"היתרון שהחברה מציעה למשקיעים שלה, הוא ההזדמנות להרוויח מנדל"ן בלי לקנות נדל"ן"

חברת פרפקט יזמות בנייה והשקעות הבינה כבר מזמן את הפוטנציאל הגלום בתחום ההתחדשות העירונית בכלל ותמ"א 38 בפרט. המשקיעים הפרטיים שהינם שותפים למיזמי החברה, יכולים להרוויח תשואות גבוהות מהקיים בשוק. בואו להיות שותפים בהצלחה אמיתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/18 15:17 כג בטבת התשעח

"היתרון שהחברה מציעה למשקיעים שלה, הוא ההזדמנות להרוויח מנדל"ן בלי לקנות נדל"ן"
פרויקט של Perfect, צילום: יח"צ

החזון של פרפקט לאפשר למשקיעים הפרטיים  להנות מהרווחים השמורים בדרך כלל לחברות היזמות ולגופי המימון הגדולים. זאת מתוך הבנה שהשקעה נבונה היא הבסיס הנכון והמפתח לעתיד כלכלי איתן ולהיות חברת  מהמובילות בתחום התחדשות העירונית . שהמשקיעים ימצאו בנו כתובת נכונה אמינה ובטוחה להשקעת כספם. 

הבנתם כבר שזו חברה שעושה הכל בגדול. מה בעצם פרפקט עושים? החברה יוזמת  מאתרת ומבצעת עסקאות נדל"ן בדגש על פרויקטים של התחדשות עירונית. אבל בשונה מאחרים פרפקט  מציעה מודל אחר  לגיוס ההון הדרוש לקידום הפרוייקט. קבלנים ויזמי נדל"ן מגייסים הון לביצוע הפרויקטים מבנקים ומגופים פיננסים שונים .פרפקט לעומתם מגיסת הון גם ממשקיעים פרטיים שכך  יכולים להשקיע בנדל"ן ולהשיג תשואות הרבה יותר גבוהות מאפיקי השקעה אחרים הקיימים בשוק.

פרויקט של Perfect

פרויקט של Perfect צילום: יח"צ

פרפקט התחילה ביזום פרויקטים בתחום הנדל"ן לפני כחמש שנים וזאת בכדי להציע למשקיעי החברה אפשרויות השקעה חדשות ואטרקטיביות. בהמשך החליטה הנהלת החברה להתמקד במיזמים של התחדשות עירונית (תמ"א 38) בהם החלה לצבור ניסיון רב. כיום החברה מתמקדת  בקידום פרויקטים אלה. היתרון העצום שהחברה מציעה ללקוחותיה , הוא ההזדמנות להנות מהיתרונות בהשקעה באפיק הנדל"ן, שהם תשואות גבוהות ויציבות, אך מנגד להימנע מהחסרונות הכרוכים בהשקעה בדירה – מס רכישה, טיפול בנכס ובשוכרים, קושי במימוש הנכס בזמן קצר וכו'.  בעזרת המשקיעים מקודמים כיום מעל ל-25 פרוייקטים כאשר רובם באזור ביקוש. עשרות דירות כבר נמכרו ופרפקט נמצאת  בשלבי תכנון של מאות יחידות דיור נוספות שהן יתווספו לשוק במהלך השנים הקרובות.

פרויקט של Perfect

פרויקט של Perfect צילום: יח"צ

ישי שנקולבסקי, מנכ"ל ובעלים מספר: "החברה מקדמת כיום למעלה מ- 25 פרויקטים של התחדשות עירונית, אין ספק שהשאיפה שלנו היא להמשיך להתקדם בתחום ולהצליח להוציא לפועל כמה שיותר פרויקטים ובצורה הטובה ביותר".


מה מיחד את החברה שלכם משאר החברות?
הערך הראשון שהחברה שלנו מייצגת זו אמינות כלפי הלקוחות שלנו ואמינות כלפי האנשים שאנחנו עושים איתם עסקים. גם המשקיעים בחברה וגם דיירי הבניינים שאנחנו עושים אתם ביחד את הפרוייקט יודעים להצביע אלינו כאמינים. 

נושא חשוב נוסף  שאנחנו משקיעים בו הרבה, הוא הקשר הטוב עם בעלי הדירות הקיימות ובמקביל עם הרוכשים החדשים. אנחנו כבר יודעים להסתכל לטווח ארוך וגם ההסתכלות שלנו היא הסתכלות כללית על הצלחת הפרויקט ולכן אנחנו רואים חשיבות עליונה בכך שכל הצדדים, הן הדיירים הקיימים והן הרוכשים החדשים, יקבלו את השירות והמוצר הטוב ביותר. לשם כך אנו מקפידים שהפרויקט יתנהל בצורה המקצועית היעילה והמהירה ביותר תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק. בנוסף לכך, אנחנו נותנים דגש רב על בטיחות ועל מתן מענה מידיי לדיירים הקיימים על כל תקלה או בעיה שנוצרת  במהלך הבנייה. כל זאת, על מנת לבצע את הפרוייקט בצורה הטובה ביותר ובמקביל לאפשר אורח חיים תקין ונח ככל הניתן לדיירים הוותיקים. אגב, כחלק מהחישבות שהחברה נותנת לקשר עם הדיירים הקיימים, במקרים מסוימים אנחנו גם באים לקראתם מעבר למחויבות החברה.
יתרון משמעותי נוסף אצלנו בחברה  הוא  שהפעילות נעשית in house  ותחת קורת גג אחת, הן בצד היזמי והשיווקי והן הביצוע בפועל. הבנייה מתבצעת תחת זרוע הביצוע של החברה שמנוהלת על ידי מהנדס בניין  עם ניסיון רב ומנהלי עבודה רשומים, לחברה עצמה סיווג קבלני המתאים לעבודות מסוג זה".

ישי שנקולבסקי, מנכ"ל ובעלים

ישי שנקולבסקי, מנכ"ל ובעלים צילום: יח"צ

לסיכום, מה לגבי העתיד?
“החזון של החברה הוא להמשיך בעשיה למען עם ישראל ולמען המשך בנייתה ושיגשוגה של ארץ ישראל  . נמשיך  בעז"ה לפעול לאיתור וקידום עסקאות נדל"ן נוספות  לטובת המשקיעים שבוחרים בנו פעם אחר פעם, ולבצע אותם על הצד הטוב ביותר, נמשיך לאתר ולקדם בניינים נוספים שרוצים לשדרג ושפר את איכות החיים שלהם כיוון שאמינות ומקצוענות זו לא רק דרך אלא גם מטרה בפני עצמה וכמובן מתוך רצון להוסיף ולהרבות בבניין הארץ. אנו שמים לנגד עינינו לבנות ולפתח כל הזמן, ןמקווים גם להצליח .

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן