/11- בין השעות 22:00 – 10:00. בין המעצבות ישתתפו גם אורית וזהבה המציעות בגדי ערב ויומיום יפהפיים ואיכותיים, חלקם בייבוא אישי וחלקם ממעצבות ישראליות. אורית, בעלת הטעם המעולה, עזרה לי לבחור את  את השמלה שלבשתי לחגיגת בת המצווה של ביתי, שעליה קצרתי מחמאות מכל המשתתפות במסיבה.

אורית וזהבה

אורית וזהבהצילום: אושרית אברג'ל